Nimipäivä:
Seppo
14°C Helsinki

Manuel Neuer mukana Saksan MM-ryhmässä

Aihesivu: Manuel Neuer mukana Saksan MM-ryhmässä

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Manuel Neuer, 40, on nimetty Saksan alustavaan 55 pelaajan MM-kisaryhmään. Neuer, joka päätti maajoukkueuransa vuoden 2024 EM-kisojen jälkeen, saattaa palata joukkueeseen. Lopullinen päätös hänen osallistumisestaan MM-kisoihin tehdään ensi viikolla.

  • 3 juttua
  • 3 lähdettä
  • Jalkapallo
  • Päivitetty 15.5.2026 klo 13:45
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Aamun uutiset Päivän tilanne Päivän uutiset Arkisto
Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän uutiset.

Mistä aiheessa on kyse?

Manuel Neuer, 40, on nimetty Saksan alustavaan 55 pelaajan MM-kisaryhmään. Neuer, joka päätti maajoukkueuransa vuoden 2024 EM-kisojen jälkeen, saattaa palata joukkueeseen. Lopullinen päätös hänen osallistumisestaan MM-kisoihin tehdään ensi viikolla.

Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 15.5.2026 klo 13:45, pääluokka Jalkapallo.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Manuel Neuer mukana Saksan MM-ryhmässä • Manuel Neuer mukana Saksan MM-ryhmässä • Manuel Neuer mukana Saksan MM-ryhmässä.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 15.5.2026 klo 13:45.
  • Koosteessa on nyt 3 juttua 3 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Jalkapallo.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #ManuelNeuer, #Saksa, #Jalkapallo.

Selkokielinen yhteenveto

Neuer on mukana Saksan MM-ryhmässä

Manuel Neuer, 40-vuotias jalkapallomaalivahti, on nimetty Saksan alustavaan MM-ryhmään. Hän lopetti maajoukkueuransa vuoden 2024 EM-kisojen jälkeen. Nyt hän saattaa palata joukkueeseen. Lopullinen päätös tehdään ensi viikolla.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet

Luetuimmat juuri nyt


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.06.2026

TILANNE

Koivun kukinta jatkuu Lapissa. Etelä-Lapissa kukinta on enää heikkoa. Koivun kukinta on päättynyt maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu koivun siitepölyä. Heinät kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta.
Koivun siitepölyä on Lapissa ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu vähän koivun siitepölyä.
Heinän siitepölyä on maan etelä- ja länsiosissa pieniä ja kohtalaisia määriä. Muualla kukinta-alueella heinän siitepölyä on ilmassa vähän.
Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Kukinnan huippu on maan eteläosissa jo ohitettu. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille.
Cladosporium-homeitiöitä on ilmassa runsaasti maan eteläosissa ja kohtalaisesti maan keskiosissa.
Sateet laskevat ilman siitepölymääriä.


ENNUSTE

Koivun kukinta päättyy Etelä-Lapissa ja jatkuu Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta.
Koivun siitepölyä on kukinta-alueella ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Heinän siitepölymäärät ovat kukinta-alueella enimmäkseen pieniä, mutta saattavat maan eteläosissa nousta hetkittäin kohtalaisiksi.
Sateet laskevat ilman siitepölymääriä.