Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
K-ryhmän rekka on herättänyt huomiota Khamenein hautajaisissa, kun taas S-Pankki on käynnistänyt ostotarjouksen Oma Säästöpankista. Kaupan logo näkyi…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Nokialla Otonkadulla syttyi raju tulipalo kerrostalon katossa. Pelastuslaitos sai hälytyksen keskisuuresta palosta kello 11.45, mutta tilanne on kehittynyt suureksi rakennuspaloksi. Sammutustyöt ovat käynnissä ja paikalla on 20 pelastusyksikköä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Nokialla Otonkadulla syttyi raju tulipalo kerrostalon katossa. Pelastuslaitos sai hälytyksen keskisuuresta palosta kello 11.45, mutta tilanne on kehittynyt suureksi rakennuspaloksi. Sammutustyöt ovat käynnissä ja paikalla on 20 pelastusyksikköä.
Aiheesta on julkaistu 5 juttua, 4 eri lähteestä, viimeisin päivitys 15.5.2026 klo 13:14, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat, Iltalehti, Yle Uutiset.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Raju tulipalo Nokian kerrostalossa • Suuri tulipalo Nokialla kerrostalossa • Suuri tulipalo Nokialla kerrostalossa.
Raju tulipalo Nokialla
Nokialla syttyi iso tulipalo kerrostalon katossa. Pelastuslaitos sai hälytyksen kello 11.45. Palosta tuli nopeasti iso. Paikalla on 20 pelastusyksikköä. Lisätietoja annetaan myöhemmin.
Nokialla Otonkadulla syttyi raju tulipalo kerrostalon katossa. Pelastuslaitos sai hälytyksen keskisuuresta palosta kello 11.45, mutta tilanne on kehittynyt suureksi rakennuspaloksi. Sammutustyöt ovat käynnissä ja paikalla on 20 pelastusyksikköä.
Nokialla syttyi suuri tulipalo kerrostalon katolle perjantaina aamupäivällä. Pelastuslaitos sai hälytyksen kello 11.45, ja paikalle lähti seitsemän yksikköä sammutustöihin. Tilanne on edelleen kesken ja uutista päivitetään.
Nokialla syttyi suuri tulipalo kerrostalon kattoon perjantaina aamupäivällä. Pelastuslaitos sai hälytyksen kello 11.45, ja paikalle lähti seitsemän yksikköä. Sammutustyöt ovat parhaillaan käynnissä.
Nokialla Otonkadulla palaa kerrostalon katto, ja sammutustyöt ovat käynnissä. Pirkanmaan pelastuslaitos sai hälytyksen kello 11.45, ja paikalle on saapunut parikymmentä pelastuslaitoksen yksikköä. Palo on kasvanut nopeasti keskisuuresta suureksi.
Nokialla Otonkadulla syttyi suuri rakennuspalohälytys perjantaina kello 11.45. Alun perin hälytys oli keskisuuresta palosta, mutta se muutettiin pian suureksi. Pelastuslaitos on paikalla tilanteen hallitsemiseksi.
Nokialla syttyi tulipalo kerrostalohuoneistossa keskiviikko-iltana. Pelastuslaitos sai hälytyksen Tanhuankadulle noin kello 20.45, ja palo on nyt sammutettu. Tilanne ei aiheuta vaaraa asukkaille.
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Nokia, #Tulipalo
Kuortaneella Leppäläntiellä syttyi tulipalo puuhakekasan alueella perjantaina aamupäivällä. Pelastuslaitos sai hälytyksen ja paikalle lähti viisi yksikköä. Sammutustyöt jatkuivat vielä kello yhdentoista aikaan,…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Tulipalo, #Pelastuslaitos
Muuramessa tapahtui tulipalo, joka tuhosi noin 50 neliömetrin kokoisen autotallin ja sen sisällä olleen henkilöauton. Onneksi palo ei aiheuttanut henkilövahinkoja eikä levinnyt…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Tulipalo, #Pelastuslaitos
Levillä sijaitseva ravintola syttyi tuleen tiistain ja keskiviikon välisenä yönä. Pelastuslaitos sai hälytyksen noin puoli yhdeltä yöllä, mutta ravintolassa ei ollut asiakkaita…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Tulipalo
Ravintola tuhoutui pahoin tulipalossa Levillä tiistain ja keskiviikon välisenä yönä. Pelastuslaitos sai hälytyksen savusta ja sai tulipalon nopeasti hallintaan. Onneksi henkilövahinkoja ei…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Tulipalo
Levillä sijaitseva Pizzeria Via Tribunali -ravintola sai pahoja vahinkoja tulipalossa keskiviikkoyönä. Pelastuslaitos sai hälytyksen rakennuspalosta ja sai palon nopeasti hallintaan. Onneksi henkilövahinkoja…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Tulipalo
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.