Nimipäivä:
Seppo
16°C Helsinki

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Päivän tilanne
Päivitetty 14:16

Metsä Wood vähentää satoja työtehtäviä, ja Yhdysvallat iski Iraniin vastauksena helikopterihyökkäykseen. Metsä Wood ilmoitti vähentävänsä yhteensä 100 työtehtävää…


KuPSin Jaime Moreno unohti laivan

Aihesivu: KuPSin Jaime Moreno unohti laivan

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

KuPSin hyökkääjä Jaime Moreno ei pelannut vierasottelussa IFK Mariehamnia vastaan, koska hän unohti poistua laivasta. Seura ilmoitti, että kyseessä oli inhimillinen erehdys, ja Moreno on käytettävissä seuraavassa ottelussa. KuPS on tällä hetkellä sarjataulukon kolmantena.

  • 3 juttua
  • 2 lähdettä
  • Jalkapallo
  • Päivitetty 17.5.2026 klo 13:22
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän tilanne.

Mistä aiheessa on kyse?

KuPSin hyökkääjä Jaime Moreno ei pelannut vierasottelussa IFK Mariehamnia vastaan, koska hän unohti poistua laivasta. Seura ilmoitti, että kyseessä oli inhimillinen erehdys, ja Moreno on käytettävissä seuraavassa ottelussa. KuPS on tällä hetkellä sarjataulukon kolmantena.

Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 17.5.2026 klo 13:22, pääluokka Jalkapallo.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Savon Sanomat, Ilta-Sanomat.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa KuPSin Jaime Moreno unohti laivan • Jaime Moreno jäi pois ottelusta erehdyksen vuoksi • KuPSin Moreno poissa pelistä inhimillisen erehdyksen vuoksi.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 17.5.2026 klo 13:22.
  • Koosteessa on nyt 3 juttua 2 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Jalkapallo.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #KuPS, #JaimeMoreno, #Veikkausliiga.

Selkokielinen yhteenveto

Jaime Moreno unohti laivan

KuPSin pelaaja Jaime Moreno ei pelannut ottelussa IFK Mariehamnia vastaan. Hän unohti poistua laivasta, kun joukkue matkasi Ahvenanmaalle. KuPS kertoi, että tilanne oli inhimillinen virhe. Moreno on kuitenkin käytettävissä seuraavassa pelissä. KuPS on sarjataulukon kolmantena.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet

Luetuimmat juuri nyt


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 10.06.2026

TILANNE

Koivun kukinta jatkuu Lapissa. Heinät kukkivat maan eteläosista Etelä-Lappiin ulottuvalla alueella.
Koivun siitepölymäärät ovat vähäisiä Lapissa.
Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa.  Muualla kukinta-alueella määrät ovat enimmäkseen vähäisiä.
Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille.
Sade laskee ilman siitepölymääriä.


ENNUSTE

Koivun kukinta päättyy Etelä-Lapissa ja jatkuu Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu maan eteläosista Etelä-Lappiin ulottuvalla alueella.
Koivun siitepölymäärät jäävät Lapissa vähäisiksi.
Heinien siitepölymäärät ovat enimmäkseen kohtalaisia maan eteläosissa, vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan keskiosissa ja ovat vähäisiä Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa sekä Etelä-Lapissa.
Sade laskee ilman siitepölymääriä.