Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on ilmoittanut, että maahantuoduille lääkkeille asetetaan korkeat tuontitullit vuodesta 2028 alkaen.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Joensuussa järjestettiin ravikilpailut, joissa nähtiin useita ponilähtöjä ja hevoslähtöjä. Ensimmäisessä ponilähdössä voiton vei Keijunen, ja toisessa Snadi. Hevoslähtöjen voittajia olivat muun muassa Tonto ja Eetun Ilo.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Joensuussa järjestettiin ravikilpailut, joissa nähtiin useita ponilähtöjä ja hevoslähtöjä. Ensimmäisessä ponilähdössä voiton vei Keijunen, ja toisessa Snadi. Hevoslähtöjen voittajia olivat muun muassa Tonto ja Eetun Ilo.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 15.5.2026 klo 21:02, pääluokka Ravit.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Ravituloksia Joensuusta • Ravitulokset Joensuusta julkaistu.
Ravituloksia Joensuusta
Joensuussa oli ravikilpailut. Ensimmäisessä ponilähdössä voitti Keijunen. Toisessa ponilähdössä voiton sai Snadi. Hevoslähtöjen voittajia olivat Tonto ja Eetun Ilo.
Joensuussa järjestettiin ravikilpailut, joissa nähtiin useita ponilähtöjä ja hevoslähtöjä. Ensimmäisessä ponilähdössä voiton vei Keijunen, ja toisessa Snadi. Hevoslähtöjen voittajia olivat muun muassa Tonto ja Eetun Ilo.
Joensuussa järjestettiin Toto5-kilpailut, joissa voiton vei Nanet's Rose. Toiseksi sijoittui Charite ja kolmanneksi Upupa Oak. Kilpailu käytiin 2140 metrin matkalla.
Joensuussa järjestettiin ravikilpailut, joissa nähtiin useita kärkisijoituksia. Toto5-kilpailussa voittajaksi nousi Milda Matilda, jota ohjasti Väinö-Kalle Korhonen. Muissa lähdöissä menestyivät muun muassa Macho…
Ravit • jaetut avainsanat: #Joensuu, #Ravit
Kuopiossa järjestettiin Toto5-karsinnat, joissa kilpailtiin tammat ja monté-lähdöissä. Varsakunkku-karsinnassa Beemi voitti ajalla 27,1a. Idän Monté-Ässä karsinnassa Louis Bourbon oli ykkönen ajalla 1,16,5a.
Ravit • jaetut avainsanat: #Ravit, #Toto5
Suomalaisravuri Massimo Hoist on suuri kysymysmerkki tulevassa Finlandia-ajossa. Hänen osallistumisensa herättää epävarmuutta niin yleisössä kuin taustajoukoissaan. Odotukset ovat korkealla, mutta tilanne on…
Ravit • jaetut avainsanat: #Ravit
Tampereen raviradalla järjestettiin ponilähtöjä, joissa Sonya A voitti ensimmäisen lähdön ajalla 2,27,3. Toisessa lähdössä Kotikylän Poika oli ykkönen ajalla 34,0. Ravikilpailuissa nähtiin…
Ravit • jaetut avainsanat: #Ravit, #Ponilähtö
Tampereella järjestettiin ravikilpailuja, joissa nähtiin useita ponilähtöjä ja lämminveristen kilpailuja. Ensimmäisessä ponilähdössä voiton vei Arnäs Mikasa, ja lämminveristen karsinnassa parasta vauhtia piti…
Ravit • jaetut avainsanat: #Ravit, #Ponilähtö
Ylivieskassa järjestettiin ravikilpailut, joissa nähtiin useita jännittäviä suorituksia. Toto5-kilpailussa Johan Coccola voitti ajalla 15,1. Toisena tuli MAS Grande ja kolmantena Diamonds Star.
Ravit • jaetut avainsanat: #Ravit, #Toto5
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 20.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta on edennyt Etelä-Lappiin asti. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölymäärät ovat kohtalaisia maan eteläosissa. Siitepölyä on enimmäkseen pieniä määriä maan keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa, mutta määrät voivat nousta paikoin kohtalaisiksi kukkivien kasvustojen läheisyydessä. Etelä-Lapissa siitepölyä on ilmassa vähän tai hyvin vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti. ENNUSTE Heinien jatkuu ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, maan pohjoisosissa vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisia määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrät jäävät vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.