Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
S-Pankki on ilmoittanut tekevänsä ostotarjouksen Oma Säästöpankista. Naisten osuus suomalaisissa pörssiyhtiöissä hallitusten jäsenistä on noussut 37 prosenttiin, mikä…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Jesse Puljujärvi on vahvistanut paluuta NHL:ään, mikäli hänen nykyinen pelivireensä jatkuu. Tiedon on vahvistanut yksi Suomen tunnetuimmista NHL-agenteista. Puljujärven tulevaisuus näyttää valoisalta, ja hän on saanut positiivista palautetta pelistään.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Jesse Puljujärvi on vahvistanut paluuta NHL:ään, mikäli hänen nykyinen pelivireensä jatkuu. Tiedon on vahvistanut yksi Suomen tunnetuimmista NHL-agenteista. Puljujärven tulevaisuus näyttää valoisalta, ja hän on saanut positiivista palautetta pelistään.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 16.5.2026 klo 19:56, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Lapin Kansa, Kaleva.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Puljujärvi palaa NHL:ään • Puljujärvi palaa NHL:ään.
Puljujärvi palaa NHL:ään
Jesse Puljujärvi voi palata NHL:ään ensi kaudeksi. Hänen pelivireensä on hyvä, ja agentti on sanonut niin. Puljujärvi saa paljon positiivista palautetta. Hänen tulevaisuutensa näyttää nyt hyvältä.
Jesse Puljujärvi on vahvistanut paluuta NHL:ään, mikäli hänen nykyinen pelivireensä jatkuu. Tiedon on vahvistanut yksi Suomen tunnetuimmista NHL-agenteista. Puljujärven tulevaisuus näyttää valoisalta, ja hän on saanut positiivista palautetta…
Jesse Puljujärvi on jälleen nosteessa ja pelaa parhaimmillaan. Suomalaisen NHL-agentin mukaan Puljujärvi palaa ensi kaudeksi NHL:ään, mikäli kehitys jatkuu nykyisellään. Puljujärvi on toipunut terveysongelmista ja loistaa Sveitsin liigassa.
Leijonat kärsii merkittävästä takaiskusta, kun Teuvo Teräväinen loukkaantui MM-kisojen avausottelussa. Teräväisen loukkaantuminen päätti hänen turnauksensa ja vaikean NHL-kauden. Asiantuntija Topi Nättinen korostaa,…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Leijonat, #MMkisat
Puolustaja Urho Vaakanainen pelasi ensimmäisen miesten MM-kisapelin perjantaina, kun Leijonat voitti Saksan 3–1. Vaakanainen, jolla on kokemusta NHL:stä ja AHL:stä, huomasi joukkueen…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Leijonat, #MMkisat
Suomen jääkiekkomaajoukkueen avausottelu MM-kisoissa tavoitti lähes 1,4 miljoonaa katsojaa MTV:n kanavilla ja Katsomossa. Leijonat voitti Saksan 3–1, ja ottelu nousi MTV:n kevään…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Leijonat, #MMkisat
Suomi voitti Saksan MM-kisoissa 3–1, ja ylivoimapeli toimi erinomaisesti. Lauantaina Leijonat kohtaa Unkarin, joka on turnauksen heikoimpia joukkueita. Edellinen kohtaaminen päättyi Leijonien…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Leijonat, #MMkisat
Yhdysvaltain jääkiekkotähti Matthew Tkachuk jää pois joukkueensa ensimmäisistä otteluista miesten MM-kisoissa. Hän saapuu kisapaikalle vasta ensi viikon tiistaina, koska hänen vaimonsa synnytti…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #MMkisat, #Jääkiekko
Teuvo Teräväisen loukkaantuminen vaikuttaa Leijonien ketjukokoonpanoon merkittävästi. Jääkiekkoliitto ilmoitti, että Teräväisen MM-turnaus päättyi vammaan, mikä johtaa ketjujen uudelleenjärjestelyyn. Jesse Puljujärvi nostetaan ykkösketjuun,…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Leijonat, #JessePuljujärvi
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.