Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Antti Lindtman jatkaa SDP:n puheenjohtajana, ja Latviassa drooni putosi järveen räjähtäen. Suomalaiset aktivistit palasivat myös Israelista.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
OmaVero-palvelu on suljettuna viikonlopun ajan. Käyttökatko alkaa tänään aamulla kello seitsemältä ja palvelu avautuu jälleen maanantaina kello kahdeksalta. Katkon aikana veroasioita ei voi hoitaa verkkosivuston kautta.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
OmaVero-palvelu on suljettuna viikonlopun ajan. Käyttökatko alkaa tänään aamulla kello seitsemältä ja palvelu avautuu jälleen maanantaina kello kahdeksalta. Katkon aikana veroasioita ei voi hoitaa verkkosivuston kautta.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 16.5.2026 klo 01:54, pääluokka IT.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa OmaVero sulkeutuu tänään aamulla käyttökatkolle • OmaVero sulkeutuu viikonlopuksi.
OmaVero on kiinni viikonlopun
OmaVero-palvelu ei toimi viikonloppuna. Se sulkeutuu tänään aamulla kello seitsemältä. Palvelu avautuu taas maanantaina kello kahdeksalta. Viikonloppuna veroasioita ei voi hoitaa netissä.
OmaVero-palvelu on suljettuna viikonlopun ajan. Käyttökatko alkaa tänään aamulla kello seitsemältä ja palvelu avautuu jälleen maanantaina kello kahdeksalta. Katkon aikana veroasioita ei voi hoitaa verkkosivuston kautta.
OmaVero-palvelu on suljettuna viikonlopun ajan. Käyttökatko alkaa tänään aamulla kello seitsemältä ja päättyy maanantaina kello kahdeksalta. Katkon aikana veroasioita ei voi hoitaa palvelun kautta.
OmaVero-palvelussa on käyttökatko koko viikonlopun ajan. Katko alkaa lauantaina aamulla ja päättyy maanantaina. Käyttökatkon aikana veroasioita ei voi hoitaa palvelun kautta.
IT • jaetut avainsanat: #OmaVero, #Verohallinto
OmaVero-palvelu on suljettu viikonloppuna järjestelmäpäivityksen takia. Käyttökatko alkaa lauantaina 16. toukokuuta kello 7 ja päättyy maanantaina 18. toukokuuta kello 8. Asiakkaita kehotetaan…
IT • jaetut avainsanat: #OmaVero, #Verohallinto
Elisan ja MTV:n välinen riita uhkaa katkaista maksulliset kanavat. MTV:n liiketoimintajohtaja Sami Aalto vahvistaa, että kanavat katkeavat kahdessa vaiheessa sopimusteknisten syiden vuoksi.…
IT
Yango-taksisovelluksen käyttäjien henkilötietojen siirroista Venäjälle on määrätty 100 miljoonan euron seuraamusmaksu. Ratkaisu tehtiin Hollannin, Suomen ja Norjan tietosuojaviranomaisten yhteistyönä, koska yritys ei…
IT
Valtion tieto- ja viestintätekniikkakeskus Valtoriin kohdistunut tietomurto on vaikuttanut myös Puolustusvoimiin ja presidentin kansliaan. Tietomurrossa on voinut vaarantua noin 50 000 käyttäjätietoa,…
IT
Spotify-musiikkipalvelussa on tällä hetkellä ongelmia, jotka vaikuttavat käyttäjiin. Downdetectorin mukaan häiriöistä on raportoitu laajasti, ja Spotify on vahvistanut tietävänsä ongelmista ja tutkivansa…
IT
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 22.05.2026 TILANNE Koivun kukintahuippu on nyt Etelä-Lapissa ja on alkanut Keski-Lapissa. Kukinta jatkuu etelämpänä maan pohjoisosissa ja heikkona maan keskiosissa. Maan eteläosissa koivun kukinta on päättynyt. Heinien kukinta on alkanut maan etelä- ja keskiosissa. Koivun siitepölymäärät ovat maan eteläosissa vähäisiä, maan keskiosissa kohtalaisia ja maan pohjoisosissa Keski-Lappiin asti runsaita. Myös Pohjois-Lappiin kulkeutuu kohtalaisia määriä siitepölyä. Heinien siitepölyä on ilmassa maan eteläosissa erittäin vähän, mutta määrät voivat olla korkeampia kukkivien kasvustojen läheisyydessä. ENNUSTE Koivun kukinta päättyy maan keskiosissa. Kukinta jatkuu maan pohjoisosissa Keski-Lappiin asti, mistä siitepölyä kulkeutuu etenkin lauantaina Pohjois-Lappiin ja myöhemmin maan eteläosiin asti. Heinien kukinta voimistuu maan etelä- ja keskiosissa. Runsaasti siitepölyä tuottavan männyn kukinta alkaa maan eteläosissa. Koivun siitepölyä on maan eteläosissa vähän. Määrät vaihtelevat maan keskiosista Keski-Lappiin ulottuvalla alueella kohtalaisista runsaisiin. Pohjois-Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähän maan etelä- ja keskiosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.