Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Antti Lindtman jatkaa SDP:n puheenjohtajana, ja Latviassa drooni putosi järveen räjähtäen. Suomalaiset aktivistit palasivat myös Israelista.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Maksim Stjopin teki kaksi maalia, kun Ilves pelasi 2–2-tasapelin HJK:ta vastaan. Stjopin on ollut erityisen tehokas toukokuussa, ja hänen suorituksensa ovat auttaneet joukkuetta saamaan tärkeitä pisteitä. Ilveksen hyökkääjä on saanut paljon huomiota taitavasta pelistään.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Maksim Stjopin teki kaksi maalia, kun Ilves pelasi 2–2-tasapelin HJK:ta vastaan. Stjopin on ollut erityisen tehokas toukokuussa, ja hänen suorituksensa ovat auttaneet joukkuetta saamaan tärkeitä pisteitä. Ilveksen hyökkääjä on saanut paljon huomiota taitavasta pelistään.
Aiheesta on julkaistu 5 juttua, 5 eri lähteestä, viimeisin päivitys 16.5.2026 klo 18:02, pääluokka Jalkapallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Aamulehti, Ilta-Sanomat, Keskisuomalainen.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Maksim Stjopin teki kaksi maalia • Ilves ei voittanut HJK:ta • HJK ja Ilves pelasivat tasapelin Helsingissä.
Maksim Stjopin teki kaksi maalia
Maksim Stjopin teki kaksi maalia Ilvekselle. Joukkue pelasi 2–2-tasapelin HJK:ta vastaan. Stjopin on ollut hyvä pelaaja toukokuussa. Hänen maaliensa ansiosta Ilves sai tärkeitä pisteitä.
Maksim Stjopin teki kaksi maalia, kun Ilves pelasi 2–2-tasapelin HJK:ta vastaan. Stjopin on ollut erityisen tehokas toukokuussa, ja hänen suorituksensa ovat auttaneet joukkuetta saamaan tärkeitä pisteitä. Ilveksen hyökkääjä…
Veikkausliigassa HJK ja Ilves pelasivat 2–2 tasapelin. Ilves johti ottelua lähes loppuun asti, mutta HJK:n Mads Borchers tasoitti pelin 82. Minuutilla. Ilveksen Maksim Stjopin teki molemmat joukkueensa maalit.
HJK ja Ilves kohtasivat miesten jalkapalloliigassa Helsingissä, ja ottelu päättyi 2–2-tasapeliin. Ilveksen Maksim Stjopin teki molemmat maalit tamperelaisille, mutta HJK:n Brooklyn Lyons-Foster ja Mads Borchers tasoittivat pelin. HJK:n…
HJK ja Ilves kohtasivat miesten jalkapalloliigassa Helsingissä, ja ottelu päättyi 2–2. Ilveksen Maksim Stjopin teki molemmat maalit, mutta HJK:n Brooklyn Lyons-Foster ja Mads Borchers tasoittivat pelin. HJK:n Mihailo…
HJK ja Ilves pelasivat 2–2-tasapelin miesten jalkapalloliigassa Helsingissä. Ilveksen Maksim Stjopin teki molemmat maalit, mutta HJK:n Brooklyn Lyons-Foster ja Mads Borchers tasoittivat pelin. HJK on sarjataulukossa kolmantena ja…
HJK:n jalkapallojoukkueen alkukausi on ollut haastava, ja se jatkui lauantaina tasapelillä Ilvestä vastaan. HJK on voittanut vain yhden viidestä viimeisestä liigaottelustaan, mikä…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #HJK, #Ilves
Ilves pelaa tänään tärkeän ottelun HJK:ta vastaan Helsingissä. HJK:n uusi valmentaja Joonas Rantanen on aiemmin valmentanut Ilvestä, mikä tekee ottelusta erityisen mielenkiintoisen.…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Ilves, #HJK
HJK osoitti vahvuutensa Suomen cupin ottelussa Rovaniemen Palloseuraa vastaan. Ensimmäisen vartin aikana RoPS piti maalinsa puhtaana, mutta HJK:n Emil Leveälahti teki avausmaalin…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #HJK
Suomen alle 17-vuotiaiden tyttöjen jalkapallomaajoukkue kärsi 1–4-tappion Ranskalle EM-lopputurnauksen päätösottelussa. Tulos jätti Pikkuhelmarit ilman pisteitä B-lohkossa, jossa se sijoittui viimeiseksi. Valmentaja Akan…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Celtic voitti Skotlannin miesten jalkapallomestaruuden, kun se voitti Heartsin 3–1 päätöskierroksella. Hearts johti ottelua, mutta Celtic nousi voittoon kahdella myöhäisellä maalilla. Mestaruus…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Manuel Neuer, 40, on nimetty Saksan alustavaan 55 pelaajan MM-kisaryhmään. Neuer, joka päätti maajoukkueuransa vuoden 2024 EM-kisojen jälkeen, saattaa palata joukkueeseen. Lopullinen…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 22.05.2026 TILANNE Koivun kukintahuippu on nyt Etelä-Lapissa ja on alkanut Keski-Lapissa. Kukinta jatkuu etelämpänä maan pohjoisosissa ja heikkona maan keskiosissa. Maan eteläosissa koivun kukinta on päättynyt. Heinien kukinta on alkanut maan etelä- ja keskiosissa. Koivun siitepölymäärät ovat maan eteläosissa vähäisiä, maan keskiosissa kohtalaisia ja maan pohjoisosissa Keski-Lappiin asti runsaita. Myös Pohjois-Lappiin kulkeutuu kohtalaisia määriä siitepölyä. Heinien siitepölyä on ilmassa maan eteläosissa erittäin vähän, mutta määrät voivat olla korkeampia kukkivien kasvustojen läheisyydessä. ENNUSTE Koivun kukinta päättyy maan keskiosissa. Kukinta jatkuu maan pohjoisosissa Keski-Lappiin asti, mistä siitepölyä kulkeutuu etenkin lauantaina Pohjois-Lappiin ja myöhemmin maan eteläosiin asti. Heinien kukinta voimistuu maan etelä- ja keskiosissa. Runsaasti siitepölyä tuottavan männyn kukinta alkaa maan eteläosissa. Koivun siitepölyä on maan eteläosissa vähän. Määrät vaihtelevat maan keskiosista Keski-Lappiin ulottuvalla alueella kohtalaisista runsaisiin. Pohjois-Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähän maan etelä- ja keskiosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.