Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Kansanedustaja Päivi Räsänen on tehnyt valituksen Euroopan ihmisoikeustuomioistuimeen saamastaan tuomiosta. EU helpottunut Trumpin uusista tulleista.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Valkeakosken Haka voitti Helsingin Jalkapalloklubin mestaruussarjan ottelussa. Tämä voitto oli Hakan kolmas tällä kaudella, mikä osoittaa joukkueen vahvan maalintekotaitonsa. Uudet pelaajat, kuten Kari Lindholm, ovat sopeutuneet hyvin joukkueeseen.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Valkeakosken Haka voitti Helsingin Jalkapalloklubin mestaruussarjan ottelussa. Tämä voitto oli Hakan kolmas tällä kaudella, mikä osoittaa joukkueen vahvan maalintekotaitonsa. Uudet pelaajat, kuten Kari Lindholm, ovat sopeutuneet hyvin joukkueeseen.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 17.5.2026 klo 02:00, pääluokka Jalkapallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Helsingin Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Haka jatkaa voittokulkuaan jalkapallossa.
Haka voittaa taas jalkapallossa
Valkeakosken Haka voitti Helsingin Jalkapalloklubin mestaruussarjassa. Tämä oli Hakan kolmas voitto tällä kaudella. Joukkueen maalintekotaito on hyvä. Uudet pelaajat ovat sopeutuneet hyvin joukkueseen.
Valkeakosken Haka voitti Helsingin Jalkapalloklubin mestaruussarjan ottelussa. Tämä voitto oli Hakan kolmas tällä kaudella, mikä osoittaa joukkueen vahvan maalintekotaitonsa. Uudet pelaajat, kuten Kari Lindholm, ovat sopeutuneet hyvin joukkueeseen.
Maksim Stjopin teki kaksi maalia, kun Ilves pelasi 2–2-tasapelin HJK:ta vastaan. Stjopin on ollut erityisen tehokas toukokuussa, ja hänen suorituksensa ovat auttaneet…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #HJK, #Jalkapallo
AC Oulu voitti Turun Palloseuran 1–0 miesten jalkapalloliigassa. Tämä oli TPS:lle kauden ensimmäinen tappio, vaikka joukkue oli aiemmin kerännyt kolme voittoa ja…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Celtic varmisti Skotlannin mestaruuden voittamalla Heartsin 3–1 ratkaisuottelussa. Ottelussa nähtiin suurta draamaa, kun Hearts siirtyi johtoon, mutta Celtic nousi tasoihin ja voitti…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
HJK osoitti vahvuutensa Suomen cupin ottelussa Rovaniemen Palloseuraa vastaan. Ensimmäisen vartin aikana RoPS piti maalinsa puhtaana, mutta HJK:n Emil Leveälahti teki avausmaalin…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #HJK
Suomen alle 17-vuotiaiden tyttöjen jalkapallomaajoukkue kärsi 1–4-tappion Ranskalle EM-lopputurnauksen päätösottelussa. Tulos jätti Pikkuhelmarit ilman pisteitä B-lohkossa, jossa se sijoittui viimeiseksi. Valmentaja Akan…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Bayern München teki Bundesliigassa yhden kauden maaliennätyksen, kun se saavutti 122 maalia. Joukkue voitti viimeisessä ottelussaan Kölnin 5–1, ja Harry Kane teki…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 24.07.2026 TILANNE Heinien ja pujon kukinta jatkuu, mutta viileä ja sateinen sää laskee ilman siitepölymääriä. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa vähäisistä kohtalaisiin ja jäävät maan pohjoisosissa vähäisksi, Pohjois-Lapissa käytännössä nollatasolle. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, sateisimmilla alueilla Länsi-Suomessa sekä maan pohjoisosissa määrät jäävät vähäiksi. Etelä-Lapissa viileä sää pitää pujon siitepölymäärät lähellä nollaa. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät jäävät maan etelä ja keskiosissa kohtalaisksi, maan pohjoisosissa vähäisiksi. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisesti maan etelä- ja keskiosissa, maan kaakkoisosissa määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.