Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Pääministeri Orpo tukee Garden Helsinki -hanketta, kun taas Ranska lähettää joukkoja Natoon Suomeen. Pääministeri Petteri Orpo on ilmaissut…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Jääkiekon MM-kisat pelataan Sveitsissä 15.–31. toukokuuta. USA puolustaa mestaruutta, kun taas Suomi tavoittelee paluuta mitalipeleihin neljän vuoden tauon jälkeen. Kisat näkyvät Suomessa MTV3-kanavalla ja Viaplayn kanavissa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Jääkiekon MM-kisat pelataan Sveitsissä 15.–31. toukokuuta. USA puolustaa mestaruutta, kun taas Suomi tavoittelee paluuta mitalipeleihin neljän vuoden tauon jälkeen. Kisat näkyvät Suomessa MTV3-kanavalla ja Viaplayn kanavissa.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 15.5.2026 klo 09:00, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Aamulehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Jääkiekon MM-kisojen otteluohjelma julkaistu.
Jääkiekon MM-kisat alkavat pian
Jääkiekon MM-kisat pelataan Sveitsissä toukokuussa. Kisat alkavat 15. Päivänä ja päättyvät 31. Päivänä. USA on mestari ja Suomi haluaa voittaa mitalin. Ottelut näkyvät MTV3:lla ja Viaplaylla.
Jääkiekon MM-kisat pelataan Sveitsissä 15.–31. toukokuuta. USA puolustaa mestaruutta, kun taas Suomi tavoittelee paluuta mitalipeleihin neljän vuoden tauon jälkeen. Kisat näkyvät Suomessa MTV3-kanavalla ja Viaplayn kanavissa.
Suomen miesten jääkiekkomaajoukkue harjoitteli ensimmäistä kertaa Zürichin MM-kisojen pääareenalla. Päävalmentaja Antti Pennanen vahvisti ketjukoostumukset, joissa ykkösketjussa pelaavat Sakari Manninen, Aleksander Barkov ja…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Suomi, #Jääkiekko
MM-kisat ja Leijonapörssi starttaavat 15. toukokuuta. Leijonapörssissä osallistujat kokoavat oman joukkueensa ja kilpailevat toisiaan vastaan pelaajien suoritusten perusteella. Suomi ja Kanada lähtevät…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #MMkisat, #Suomi
Suomen jääkiekkomaajoukkue Leijonat lähtee MM-turnaukseen vahvalla NHL-taustalla. Joukkueessa on 18 pelaajaa, joilla on kokemusta NHL:stä, ja yhteensä 4 841 NHL-runkosarjaottelua. Leijonat sijoittuu…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #MMkisat, #Jääkiekko
Kansainvälinen jääkiekkoliitto on julkaissut miesten MM-kiekon ensimmäisen rankinglistan. Rankingissa Kanada on ykkösenä, Suomi kolmantena ja Sveitsi kakkosena. Suomen kuvaus viittaa NHL:n Aleksander…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Suomi, #Sveitsi
Miesten jääkiekon MM-kisat käynnistyvät 15. toukokuuta Sveitsissä. Suomi kohtaa avausottelussaan Saksan. Lohkovaiheessa Suomi pelaa Zürichissä yhdessä muiden A-lohkon joukkueiden kanssa.
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #MMkisat, #Jääkiekko
Saksan jääkiekkomaajoukkue saa vahvistuksen NHL:stä, kun Lukas Reichel liittyy joukkueeseen ennen MM-avauksen ottelua Suomea vastaan. 23-vuotias hyökkääjä on pelannut tällä kaudella 29…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #MMkisat, #Jääkiekko
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.