Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Sofia Virta haastaa Petteri Orpon Vihreiden puheenjohtajaksi, kun taas Yhdysvallat harkitsee uusia iskuja Iraniin. Etelä-Kaliforniassa kemikaaliräjähdys uhkaa suurta…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Leijonat kärsii merkittävästä takaiskusta, kun Teuvo Teräväinen loukkaantui MM-kisojen avausottelussa. Teräväisen loukkaantuminen päätti hänen turnauksensa ja vaikean NHL-kauden. Asiantuntija Topi Nättinen korostaa, että Teräväinen oli tärkeä pelaaja Leijonien ykkösketjussa ja ylivoimassa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Leijonat kärsii merkittävästä takaiskusta, kun Teuvo Teräväinen loukkaantui MM-kisojen avausottelussa. Teräväisen loukkaantuminen päätti hänen turnauksensa ja vaikean NHL-kauden. Asiantuntija Topi Nättinen korostaa, että Teräväinen oli tärkeä pelaaja Leijonien ykkösketjussa ja ylivoimassa.
Aiheesta on julkaistu 9 juttua, 5 eri lähteestä, viimeisin päivitys 16.5.2026 klo 16:15, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat, Keskisuomalainen, Savon Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Leijonat menettää Teräväisen MM-kisoissa • Teuvo Teräväinen loukkaantui MM-kisoissa • Teräväisen MM-urakka päättyi loukkaantumiseen.
Leijonat menettää Teräväisen
Leijonat menettää tärkeän pelaajan, kun Teuvo Teräväinen loukkaantui MM-kisoissa. Hän sai vamman Saksa-ottelussa, ja turnaus päättyi hänelle siihen. Teräväinen oli ollut hyvä pelaaja avauspelissä, ja asiantuntija sanoo, että hänellä oli hyvä fiilis pelaamisesta. Tämä loukkaantuminen on iso takaisku Leijonille.
Leijonat kärsii merkittävästä takaiskusta, kun Teuvo Teräväinen loukkaantui MM-kisojen avausottelussa. Teräväisen loukkaantuminen päätti hänen turnauksensa ja vaikean NHL-kauden. Asiantuntija Topi Nättinen korostaa, että Teräväinen oli tärkeä pelaaja Leijonien…
Teuvo Teräväisen osallistuminen jääkiekon MM-turnaukseen päättyi loukkaantumiseen. Hän sai vamman Saksa-ottelussa ja jää sivuun turnauksesta. Hänen tilalleen Leijonien kokoonpanoon nousee Eemil Erholtz.
Teuvo Teräväisen jääkiekkourakka miesten MM-turnauksessa on ohi loukkaantumisen vuoksi. Hän sai vamman Saksa-ottelussa ja jää sivuun turnauksesta. Jesse Puljujärvi nousee ykkösketjuun Teräväisen tilalle, ja Eemil Erholtz liittyy joukkueeseen.
Teuvo Teräväisen osallistuminen jääkiekon MM-turnaukseen päättyi loukkaantumiseen, jonka hän sai Saksa-ottelussa. Hänen tilalleen Leijonien kokoonpanoon nousee Eemil Erholtz. Jesse Puljujärvi siirtyy ykkösketjuun Aleksander Barkovin ja Sakari Mannisen rinnalle.
Teuvo Teräväisen jääkiekkourakka miesten MM-turnauksessa päättyi loukkaantumiseen. Hän sai vamman Saksa-ottelussa ja jää sivuun turnauksesta. Jesse Puljujärvi siirtyy ykkösketjuun Teräväisen tilalle.
Suomen jääkiekkomaajoukkueen hyökkääjä Teuvo Teräväinen joutuu jättämään MM-turnauksen loukkaantumisen vuoksi. Hän sai vamman Saksa-ottelussa, ja hänen paikkansa kokoonpanossa ottaa Eemil Erholtz. Teräväinen oli joukkueen tehokkain pelaaja Saksa-ottelussa, ja…
Teuvo Teräväisen MM-kisat päättyivät ennenaikaisesti loukkaantumisen vuoksi. Hän sai vamman perjantain ottelussa Saksaa vastaan, jossa hän merkkautti kaksi syöttöpistettä. Teräväisen tilalle joukkueeseen nousee Eemil Erholtz.
Teuvo Teräväisen MM-kisat ovat ohi loukkaantumisen vuoksi. Hän sai vamman perjantain ottelussa Saksaa vastaan, jossa hän teki kaksi syöttöpistettä. Tilalle nousee Eemil Erholtz, joka pelaa Unkaria vastaan.
Teuvo Teräväisen MM-kisat päättyivät ennenaikaisesti loukkaantumisen vuoksi. GM Jere Lehtinen toivoo Teräväiselle pikaista toipumista. Teräväinen pelasi Saksaa vastaan ja merkkautti kaksi syöttöpistettä ennen vammaansa.
Puolustaja Urho Vaakanainen pelasi ensimmäisen miesten MM-kisapelin perjantaina, kun Leijonat voitti Saksan 3–1. Vaakanainen, jolla on kokemusta NHL:stä ja AHL:stä, huomasi joukkueen…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Leijonat, #MMkisat
Teuvo Teräväisen loukkaantuminen vaikuttaa Leijonien ketjukokoonpanoon merkittävästi. Jääkiekkoliitto ilmoitti, että Teräväisen MM-turnaus päättyi vammaan, mikä johtaa ketjujen uudelleenjärjestelyyn. Jesse Puljujärvi nostetaan ykkösketjuun,…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Leijonat, #TeuvoTeräväinen
Suomi voitti Saksan MM-kisoissa 3–1, ja ylivoimapeli toimi erinomaisesti. Lauantaina Leijonat kohtaa Unkarin, joka on turnauksen heikoimpia joukkueita. Edellinen kohtaaminen päättyi Leijonien…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Leijonat, #MMkisat
Suomen jääkiekkomaajoukkue, Leijonat, aloittaa MM-turnauksen tänään Saksaa vastaan. Justus Annunen on valittu maalivahdiksi, ja kapteeni Aleksander Barkov johtaa ykkösketjua. Leijonat tavoittelee menestystä…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Leijonat, #MMkiekko
Jesse Puljujärvi huomautti jääkiekon MM-kisojen Swiss Life -areenan jäästä, joka hänen mielestään on liian pehmeä. Puljujärvi, joka on pelannut areenalla aiemmin, ihmetteli…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #JessePuljujärvi, #Leijonat
Suomen jääkiekkomaajoukkueen avausottelu MM-kisoissa tavoitti lähes 1,4 miljoonaa katsojaa MTV:n kanavilla ja Katsomossa. Leijonat voitti Saksan 3–1, ja ottelu nousi MTV:n kevään…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Leijonat, #MMkisat
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 22.05.2026 TILANNE Koivun kukintahuippu on nyt Etelä-Lapissa ja on alkanut Keski-Lapissa. Kukinta jatkuu etelämpänä maan pohjoisosissa ja heikkona maan keskiosissa. Maan eteläosissa koivun kukinta on päättynyt. Heinien kukinta on alkanut maan etelä- ja keskiosissa. Koivun siitepölymäärät ovat maan eteläosissa vähäisiä, maan keskiosissa kohtalaisia ja maan pohjoisosissa Keski-Lappiin asti runsaita. Myös Pohjois-Lappiin kulkeutuu kohtalaisia määriä siitepölyä. Heinien siitepölyä on ilmassa maan eteläosissa erittäin vähän, mutta määrät voivat olla korkeampia kukkivien kasvustojen läheisyydessä. ENNUSTE Koivun kukinta päättyy maan keskiosissa. Kukinta jatkuu maan pohjoisosissa Keski-Lappiin asti, mistä siitepölyä kulkeutuu etenkin lauantaina Pohjois-Lappiin ja myöhemmin maan eteläosiin asti. Heinien kukinta voimistuu maan etelä- ja keskiosissa. Runsaasti siitepölyä tuottavan männyn kukinta alkaa maan eteläosissa. Koivun siitepölyä on maan eteläosissa vähän. Määrät vaihtelevat maan keskiosista Keski-Lappiin ulottuvalla alueella kohtalaisista runsaisiin. Pohjois-Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähän maan etelä- ja keskiosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.