Nimipäivä:
Tuukka, Touko
18°C Helsinki

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Aamun uutiset
Päivitetty 09:15

Valkoisen talon lähellä tapahtui ammuskelu, ja Venäjä iski Kiovaan ohjuksilla. Pörssisähkön hinta laskee miinukselle useaksi tunniksi.


Detroit venytti NBA-sarjan seiskapeliin

Aihesivu: Detroit venytti NBA-sarjan seiskapeliin

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Detroit Pistons voitti Cleveland Cavaliersin 115–94 ja tasoitti pudotuspelisarjan 3–3. Ratkaiseva seitsemäs ottelu pelataan maanantain vastaisena yönä Detroitissa. Detroitin pelaajat onnistuivat hyvin, ja kuusi pelaajaa teki vähintään kymmenen pistettä.

  • 3 juttua
  • 3 lähdettä
  • Koripallo
  • Päivitetty 16.5.2026 klo 07:32
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Aamun uutiset Päivän tilanne Päivän uutiset Arkisto
Viimeisin päivitysvaihe tänään: Aamun uutiset.

Mistä aiheessa on kyse?

Detroit Pistons voitti Cleveland Cavaliersin 115–94 ja tasoitti pudotuspelisarjan 3–3. Ratkaiseva seitsemäs ottelu pelataan maanantain vastaisena yönä Detroitissa. Detroitin pelaajat onnistuivat hyvin, ja kuusi pelaajaa teki vähintään kymmenen pistettä.

Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 16.5.2026 klo 07:32, pääluokka Koripallo.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Detroit venytti NBA-sarjan seiskapeliin • Detroit venytti sarjan seiskapeliin NBA:ssa • Detroit venytti NBA-sarjan seiskapeliin.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 16.5.2026 klo 07:32.
  • Koosteessa on nyt 3 juttua 3 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Koripallo.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #DetroitPistons, #ClevelandCavaliers, #NBA.

Selkokielinen yhteenveto

Detroit pelaa seiskapelin NBA:ssa

Detroit Pistons voitti Cleveland Cavaliersin 115–94. Tämä tarkoittaa, että joukkueet pelaavat seiskapelin. Seiskapeli on tärkeä, koska se ratkaisee, kumpi joukkue etenee seuraavaan vaiheeseen. Detroitin pelaajat onnistuivat hyvin ja saivat paljon pisteitä.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 22.05.2026

TILANNE

Koivun kukintahuippu on nyt Etelä-Lapissa ja on alkanut Keski-Lapissa. Kukinta jatkuu etelämpänä maan pohjoisosissa ja heikkona maan keskiosissa. Maan eteläosissa koivun kukinta on päättynyt. Heinien kukinta on alkanut maan etelä- ja keskiosissa.
Koivun siitepölymäärät ovat maan eteläosissa vähäisiä, maan keskiosissa kohtalaisia ja maan pohjoisosissa Keski-Lappiin asti runsaita. Myös Pohjois-Lappiin kulkeutuu kohtalaisia määriä siitepölyä.
Heinien siitepölyä on ilmassa maan eteläosissa erittäin vähän, mutta määrät voivat olla korkeampia kukkivien kasvustojen läheisyydessä.


ENNUSTE

Koivun kukinta päättyy maan keskiosissa. Kukinta jatkuu maan pohjoisosissa Keski-Lappiin asti, mistä siitepölyä kulkeutuu etenkin lauantaina Pohjois-Lappiin ja myöhemmin maan  eteläosiin asti. Heinien kukinta voimistuu maan etelä- ja keskiosissa.
Runsaasti siitepölyä tuottavan männyn kukinta alkaa maan eteläosissa.
Koivun siitepölyä on maan eteläosissa vähän. Määrät vaihtelevat maan keskiosista Keski-Lappiin ulottuvalla alueella kohtalaisista runsaisiin. Pohjois-Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin.
Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähän maan etelä- ja keskiosissa.
Sade laskee ilman siitepölymääriä.