Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Espoon kaupunki on päättänyt hylätä korvausvaatimukset, jotka liittyvät Suvivirsi-kiistaan.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Bangkokissa tapahtui lauantaina vakava junatörmäys, jossa juna törmäsi bussiin. Törmäyksen seurauksena ainakin kahdeksan ihmistä kuoli, kaikki bussissa olleita. Onnettomuus sytytti myös muita ajoneuvoja tuleen ja pysäytti liikenteen.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Bangkokissa tapahtui lauantaina vakava junatörmäys, jossa juna törmäsi bussiin. Törmäyksen seurauksena ainakin kahdeksan ihmistä kuoli, kaikki bussissa olleita. Onnettomuus sytytti myös muita ajoneuvoja tuleen ja pysäytti liikenteen.
Aiheesta on julkaistu 4 juttua, 4 eri lähteestä, viimeisin päivitys 16.5.2026 klo 17:38, pääluokka Ulkomaat.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti MTV Uutiset, Iltalehti, Yle Uutiset.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Junatörmäys Bangkokissa tapahtui • Juna törmäsi linja-autoon Bangkokissa • Tulipalo Bangkokissa vaati kahdeksan kuolonuhria.
Junatörmäys Bangkokissa tapahtui
Bangkokissa tapahtui lauantaina vakava junatörmäys. Juna törmäsi bussiin, joka oli pysähtynyt raiteille. Onnettomuudessa kuoli ainakin kahdeksan ihmistä, jotka olivat bussissa. Törmäyksen jälkeen juna syttyi tuleen ja muut ajoneuvot myös. Liikenne pysähtyi onnettomuuden vuoksi.
Bangkokissa tapahtui lauantaina vakava junatörmäys, jossa juna törmäsi bussiin. Törmäyksen seurauksena ainakin kahdeksan ihmistä kuoli, kaikki bussissa olleita. Onnettomuus sytytti myös muita ajoneuvoja tuleen ja pysäytti liikenteen.
Thaimaan Bangkokissa tapahtui traaginen onnettomuus, jossa juna törmäsi linja-autoon. Onnettomuudessa kuoli kahdeksan ihmistä ja yli 20 loukkaantui. Törmäys tapahtui keskustan alueella, ja sosiaalisessa mediassa on levinnyt videoita tapahtumasta.
Bangkokissa tapahtui lauantaina liikenneonnettomuus, jossa junan törmäys aiheutti tulipalon. Onnettomuudessa kuoli ainakin kahdeksan ihmistä ja 25 loukkaantui. Pelastusviranomaiset ovat saaneet tulipalon hallintaan ja etsivät mahdollisia uhreja.
Thaimaassa tapahtui junan ja linja-auton törmäys, jossa kuoli ainakin kahdeksan ihmistä ja 25 loukkaantui. Onnettomuus tapahtui Bangkokissa, ja törmäyksen seurauksena linja-auto syttyi tuleen. Pelastushenkilökunta työskenteli onnettomuuspaikalla ihmisten pelastamiseksi…
Bangkokissa tapahtui lauantaina vakava onnettomuus, jossa tavarajuna törmäsi bussiin. Onnettomuudessa kuoli ainakin kahdeksan ihmistä ja kymmeniä loukkaantui. Thaimaan pääministeri määräsi tutkinnan onnettomuuden…
Ulkomaat • jaetut avainsanat: #Bangkok, #Thaimaa
Perjantaina Uudellemaalle suuntautuneet droonit olivat peräisin Venäjältä, mutta eivät saapuneet Suomen ilmatilaan. Puolustusvoimien mukaan droonit liittyivät Ukrainan operaatioihin Venäjää vastaan. Riskiarvion mukaan…
Ulkomaat
Israel vahvisti, että Hamasin aseellisen siiven johtaja on kuollut Gazassa tapahtuneessa iskussa. Isku kohdistui asuinhuoneistoon ja siviiliautoon. Johtaja oli keskeinen hahmo Hamasin…
Ulkomaat
Venäjän presidentti Vladimir Putin matkustaa ensi viikolla Kiinaan, kertoi Kreml. Vierailun aikana Putin ja Kiinan presidentti Xi Jinping keskustelevat maiden välisen kumppanuuden…
Ulkomaat
Malediiveilla tapahtuneessa sukellusonnettomuudessa on kuollut kuusi henkilöä, mukaan lukien äiti ja tytär. Menehtyneet olivat yhteydessä Genovan yliopistoon, ja yksi ruumis on löydetty…
Ulkomaat • jaetut avainsanat: #Onnettomuus
Kongon demokraattisessa tasavallassa on puhjennut ebolaepidemia, joka on jo vaatinut 65 kuolonuhria ja 246 epäiltyä tartuntaa. Epidemia on erityisesti levinnyt Iturin maakunnassa,…
Ulkomaat
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu Lapissa. Etelä-Lapissa kukinta on enää heikkoa. Koivun kukinta on päättynyt maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu koivun siitepölyä. Heinät kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Koivun siitepölyä on Lapissa ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu vähän koivun siitepölyä. Heinän siitepölyä on maan etelä- ja länsiosissa pieniä ja kohtalaisia määriä. Muualla kukinta-alueella heinän siitepölyä on ilmassa vähän. Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Kukinnan huippu on maan eteläosissa jo ohitettu. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Cladosporium-homeitiöitä on ilmassa runsaasti maan eteläosissa ja kohtalaisesti maan keskiosissa. Sateet laskevat ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta päättyy Etelä-Lapissa ja jatkuu Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Koivun siitepölyä on kukinta-alueella ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Heinän siitepölymäärät ovat kukinta-alueella enimmäkseen pieniä, mutta saattavat maan eteläosissa nousta hetkittäin kohtalaisiksi. Sateet laskevat ilman siitepölymääriä.