Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Latviassa Drīdža-järveen syöksynyt drooni räjähti lauantaina. Yhdysvallat suunnittelee mahdollisia uusia sotilaallisia iskuja Iraniin lähiviikkoina, kertovat useat mediat.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Tornion ravikilpailuissa nähtiin useita ponilähtöjä, joissa Golden Cristian voitti ensimmäisen ponilähdön. Toisessa ponilähdössä voiton vei Aarteen Hosuli. Muissa lähdöissä kilpailivat muun muassa Maverick Match ja Kultakerttu.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Tornion ravikilpailuissa nähtiin useita ponilähtöjä, joissa Golden Cristian voitti ensimmäisen ponilähdön. Toisessa ponilähdössä voiton vei Aarteen Hosuli. Muissa lähdöissä kilpailivat muun muassa Maverick Match ja Kultakerttu.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 16.5.2026 klo 21:07, pääluokka Ravit.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Ravitulokset Tornion ponilähdöistä • Ravitulokset julkaistu Torniossa • Ravitulokset julkaistu Torniossa.
Ravitulokset Tornion kilpailuista
Tornion ravikilpailuissa oli useita ponilähtöjä. Ensimmäisessä ponilähdössä voitti Golden Cristian. Toisessa ponilähdössä voiton sai Aarteen Hosuli. Muita kilpailijoita olivat Maverick Match ja Kultakerttu.
Tornion ravikilpailuissa nähtiin useita ponilähtöjä, joissa Golden Cristian voitti ensimmäisen ponilähdön. Toisessa ponilähdössä voiton vei Aarteen Hosuli. Muissa lähdöissä kilpailivat muun muassa Maverick Match ja Kultakerttu.
Tornion ravikilpailuissa nähtiin tiukkaa kilpailua, kun Toto4 9. Lähtö käytiin. Voiton vei Orlando Orden Harri Vimparin ohjastamana ajalla 16,3a. Toiseksi sijoittui Domenik Broline ja kolmanneksi Je T'aime Fighter.
Torniossa järjestettiin ponilähtöjä ja hevoskilpailuja, joissa nähtiin useita erinomaisia suorituksia. Ensimmäisessä ponilähdössä voiton vei Golden Cristian, ja toisessa ponilähdössä voiton nappasi Aarteen Hosuli. Hevoskilpailuissa Maverick Match ja Kultakerttu…
Torniossa järjestettiin ponilähtöjä ja hevoskilpailuja, joissa nähtiin useita nopeita suorituksia. Voittajina palkittiin muun muassa Golden Cristian ja Aarteen Launo. Kilpailut jatkuivat useissa…
Ravit • jaetut avainsanat: #Tornio, #Ravit
Suomalaisravuri Massimo Hoist on suuri kysymysmerkki tulevassa Finlandia-ajossa. Hänen osallistumisensa herättää epävarmuutta niin yleisössä kuin taustajoukoissaan. Odotukset ovat korkealla, mutta tilanne on…
Ravit • jaetut avainsanat: #Ravit
Tampereen raviradalla järjestettiin ponilähtöjä, joissa Sonya A voitti ensimmäisen lähdön ajalla 2,27,3. Toisessa lähdössä Kotikylän Poika oli ykkönen ajalla 34,0. Ravikilpailuissa nähtiin…
Ravit • jaetut avainsanat: #Ravit, #Ponilähtö
Lappeenrannassa järjestettiin Toto4-kilpailut, joissa Vuaran Taru voitti 35,1 sekunnin ajalla. Toiseksi sijoittui Harjan Merirosvo ja kolmanneksi Maisariina. Kilpailu oli 2100 metrin mittainen.
Ravit • jaetut avainsanat: #Ravit, #Toto4
Tampereella järjestettiin ravikilpailuja, joissa nähtiin useita ponilähtöjä ja lämminveristen kilpailuja. Ensimmäisessä ponilähdössä voiton vei Arnäs Mikasa, ja lämminveristen karsinnassa parasta vauhtia piti…
Ravit • jaetut avainsanat: #Ravit, #Ponilähtö
Joensuussa järjestettiin ravikilpailut, joissa nähtiin useita ponilähtöjä ja hevoslähtöjä. Ensimmäisessä ponilähdössä voiton vei Keijunen, ja toisessa Snadi. Hevoslähtöjen voittajia olivat muun muassa…
Ravit • jaetut avainsanat: #Ravit, #Ponilähtö
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 22.05.2026 TILANNE Koivun kukintahuippu on nyt Etelä-Lapissa ja on alkanut Keski-Lapissa. Kukinta jatkuu etelämpänä maan pohjoisosissa ja heikkona maan keskiosissa. Maan eteläosissa koivun kukinta on päättynyt. Heinien kukinta on alkanut maan etelä- ja keskiosissa. Koivun siitepölymäärät ovat maan eteläosissa vähäisiä, maan keskiosissa kohtalaisia ja maan pohjoisosissa Keski-Lappiin asti runsaita. Myös Pohjois-Lappiin kulkeutuu kohtalaisia määriä siitepölyä. Heinien siitepölyä on ilmassa maan eteläosissa erittäin vähän, mutta määrät voivat olla korkeampia kukkivien kasvustojen läheisyydessä. ENNUSTE Koivun kukinta päättyy maan keskiosissa. Kukinta jatkuu maan pohjoisosissa Keski-Lappiin asti, mistä siitepölyä kulkeutuu etenkin lauantaina Pohjois-Lappiin ja myöhemmin maan eteläosiin asti. Heinien kukinta voimistuu maan etelä- ja keskiosissa. Runsaasti siitepölyä tuottavan männyn kukinta alkaa maan eteläosissa. Koivun siitepölyä on maan eteläosissa vähän. Määrät vaihtelevat maan keskiosista Keski-Lappiin ulottuvalla alueella kohtalaisista runsaisiin. Pohjois-Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähän maan etelä- ja keskiosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.