Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Latviassa Drīdža-järveen syöksynyt drooni räjähti lauantaina. Yhdysvallat suunnittelee mahdollisia uusia sotilaallisia iskuja Iraniin lähiviikkoina, kertovat useat mediat.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Rasmus Vauhkonen voitti Yasir Uyarin ensimmäisessä erässä Ice Cage 7 -tapahtumassa. Ottelussa nähtiin dramaattisia hetkiä, kun Vauhkosen sormi muljahti paikaltaan. Vauhkonen onnistui kuitenkin voittamaan ottelun anakondakuristuksella.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Rasmus Vauhkonen voitti Yasir Uyarin ensimmäisessä erässä Ice Cage 7 -tapahtumassa. Ottelussa nähtiin dramaattisia hetkiä, kun Vauhkosen sormi muljahti paikaltaan. Vauhkonen onnistui kuitenkin voittamaan ottelun anakondakuristuksella.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 16.5.2026 klo 18:46, pääluokka Kamppailulajit.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat, Iltalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Rasmus Vauhkonen voitti verisessä ottelussa • Rasmus Vauhkonen voitti ottelun loukkaantuneena.
Rasmus Vauhkonen voitti ottelun
Rasmus Vauhkonen voitti Yasir Uyarin ensimmäisessä erässä Ice Cage 7 -tapahtumassa. Ottelussa tapahtui ikävä onnettomuus, kun Vauhkosen sormi muljahti. Hän yritti laittaa sormen takaisin paikoilleen ottelun aikana. Vauhkonen käytti kuitenkin toista kättään ja voitti ottelun anakondakuristuksella.
Rasmus Vauhkonen voitti Yasir Uyarin ensimmäisessä erässä Ice Cage 7 -tapahtumassa. Ottelussa nähtiin dramaattisia hetkiä, kun Vauhkosen sormi muljahti paikaltaan. Vauhkonen onnistui kuitenkin voittamaan ottelun anakondakuristuksella.
Vapaaottelija Rasmus Vauhkonen voitti Yasir Uyarin huolimatta vakavasta peukalovammasta. Vauhkonen onnistui voittamaan ensimmäisessä erässä, vaikka hän joutui ottamaan vastaan yhdellä kädellä. Valmentaja arvioi, että Vauhkonen saattaa kärsiä nivelsidevammasta.
Juho Tolppola on ilmoittanut, ettei hän ottele lauantaina Ice Cage 7 -tapahtumassa. Hänen tilalleen Abdul Husseinin vastustajaksi on valittu Aapo Rovanperä. Rovanperä…
Kamppailulajit • jaetut avainsanat: #IceCage
Valmentaja Pekka Mäki uskoo, että Stagalan mahdollisuudet Makwan Amirkhania vastaan ovat heikot. Mäki arvioi, että Stagalan lyhyt harjoitusjakso ei riitä Amirkhanin vuosien…
Kamppailulajit • jaetut avainsanat: #IceCage
Pekka Mäki, kokenut nyrkkeilyvalmentaja, tarkastelee lauantain Ice Cage -tapahtumaa kriittisesti. Hän on nähnyt lajin eri puolet ja pohtii, missä kulkee urheilun ja…
Kamppailulajit • jaetut avainsanat: #IceCage
Ice Cage 7 -tapahtuma on alkanut Nokia-areenalla, ja se on myynyt areenan täyteen. Illan aikana nähdään 15 ottelua, joista odotetuimmat ovat Makwan…
Kamppailulajit • jaetut avainsanat: #IceCage
Thainyrkkeilijä Anton Väisänen, 27, on kokenut vaikeuksia ottelupäivinä, mutta sai käänteen uralleen voittamalla Thaimaan Rajadamnernin stadionilla. Hän on avautunut masennusdiagnoosistaan ja rohkaisee…
Kamppailulajit • jaetut avainsanat: #IceCage
Entinen UFC-vapaaottelija Makwan Amirkhani sparrasi thainyrkkeilijä Paavo Leinosen kanssa Turussa. Sparraus oli osa Amirkhanin valmistautumista tulevaan nyrkkeilyotteluun Alexander Krigsmania vastaan. Leinonen arvioi…
Kamppailulajit • jaetut avainsanat: #IceCage
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 22.05.2026 TILANNE Koivun kukintahuippu on nyt Etelä-Lapissa ja on alkanut Keski-Lapissa. Kukinta jatkuu etelämpänä maan pohjoisosissa ja heikkona maan keskiosissa. Maan eteläosissa koivun kukinta on päättynyt. Heinien kukinta on alkanut maan etelä- ja keskiosissa. Koivun siitepölymäärät ovat maan eteläosissa vähäisiä, maan keskiosissa kohtalaisia ja maan pohjoisosissa Keski-Lappiin asti runsaita. Myös Pohjois-Lappiin kulkeutuu kohtalaisia määriä siitepölyä. Heinien siitepölyä on ilmassa maan eteläosissa erittäin vähän, mutta määrät voivat olla korkeampia kukkivien kasvustojen läheisyydessä. ENNUSTE Koivun kukinta päättyy maan keskiosissa. Kukinta jatkuu maan pohjoisosissa Keski-Lappiin asti, mistä siitepölyä kulkeutuu etenkin lauantaina Pohjois-Lappiin ja myöhemmin maan eteläosiin asti. Heinien kukinta voimistuu maan etelä- ja keskiosissa. Runsaasti siitepölyä tuottavan männyn kukinta alkaa maan eteläosissa. Koivun siitepölyä on maan eteläosissa vähän. Määrät vaihtelevat maan keskiosista Keski-Lappiin ulottuvalla alueella kohtalaisista runsaisiin. Pohjois-Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähän maan etelä- ja keskiosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.