Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on ilmoittanut, että maahantuoduille lääkkeille asetetaan korkeat tuontitullit vuodesta 2028 alkaen.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Pori isännöi Toto75-kilpailuja, joissa nähtiin tiukkoja kamppailuja. Tammadivisioonaa johti Frivola Grif, joka voitti ajalla 13,2a. Pronssidivisioonakarsinnassa voiton vei Vilkkeen Villi ajalla 22,5a.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Pori isännöi Toto75-kilpailuja, joissa nähtiin tiukkoja kamppailuja. Tammadivisioonaa johti Frivola Grif, joka voitti ajalla 13,2a. Pronssidivisioonakarsinnassa voiton vei Vilkkeen Villi ajalla 22,5a.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 16.5.2026 klo 17:22, pääluokka Ravit.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Ravituloksia Porissa • Ravituloksia Porissa • Ravitulokset Pori 16.05.2023.
Ravituloksia Porissa
Porissa järjestettiin ravikilpailuja, joissa oli useita lähtöjä. Tammadivisioona oli jännittävä, ja voiton vei Frivola Grif. Pronssidivisioonakarsinnassa voitti Vilkkeen Villi. Kilpailut tarjosivat vauhtia ja jännitystä.
Pori isännöi Toto75-kilpailuja, joissa nähtiin tiukkoja kamppailuja. Tammadivisioonaa johti Frivola Grif, joka voitti ajalla 13,2a. Pronssidivisioonakarsinnassa voiton vei Vilkkeen Villi ajalla 22,5a.
Pori isännöi Toto75-kilpailuja, joissa nähtiin useita jännittäviä ponilähtöjä ja hevoskilpailuja. Mini Kultaloimessa voiton vei Pikku Humanteri, ja 3v.Liiga III:ssa Bid On Beauty oli nopein. Kilpailut tarjosivat monipuolista viihdettä…
Poriin järjestettiin Toto75-ravit 16. toukokuuta 2023. Mini Kultaloimessa voiton vei Pikku Humanteri, joka juoksi ajan 2,09,4a. Muissa lähdöissä kilpailivat useat ponit ja hevoset, joista Bid On Beauty ja…
Mikkelin Toto75-raveissa Estelle Travian teki vaikutuksen voittamalla karsintakilpailun. 7-vuotias tamma juoksi toista rataa pitkin ja saavutti uuden ennätyksen 1.10,6a/1609 metriä. Ohjastaja Tommi…
Ravit • jaetut avainsanat: #Toto75, #Ravit
Suomalaisravuri Massimo Hoist on suuri kysymysmerkki tulevassa Finlandia-ajossa. Hänen osallistumisensa herättää epävarmuutta niin yleisössä kuin taustajoukoissaan. Odotukset ovat korkealla, mutta tilanne on…
Ravit • jaetut avainsanat: #Ravit
Pori-kilpailussa saavutettiin hyviä tuloksia eri lähtöluokissa. Voittajaksi nousi Black Revenge, joka juoksi Pronssidivisioonakarsinnassa ajan 13,5. Muita menestyjiä olivat muun muassa Lady Domina…
Ravit • jaetut avainsanat: #Pori, #Ravit
Forssassa järjestettiin Toto75-ravit, joissa kilpailtiin useissa lähdöissä. Voittajaksi 9. Lähdössä nousi Knight Rider Hoss, ohjastajanaan Olli Koivunen. Muissa lähdöissä nähtiin tiukkoja kilpailuja…
Ravit • jaetut avainsanat: #Toto75, #Ravit
Helsingin ravikilpailuissa nähtiin jännittäviä suorituksia, kun Toto75-kilpailu päättyi. Voittajaksi ylsi Tintarella, jonka ohjasti Santtu Raitala. Muut kärkisijat menivät Truly Easylle ja Jarel…
Ravit • jaetut avainsanat: #Ravit, #Toto75
Viikonloppuna ravataan useissa paikoissa, kuten Joensuussa ja Porissa. Pori isännöi suurkilpailuja, joissa nähdään myös Kurri Jari Bokon paluu. Joensuussa kilpailee useita kovia…
Ravit • jaetut avainsanat: #Pori, #Ravit
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 20.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta on edennyt Etelä-Lappiin asti. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölymäärät ovat kohtalaisia maan eteläosissa. Siitepölyä on enimmäkseen pieniä määriä maan keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa, mutta määrät voivat nousta paikoin kohtalaisiksi kukkivien kasvustojen läheisyydessä. Etelä-Lapissa siitepölyä on ilmassa vähän tai hyvin vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti. ENNUSTE Heinien jatkuu ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, maan pohjoisosissa vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisia määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrät jäävät vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.