Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Latviassa Drīdža-järveen syöksynyt drooni räjähti lauantaina. Yhdysvallat suunnittelee mahdollisia uusia sotilaallisia iskuja Iraniin lähiviikkoina, kertovat useat mediat.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Vantaalla on tapahtunut epäilty tappo, jossa uhri on noin 75-vuotias mies. Epäilty, joka on noin 20-vuotias, on otettu kiinni ja häntä kuulustellaan. Poliisi tutkii tapausta, mutta ei ole antanut tarkkoja tietoja teosta.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Vantaalla on tapahtunut epäilty tappo, jossa uhri on noin 75-vuotias mies. Epäilty, joka on noin 20-vuotias, on otettu kiinni ja häntä kuulustellaan. Poliisi tutkii tapausta, mutta ei ole antanut tarkkoja tietoja teosta.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 15.5.2026 klo 13:20, pääluokka Rikos.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti MTV Uutiset, Iltalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa 20-vuotias epäilty tapposta Vantaalla • Epäilty tappo Vantaalla.
Epäilty tappo Vantaalla
Vantaalla on tapahtunut tappo, jossa on kuollut 75-vuotias mies. Epäilty on 20-vuotias nuori mies. Poliisi on ottanut epäillyn kiinni. Tapausta tutkitaan edelleen, mutta tarkkoja tietoja ei ole annettu.
Vantaalla on tapahtunut epäilty tappo, jossa uhri on noin 75-vuotias mies. Epäilty, joka on noin 20-vuotias, on otettu kiinni ja häntä kuulustellaan. Poliisi tutkii tapausta, mutta ei ole…
Vantaalla Kaivokselassa tapahtui epäilty henkirikos, jossa noin 75-vuotias mies kuoli. Epäilty, noin 20-vuotias mies, on otettu kiinni ja häntä tullaan kuulustelemaan. Poliisi tutkii tapausta tapporikoksena, mutta rikosnimikettä arvioidaan…
Kainuun hyvinvointialueen Rajamiehentien asumisyksikössä on aloitettu esitutkinta rikosepäilyistä, jotka eivät rajoitu yhteen tapahtumaan. Poliisi selvittää useita asianosaisia ja epäiltyjä, ja rikosnimikkeinä ovat…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi, #Rikostutkinta
Vantaan Kaivokselassa on tapahtunut henkirikos, jossa parikymppinen mies epäillään tappaneen noin 75-vuotiaan miehen. Poliisi on ottanut epäillyn kiinni, ja uhri sekä epäilty…
Rikos • jaetut avainsanat: #Vantaa, #Kaivoksela
Vantaan Havukoskessa syttyi sunnuntaina kerrostalopalo, jota epäillään tahallaan sytytetyksi. Itä-Uudenmaan poliisi on aloittanut esitutkinnan tuhotyöepäilyn vuoksi. Palo saatiin sammutettua nopeasti, mutta useat…
Rikos • jaetut avainsanat: #Vantaa, #Poliisi
Poliisi on tunnistanut osan vappuna Tampereella tapahtuneista pahoinpitelyistä epäillyistä. Tunnistetut henkilöt ovat kotoisin muilta paikkakunnilta, ja poliisi on pyytänyt heidän kuulemistaan. Lisäksi…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Oulun käräjäoikeus tuomitsi 86-vuotiaan miehen taposta, joka tapahtui Taivalkoskella viime vuonna. Mies ampui kuoliaaksi toisen miehen kokouksessa, ja oikeus katsoi hänen syyllistyneen…
Rikos • jaetut avainsanat: #Tappo
Pieksämäellä keski-ikäinen mies jäi kiinni luvattomasta veturin purkamisesta. Hän oli purkamassa vetureita, jotka olivat jo menossa purkuun, ja pyrki saamaan kuparia omaan…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 22.05.2026 TILANNE Koivun kukintahuippu on nyt Etelä-Lapissa ja on alkanut Keski-Lapissa. Kukinta jatkuu etelämpänä maan pohjoisosissa ja heikkona maan keskiosissa. Maan eteläosissa koivun kukinta on päättynyt. Heinien kukinta on alkanut maan etelä- ja keskiosissa. Koivun siitepölymäärät ovat maan eteläosissa vähäisiä, maan keskiosissa kohtalaisia ja maan pohjoisosissa Keski-Lappiin asti runsaita. Myös Pohjois-Lappiin kulkeutuu kohtalaisia määriä siitepölyä. Heinien siitepölyä on ilmassa maan eteläosissa erittäin vähän, mutta määrät voivat olla korkeampia kukkivien kasvustojen läheisyydessä. ENNUSTE Koivun kukinta päättyy maan keskiosissa. Kukinta jatkuu maan pohjoisosissa Keski-Lappiin asti, mistä siitepölyä kulkeutuu etenkin lauantaina Pohjois-Lappiin ja myöhemmin maan eteläosiin asti. Heinien kukinta voimistuu maan etelä- ja keskiosissa. Runsaasti siitepölyä tuottavan männyn kukinta alkaa maan eteläosissa. Koivun siitepölyä on maan eteläosissa vähän. Määrät vaihtelevat maan keskiosista Keski-Lappiin ulottuvalla alueella kohtalaisista runsaisiin. Pohjois-Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähän maan etelä- ja keskiosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.