Nimipäivä:
Turo, Turkka
...

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Päivän tilanne
Päivitetty 14:16

Yhdysvallat toteutti laajan iskun Iraniin, kun taas Humppilassa hoivakoti palaa. Ukrainan presidentti Zelenskyi tapaa Trumpin Naton huippukokouksessa.


Conor McGregor palaa UFC-kilpailuihin

Aihesivu: Conor McGregor palaa UFC-kilpailuihin

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Conor McGregor tekee paluun vapaaotteluun kesällä 2024. UFC:n presidentti Dana White vahvisti, että McGregor kohtaa Max Hollowayn 11. heinäkuuta Las Vegasissa. McGregor on ollut poissa kehästä jalkavamman vuoksi.

  • 5 juttua
  • 5 lähdettä
  • Kamppailulajit
  • Päivitetty 17.5.2026 klo 10:55
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän tilanne.

Mistä aiheessa on kyse?

Conor McGregor tekee paluun vapaaotteluun kesällä 2024. UFC:n presidentti Dana White vahvisti, että McGregor kohtaa Max Hollowayn 11. heinäkuuta Las Vegasissa. McGregor on ollut poissa kehästä jalkavamman vuoksi.

Aiheesta on julkaistu 5 juttua, 5 eri lähteestä, viimeisin päivitys 17.5.2026 klo 10:55, pääluokka Kamppailulajit.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat, Iltalehti, Keskisuomalainen.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Conor McGregor palaa UFC-kilpailuihin • Conor McGregor palaa UFC:hen heinäkuussa • Conor McGregor palaa UFC:hen heinäkuussa.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 17.5.2026 klo 10:55.
  • Koosteessa on nyt 5 juttua 5 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Kamppailulajit.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #ConorMcGregor, #MaxHolloway, #UFC.

Selkokielinen yhteenveto

Conor McGregor palaa otteluihin

Conor McGregor palaa vapaaotteluun kesällä 2024. Hän kohtaa Max Hollowayn 11. heinäkuuta Las Vegasissa. McGregor on ollut poissa otteluista jalkavamman takia. Hän viimeksi kilpaili heinäkuussa 2021.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026

TILANNE

Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla.
Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä.
Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä.
Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa.


ENNUSTE

Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa.
Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi.
Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi.
Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.