Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Nokia raportoi voimakasta kasvua tekoälyssä. Joutsenon hautausmaalla on tapahtunut ilkivaltaa, jossa tuhottiin muistoesineitä ja kaadettiin 108 hautakiveä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Sosiaalisen median vaikuttaja Jaakko Parkkali ja Tomi Häppölä viettivät aikaa Wienissä Euroviisujen yhteydessä. Parkkalin rullaluisteluvideot ovat herättäneet huomiota, ja hän on saanut naapuriltaan huomautuksia melusta. Parkkali on vähentänyt luisteluaan kotona naapurien rauhoittamiseksi.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Sosiaalisen median vaikuttaja Jaakko Parkkali ja Tomi Häppölä viettivät aikaa Wienissä Euroviisujen yhteydessä. Parkkalin rullaluisteluvideot ovat herättäneet huomiota, ja hän on saanut naapuriltaan huomautuksia melusta. Parkkali on vähentänyt luisteluaan kotona naapurien rauhoittamiseksi.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 16.5.2026 klo 07:35, pääluokka Jutut ja juorut.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Iltalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Jaakko Parkkali teki someilmiön Wienissä.
Jaakko Parkkali teki someilmiön
Jaakko Parkkali ja Tomi Häppölä olivat Wienissä Euroviisuissa. Parkkali on tehnyt rullaluisteluvideoita, jotka ovat tulleet tunnetuiksi. Hän on saanut naapuriltaan huomautuksia melusta. Parkkali on vähentänyt luisteluaan kotona.
Sosiaalisen median vaikuttaja Jaakko Parkkali ja Tomi Häppölä viettivät aikaa Wienissä Euroviisujen yhteydessä. Parkkalin rullaluisteluvideot ovat herättäneet huomiota, ja hän on saanut naapuriltaan huomautuksia melusta. Parkkali on vähentänyt…
Linda Lampenius kertoo, että hänen lapsensa rakastavat Pete Parkkosta ja ovat antaneet tälle lempinimen. Median kiinnostus pariskuntaa kohtaan on ollut suurta, ja…
Jutut ja juorut • jaetut avainsanat: #Euroviisut
Europarlamentaarikko Ville Niinistö ja hänen puolisonsa Hennariikka Niinistö ovat ilmoittaneet odottavansa toista lasta. He kertoivat asiasta Instagramissa, jossa he ilmensivät toiveensa ja…
Jutut ja juorut
Mark Levengood uskoo vahvasti, että Suomi voittaa Euroviisut. Hän on tehnyt radikaalin lupauksen, että jos voittoa ei tule, hän liittyy Jehovan todistajiin…
Jutut ja juorut • jaetut avainsanat: #Euroviisut
Pete Parkkosen vanhemmat ovat Itävallassa kannustamassa poikaansa Euroviisuissa. He ovat valmistautuneet kilpailuun huolellisesti, sillä aiemmin heiltä on jäänyt Euroviisut näkemättä sähkönkatkon vuoksi.…
Jutut ja juorut • jaetut avainsanat: #Euroviisut
Ruotsalaiset mediat ovat ylistäneet Linda Lampeniuksen ja Pete Parkkosen viisuesitystä. Dagens Nyheterin toimittaja ehdottaa, että Lampenius voitaisiin omia Ruotsille, jos maan oma…
Jutut ja juorut • jaetut avainsanat: #Euroviisut
Jaakko Parkkali on syönyt vuosia päivittäin samaa ruokaa, jauhelihaa ja makaronia. Kape Aihinen on hämmästynyt Parkkalin yksinkertaisesta ruokavaliosta, joka ei sisällä mausteita.…
Jutut ja juorut • jaetut avainsanat: #JaakkoParkkali
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 22.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo koko sen levinneisyysalueella maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölyä on koko maassa Lappia lukuun ottamatta enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölyä on maan eteläosissa enimmäkseen kohtalaisesti, ja muualla sen Etelä-Lappiin asti ulottuvalla levinneisyysalueella vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölyä on koko maassa Lappia lukuun ottamatta enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisesti maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.