Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Espoon kaupunki on päättänyt hylätä korvausvaatimukset, jotka liittyvät Suvivirsi-kiistaan.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Unkarin ja Suomen välinen jääkiekon MM-ottelu on ensimmäisen erän jälkeen maalittomassa 0–0-tilanteessa. Unkarin maalivahti Adam Vay torjui kahdeksan laukausta, kun taas Joonas Korpisalo pysäytti viisi laukausta Suomen maalilla. Suomi voitti aiemmin Saksaa vastaan pelatussa ottelussa 3–1.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Unkarin ja Suomen välinen jääkiekon MM-ottelu on ensimmäisen erän jälkeen maalittomassa 0–0-tilanteessa. Unkarin maalivahti Adam Vay torjui kahdeksan laukausta, kun taas Joonas Korpisalo pysäytti viisi laukausta Suomen maalilla. Suomi voitti aiemmin Saksaa vastaan pelatussa ottelussa 3–1.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 16.5.2026 klo 18:00, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Unkari ja Suomi tasoissa jääkiekossa • Unkari ja Suomi tasoissa jääkiekossa • Unkari ja Suomi tasoissa avauserässä.
Unkari ja Suomi pelaavat tasan
Unkarin ja Suomen jääkiekko-ottelu on ensimmäisen erän jälkeen 0–0. Unkarin maalivahti Adam Vay torjui kahdeksan laukausta. Suomen maalivahti Joonas Korpisalo torjui viisi laukausta. Suomi voitti aiemmin Saksasta 3–1.
Unkarin ja Suomen välinen jääkiekon MM-ottelu on ensimmäisen erän jälkeen maalittomassa 0–0-tilanteessa. Unkarin maalivahti Adam Vay torjui kahdeksan laukausta, kun taas Joonas Korpisalo pysäytti viisi laukausta Suomen maalilla.…
Suomen ja Unkarin välinen jääkiekon MM-ottelu on ensimmäisen erän jälkeen maalittomassa 0–0-tilanteessa. Unkarin maalivahti Adam Vay torjui kahdeksan laukausta, kun taas Joonas Korpisalo pysäytti viisi laukausta Suomen maalilla.…
Unkarin ja Suomen välinen jääkiekon MM-ottelu on ensimmäisen erän jälkeen maalittomassa 0–0-tilanteessa. Unkarin maalivahti Adam Vay torjui kahdeksan laukausta, kun taas Joonas Korpisalo pysäytti viisi laukausta Suomen maalilla.…
Lauantaina pelataan kuusi ottelua jääkiekon miesten MM-kisoissa. Päivä alkaa otteluilla Britannia–Itävalta ja Slovakia–Norja, ja iltapäivällä nähdään Suomen ja Unkarin välinen ottelu. Illalla…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko, #Suomi
Suomi voitti Saksan MM-kisoissa 3–1, ja ylivoimapeli toimi erinomaisesti. Lauantaina Leijonat kohtaa Unkarin, joka on turnauksen heikoimpia joukkueita. Edellinen kohtaaminen päättyi Leijonien…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Unkari
Yhdysvaltain jääkiekkotähti Matthew Tkachuk jää pois joukkueensa ensimmäisistä otteluista miesten MM-kisoissa. Hän saapuu kisapaikalle vasta ensi viikon tiistaina, koska hänen vaimonsa synnytti…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko
Kanadan jääkiekkomaajoukkueessa tapahtuu merkittävä muutos, kun 19-vuotias Macklin Celebrini saa kapteenin roolin MM-kilpailuissa. Celebrini, joka on ollut loistava NHL:ssä, ottaa vastuun, vaikka…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko
Suomen jääkiekkomaajoukkueen avausottelu MM-kisoissa tavoitti lähes 1,4 miljoonaa katsojaa MTV:n kanavilla ja Katsomossa. Leijonat voitti Saksan 3–1, ja ottelu nousi MTV:n kevään…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko
Niklas Kokko, suomalaismaalivahti, sai AHL:n pudotuspeliottelussa ykköstähden tittelin. Hän torjui 33 laukausta ja auttoi Coachella Valley Firebirdsiä voittamaan Colorado Eaglesin 4–0. Ottelun…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu Lapissa. Etelä-Lapissa kukinta on enää heikkoa. Koivun kukinta on päättynyt maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu koivun siitepölyä. Heinät kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Koivun siitepölyä on Lapissa ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu vähän koivun siitepölyä. Heinän siitepölyä on maan etelä- ja länsiosissa pieniä ja kohtalaisia määriä. Muualla kukinta-alueella heinän siitepölyä on ilmassa vähän. Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Kukinnan huippu on maan eteläosissa jo ohitettu. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Cladosporium-homeitiöitä on ilmassa runsaasti maan eteläosissa ja kohtalaisesti maan keskiosissa. Sateet laskevat ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta päättyy Etelä-Lapissa ja jatkuu Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Koivun siitepölyä on kukinta-alueella ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Heinän siitepölymäärät ovat kukinta-alueella enimmäkseen pieniä, mutta saattavat maan eteläosissa nousta hetkittäin kohtalaisiksi. Sateet laskevat ilman siitepölymääriä.