Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Latviassa Drīdža-järveen syöksynyt drooni räjähti lauantaina. Yhdysvallat suunnittelee mahdollisia uusia sotilaallisia iskuja Iraniin lähiviikkoina, kertovat useat mediat.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Suomalaisgolffari Sami Välimäki jakaa 64. Sijaa PGA-mestaruuskilpailussa Pennsylvaniassa. Hän käytti kolmanteen kierrokseen 71 lyöntiä ja on yhteistuloksessa neljä yli parin. Välimäki koki päivän pettymyksen, vaikka lipunpaikat olivat helpot.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Suomalaisgolffari Sami Välimäki jakaa 64. Sijaa PGA-mestaruuskilpailussa Pennsylvaniassa. Hän käytti kolmanteen kierrokseen 71 lyöntiä ja on yhteistuloksessa neljä yli parin. Välimäki koki päivän pettymyksen, vaikka lipunpaikat olivat helpot.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 17.5.2026 klo 07:40, pääluokka Golf.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Sami Välimäki putosi PGA-mestaruuskilpailussa • Sami Välimäki putosi PGA-mestaruuskilpailussa • Sami Välimäki putosi PGA-mestaruuskilpailussa.
Sami Välimäki putosi kilpailussa
Sami Välimäki pelaa PGA-mestaruuskilpailussa Yhdysvalloissa. Hän jakaa 64. Sijaa kolmannen kierroksen jälkeen. Välimäki käytti kierrokseen 71 lyöntiä. Hän on yhteistuloksessa neljä yli parin ja koki päivän pettymyksen.
Suomalaisgolffari Sami Välimäki jakaa 64. Sijaa PGA-mestaruuskilpailussa Pennsylvaniassa. Hän käytti kolmanteen kierrokseen 71 lyöntiä ja on yhteistuloksessa neljä yli parin. Välimäki koki päivän pettymyksen, vaikka lipunpaikat olivat helpot.
Sami Välimäki on pudonnut viisi sijaa PGA-mestaruuskilpailussa, jossa hän jakaa 64. Sijaa kolmen kierroksen jälkeen. Suomalaisgolffari käytti kolmanteen kierrokseen 71 lyöntiä ja on yhteistuloksessa neljä yli parin. Välimäki…
Sami Välimäki sijoittui 64. Sijalle PGA-mestaruuskilpailussa Yhdysvalloissa. Hän käytti kolmanteen kierrokseen 71 lyöntiä ja on yhteistuloksessa neljä yli parin. Välimäki koki kierroksen pettymyksen, vaikka olosuhteet olivat suotuisat.
Sami Välimäki pelasi hyvin RBC Heritage -kilpailussa Etelä-Carolinassa, mutta epäonnistui viimeisellä reiällä. Hän teki neloisbogin, mikä romutti hänen mahdollisuutensa parempaan sijoitukseen ja…
Golf • jaetut avainsanat: #SamiVälimäki, #golf
Sami Välimäki on selviytynyt kolmannelle kierrokselle PGA-ammattilaisjärjestön mestaruuskilpailussa Yhdysvalloissa. Hän pelasi toisen kierroksen 70 lyönnillä ja on yhteistuloksessa +3. Välimäki jakaa 59.…
Golf • jaetut avainsanat: #SamiVälimäki, #Golf
Suomalaisgolffari Sami Välimäki sai PGA-ammattilaisjärjestön mestaruuskilpailussa ensimmäisellä kierroksella tuloksen 73 lyöntiä, mikä riitti 93. Sijaan. Välimäki totesi, että hänen pelinsä oli liian…
Golf • jaetut avainsanat: #SamiVälimäki, #Golf
Sami Välimäen osallistuminen PGA-kilpailuun Etelä-Carolinassa on vaarassa päättyä kahteen kierrokseen. Hän sijoittuu avauskierroksen jälkeen 109. Sijalle ja häviää kisaa johtavalle Martin Lairdille…
Golf • jaetut avainsanat: #SamiVälimäki, #Golf
Sami Välimäki on Etelä-Carolinassa käynnissä olevassa PGA-kilpailussa 19. sijalla. Hän pelasi kolmannen kierroksen 69 lyönnillä, mikä on kaksi lyöntiä alle parin. Välimäen…
Golf • jaetut avainsanat: #SamiVälimäki, #golf
Sami Välimäki jatkoi vahvaa suoritustaan Etelä-Carolinassa. Hän nousi Heritage-turnauksen toisella kierroksella jaetulle 14. sijalle, tuloksella neljä alle parin. Välimäen kokonaistulos kahden kierroksen…
Golf • jaetut avainsanat: #SamiVälimäki, #Golf
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 22.05.2026 TILANNE Koivun kukintahuippu on nyt Etelä-Lapissa ja on alkanut Keski-Lapissa. Kukinta jatkuu etelämpänä maan pohjoisosissa ja heikkona maan keskiosissa. Maan eteläosissa koivun kukinta on päättynyt. Heinien kukinta on alkanut maan etelä- ja keskiosissa. Koivun siitepölymäärät ovat maan eteläosissa vähäisiä, maan keskiosissa kohtalaisia ja maan pohjoisosissa Keski-Lappiin asti runsaita. Myös Pohjois-Lappiin kulkeutuu kohtalaisia määriä siitepölyä. Heinien siitepölyä on ilmassa maan eteläosissa erittäin vähän, mutta määrät voivat olla korkeampia kukkivien kasvustojen läheisyydessä. ENNUSTE Koivun kukinta päättyy maan keskiosissa. Kukinta jatkuu maan pohjoisosissa Keski-Lappiin asti, mistä siitepölyä kulkeutuu etenkin lauantaina Pohjois-Lappiin ja myöhemmin maan eteläosiin asti. Heinien kukinta voimistuu maan etelä- ja keskiosissa. Runsaasti siitepölyä tuottavan männyn kukinta alkaa maan eteläosissa. Koivun siitepölyä on maan eteläosissa vähän. Määrät vaihtelevat maan keskiosista Keski-Lappiin ulottuvalla alueella kohtalaisista runsaisiin. Pohjois-Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähän maan etelä- ja keskiosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.