Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Latviassa Drīdža-järveen syöksynyt drooni räjähti lauantaina. Yhdysvallat suunnittelee mahdollisia uusia sotilaallisia iskuja Iraniin lähiviikkoina, kertovat useat mediat.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Aston Villa voitti Liverpoolin 4–2 ja varmisti paikan ensi kauden Mestarien liigassa. Joukkue nousi Valioliigassa neljänneksi, ja se ei voi enää pudota viiden parhaan ulkopuolelle. Liverpoolin tilanne on epävarma, sillä se on viidentenä ja sen Mestarien liigan paikka on uhattuna.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Aston Villa voitti Liverpoolin 4–2 ja varmisti paikan ensi kauden Mestarien liigassa. Joukkue nousi Valioliigassa neljänneksi, ja se ei voi enää pudota viiden parhaan ulkopuolelle. Liverpoolin tilanne on epävarma, sillä se on viidentenä ja sen Mestarien liigan paikka on uhattuna.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 16.5.2026 klo 10:29, pääluokka Jalkapallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Savon Sanomat, Keskisuomalainen, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Aston Villa varmisti paikan Mestarien liigassa • Aston Villa varmisti paikan Mestarien liigassa • Aston Villa varmisti paikan Mestarien liigassa.
Aston Villa meni Mestarien liigaan
Aston Villa voitti Liverpoolin 4–2. Tämä voitto varmisti Villalle paikan ensi kauden Mestarien liigassa. Villa on neljänneksi Valioliigassa. Liverpool on viidentenä, ja sen paikka Mestarien liigassa on epävarma.
Aston Villa voitti Liverpoolin 4–2 ja varmisti paikan ensi kauden Mestarien liigassa. Joukkue nousi Valioliigassa neljänneksi, ja se ei voi enää pudota viiden parhaan ulkopuolelle. Liverpoolin tilanne on…
Aston Villa voitti Liverpoolin 4–2 ja varmisti paikan ensi kauden Mestarien liigassa. Joukkue nousi sarjataulukossa neljänneksi, ja sillä on enää yksi ottelu jäljellä. Liverpoolin Mestarien liigan paikka on…
Aston Villa voitti Liverpoolin 4–2 ja varmisti paikan ensi kauden Mestarien liigassa. Joukkue nousi sarjataulukossa neljänneksi, mikä takaa pääsyn kilpailuun. Liverpoolin paikka Mestarien liigassa on edelleen epävarma.
Chelsea sai vihdoin pisteitä Englannin Valioliigassa, kun se pelasi 1–1-tasapelin Liverpoolin vieraana. Liverpoolin Ryan Gravenberch teki avausmaalin, mutta Chelsea tasoitti Enzo Fernandezin…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Liverpool, #Valioliiga
Arsenal varmisti tärkeän voiton West Hamista Valioliigassa, kun ottelun lisäajalla hylätty tasoitusmaali vaikutti mestaruustaistoihin. Leandro Trossard teki Arsenalin ainoan maalin 83. Minuutilla,…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Valioliiga
Manchester City nousi lähemmäs Valioliigan kärkeä voittamalla Crystal Palacen 3–0. Ottelussa maaleista vastasivat Antoine Semenyo, Omar Marmoush ja Savinho. City on nyt…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Valioliiga
Manchester City voitti Brentfordin Valioliigassa 3–0 ja pitää mestaruushaaveensa elossa. Voitto nosti Cityn sarjataulukossa kahden pisteen päähän Arsenalista. City hallitsi peliä erityisesti…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Valioliiga
Manuel Neuer on solminut jatkosopimuksen Bayern Münchenin kanssa. Vaikka hänen nykyinen sopimuksensa päättyy kauden jälkeen, Neuer on innoissaan tulevaisuudestaan ja uskoo joukkueen…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MestarienLiiga
Manchester Cityn päävalmentaja Pep Guardiola on arvostellut VAR-järjestelmää, kutsuen sen päätöksiä "kolikonheitoksi". City valmistautuu tärkeään otteluun Crystal Palacea vastaan, ja Guardiola vaatii…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Valioliiga
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 22.05.2026 TILANNE Koivun kukintahuippu on nyt Etelä-Lapissa ja on alkanut Keski-Lapissa. Kukinta jatkuu etelämpänä maan pohjoisosissa ja heikkona maan keskiosissa. Maan eteläosissa koivun kukinta on päättynyt. Heinien kukinta on alkanut maan etelä- ja keskiosissa. Koivun siitepölymäärät ovat maan eteläosissa vähäisiä, maan keskiosissa kohtalaisia ja maan pohjoisosissa Keski-Lappiin asti runsaita. Myös Pohjois-Lappiin kulkeutuu kohtalaisia määriä siitepölyä. Heinien siitepölyä on ilmassa maan eteläosissa erittäin vähän, mutta määrät voivat olla korkeampia kukkivien kasvustojen läheisyydessä. ENNUSTE Koivun kukinta päättyy maan keskiosissa. Kukinta jatkuu maan pohjoisosissa Keski-Lappiin asti, mistä siitepölyä kulkeutuu etenkin lauantaina Pohjois-Lappiin ja myöhemmin maan eteläosiin asti. Heinien kukinta voimistuu maan etelä- ja keskiosissa. Runsaasti siitepölyä tuottavan männyn kukinta alkaa maan eteläosissa. Koivun siitepölyä on maan eteläosissa vähän. Määrät vaihtelevat maan keskiosista Keski-Lappiin ulottuvalla alueella kohtalaisista runsaisiin. Pohjois-Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähän maan etelä- ja keskiosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.