Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Teollisuus kasvoi kesäkuussa merkittävästi, kun taas Saara Arvan murhatapaus jatkuu oikeudessa. Lisäksi yli puolet varhaiskasvatuksen asiakkaista on maksuttomia.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Oulussa on kadonnut iäkäs nainen, jonka viimeinen havainto tehtiin perjantaina keskustassa. Nainen on noin 160 senttimetriä pitkä ja hänellä on sininen tuulitakki, mustat housut ja pinkit sandaalit. Poliisi pyytää havaintoja vihjepuhelimeen.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Oulussa on kadonnut iäkäs nainen, jonka viimeinen havainto tehtiin perjantaina keskustassa. Nainen on noin 160 senttimetriä pitkä ja hänellä on sininen tuulitakki, mustat housut ja pinkit sandaalit. Poliisi pyytää havaintoja vihjepuhelimeen.
Aiheesta on julkaistu 10 juttua, 6 eri lähteestä, viimeisin päivitys 16.5.2026 klo 00:00, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Iltalehti, Savon Sanomat, Keskisuomalainen.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Poliisi etsii kadonnutta naista Oulussa • Iäkäs nainen on kadonnut Oulussa • Iäkäs nainen kadonnut Oulun keskustassa.
Poliisi etsii kadonnutta naista
Oulussa on kadonnut vanha nainen. Viimeinen havainto hänestä on Oulun keskustasta perjantaina. Nainen on noin 160 senttimetriä pitkä. Hänellä on sininen tuulitakki ja pinkit sandaalit. Poliisi pyytää ilmoittamaan havainnoista.
Oulussa on kadonnut iäkäs nainen, jonka viimeinen havainto tehtiin perjantaina keskustassa. Nainen on noin 160 senttimetriä pitkä ja hänellä on sininen tuulitakki, mustat housut ja pinkit sandaalit. Poliisi…
Oulussa on kadonnut iäkäs nainen, jonka viimeinen havainto on tehty perjantaina Oulun keskustassa. Nainen on noin 160 senttimetriä pitkä, pukeutunut siniseen tuulitakkiin ja mustiin housuihin. Poliisi pyytää havaintoja…
Oulussa on kadonnut iäkäs nainen, joka nähtiin viimeksi perjantaina kello 15 keskustassa. Nainen on noin 160 cm pitkä ja mahdollisesti pukeutunut siniseen tuulitakkiin, mustiin housuihin, pinkkeihin sandaaleihin ja…
Poliisi etsii Oulussa kadonnutta iäkästä naista, joka nähtiin viimeksi perjantaina kello 15 keskustassa. Nainen on noin 160 cm pitkä ja pukeutunut siniseen tuulitakkiin, mustiin housuihin, pinkkeihin sandaaleihin ja…
Iäkäs nainen on kadonnut Oulun keskustassa. Hänet nähtiin viimeksi noin kello 15 sinisessä tuulitakissa ja mustissa housuissa. Poliisi pyytää havaintoja naisesta vihjepuhelimeen.
Oulussa on kadonnut iäkäs nainen, jonka etsintöjä on käynnistetty. Poliisi pyytää kansalaisten apua mahdollisten havaintojen tekemisessä. Naisen löytymiseksi tehdään laajoja etsintöjä alueella.
Espoon poliisi on käynnistänyt etsinnät kadonneen naisen löytämiseksi. Nainen, joka on noin 80-vuotias ja kärsii muistiongelmista, katosi kotoaan perjantaina. Poliisi pyytää havaintoja hätänumeroon 112.
Espoon Nuottaniemessä on kadonnut noin 80-vuotias nainen. Hänellä on muistiongelmia ja hän liikkuu hitaasti. Poliisi pyytää kansalaisia ilmoittamaan havainnoista hätänumeroon 112.
Espoossa on kadonnut 80-vuotias nainen, joka asuu Nuottaniemessä. Poliisi pyytää kansalaisia ilmoittamaan havainnoistaan hätänumeroon 112. Nainen on noin 165 cm pitkä ja hänellä on pitkät hiukset, joissa on…
Espoossa on kadonnut 80-vuotias nainen, joka asuu Nuottaniemessä. Poliisi pyytää kansalaisia ilmoittamaan havainnoista hätänumeroon 112. Nainen on noin 165 cm pitkä ja hänellä on pitkät hiukset, joissa on…
Helsingin poliisi on käynnistänyt etsinnät kadonneen 58-vuotiaan naisen löytämiseksi. Nainen nähtiin viimeksi Lauttasaaressa keskiviikkona 13. toukokuuta. Poliisi pyytää kansalaisia ilmoittamaan havainnoistaan hätänumeroon…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Kadonnut, #Poliisi
Poliisi on pidättänyt miehen, joka epäillään naisen uhkaamisesta Tapiolan metroasemalla. Mies otettiin kiinni perjantaiaamuna, eikä uhri loukkaantunut tilanteessa. Poliisi tutkii tapausta edelleen.
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Espoo, #Poliisi
Pohjanmaan poliisi saa yhä vihjeitä kadonneesta Karfin perheestä, joka on ollut poissa kaksi vuotta. Suurin osa vihjeistä tulee kotimaasta, mutta poliisi ei…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi
Nokialla Otonkadulla syttyi raju tulipalo kerrostalon katossa. Pelastuslaitos sai hälytyksen keskisuuresta palosta kello 11.45, mutta tilanne on kehittynyt suureksi rakennuspaloksi. Sammutustyöt ovat…
Kotimaa
Vantaan Kaivokselassa tapahtui henkirikos, jossa parikymppinen mies epäillään tappaneen noin 75-vuotiaan miehen. Poliisi on ottanut epäillyn kiinni, ja uhri sekä epäilty tunsivat…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi
Lappeenrannassa sijaitsevalta pihalta poistettiin hakaristilippu, joka herätti huolta paikallisissa asukkaissa. Poliisi sai useita ilmoituksia lipusta ja on kirjannut asiasta rikosilmoituksen. Tapauksen mahdollinen…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 07.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät voivat rannikkoalueilla nousta ajoittain runsaiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä muualla kukinta-alueella. Sade laskee ilman siitepölymääriä. Alternaria-homesienen itiöitä esiintyy maan eteläosissa runsaasti ja maan keskiosissa kohtalaisesti. Cladosporium- homesienen itiöpitoisuudet ilmassa ovat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin, ja sisämaa-alueilla vähäisistä kohtalaisiin. Maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä.