Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
S-Pankki on ilmoittanut tekevänsä ostotarjouksen Oma Säästöpankista. Naisten osuus suomalaisissa pörssiyhtiöissä hallitusten jäsenistä on noussut 37 prosenttiin, mikä…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Ruotsin Euroviisuedustaja Felicia on kärsinyt terveysongelmista, mukaan lukien pyörtyminen ja ääniongelmat. Lääkärien mukaan pyörtyminen johtui nestehukasta ja korkeasta lämpötilasta. Euroviisujen finaali järjestetään lauantaina, ja Felicia on ollut puhekieltohoidossa ennen tapahtumaa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Ruotsin Euroviisuedustaja Felicia on kärsinyt terveysongelmista, mukaan lukien pyörtyminen ja ääniongelmat. Lääkärien mukaan pyörtyminen johtui nestehukasta ja korkeasta lämpötilasta. Euroviisujen finaali järjestetään lauantaina, ja Felicia on ollut puhekieltohoidossa ennen tapahtumaa.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 16.5.2026 klo 11:46, pääluokka Kulttuuri.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Helsingin Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Ruotsin edustaja Felicialla terveysongelmia.
Ruotsin edustaja Felicialla terveysongelmia
Ruotsin Euroviisuedustaja Felicia on sairastellut. Hän pyörtyi kenraaliharjoitusten jälkeen. Lääkärien mukaan syynä oli nestehukka ja kuumuus. Felicialla on ollut myös ongelmia äänensä kanssa. Hän oli puhekieltohoidossa ennen Euroviisujen finaalia.
Ruotsin Euroviisuedustaja Felicia on kärsinyt terveysongelmista, mukaan lukien pyörtyminen ja ääniongelmat. Lääkärien mukaan pyörtyminen johtui nestehukasta ja korkeasta lämpötilasta. Euroviisujen finaali järjestetään lauantaina, ja Felicia on ollut puhekieltohoidossa…
Euroviisufinaalin esiintymisjärjestys on vahvistunut, ja Suomi esiintyy lauantaina 17. Paikalla. Pete Parkkonen ja Linda Lampenius esiintyvät samalla paikalla, josta Lordi voitti kilpailun…
Kulttuuri • jaetut avainsanat: #Euroviisut, #PeteParkkonen
Linda Lampenius paljasti, että hänen lapsensa pitävät Pete Parkkosesta ja ovat antaneet tälle lempinimen. Euroviisut ovat kuitenkin vaativa kokemus, joka alkaa Uuden…
Kulttuuri • jaetut avainsanat: #LindaLampenius, #PeteParkkonen
Tänään illalla käynnistyvät Euroviisut, joissa Linda Lampenius ja Pete Parkkonen esittävät Suomen kilpailukappaleen. Finaalissa esiintyy 25 maata, ja tapahtuma on järjestyksessään 70.…
Kulttuuri • jaetut avainsanat: #Euroviisut, #LindaLampenius
Suomen edustajien Linda Lampeniuksen ja Pete Parkkosen mahdollisuus voittaa Euroviisut on hieman parantunut tiistain semifinaaliesityksen jälkeen. Voiton todennäköisyys on tällä hetkellä 37…
Kulttuuri • jaetut avainsanat: #Euroviisut, #LindaLampenius
Euroviisujen toinen semifinaali alkaa tänään, ja sen myötä selviävät loput finalistit. Suomi on jo varmistanut paikan finaalissa, kun Linda Lampenius ja Pete…
Kulttuuri • jaetut avainsanat: #Euroviisut, #LindaLampenius
Suomessa vietetään lauantai-iltana Euroviisujen tunnelmaa, kun Pete Parkkonen ja Linda Lampenius kilpailevat kappaleellaan "Liekinheitin". Kansalaisia kannustetaan jakamaan viisuhuumaa kuvin ja videoin. Osallistujat…
Kulttuuri • jaetut avainsanat: #Euroviisut, #PeteParkkonen
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.