Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Antti Lindtman jatkaa SDP:n puheenjohtajana, ja Latviassa drooni putosi järveen räjähtäen. Suomalaiset aktivistit palasivat myös Israelista.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Viisi italialaista on kuollut sukellusonnettomuudessa Malediiveilla. Sukeltajat tutkivat luolia 50 metrin syvyydessä Vaavun atollilla, kun onnettomuus tapahtui. Paikalliset viranomaiset selvittävät onnettomuuden syitä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Viisi italialaista on kuollut sukellusonnettomuudessa Malediiveilla. Sukeltajat tutkivat luolia 50 metrin syvyydessä Vaavun atollilla, kun onnettomuus tapahtui. Paikalliset viranomaiset selvittävät onnettomuuden syitä.
Aiheesta on julkaistu 4 juttua, 4 eri lähteestä, viimeisin päivitys 14.5.2026 klo 22:00, pääluokka Ulkomaat.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Yle Uutiset, Keskisuomalainen, Savon Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Viisi italialaista kuoli sukellusonnettomuudessa • Viisi italialaista kuoli sukellusonnettomuudessa • Viisi italialaista kuoli sukellusonnettomuudessa.
Viisi italialaista kuoli sukelluksessa
Viisi italialaista on kuollut sukellusonnettomuudessa Malediiveilla. He sukelsivat 50 metrin syvyydessä. Sukeltajat eivät palanneet alukselleen aikanaan. Paikalliset viranomaiset tutkivat onnettomuutta.
Viisi italialaista on kuollut sukellusonnettomuudessa Malediiveilla. Sukeltajat tutkivat luolia 50 metrin syvyydessä Vaavun atollilla, kun onnettomuus tapahtui. Paikalliset viranomaiset selvittävät onnettomuuden syitä.
Viisi italialaista on kuollut sukellusonnettomuudessa Malediiveilla. Sukeltajat olivat tutkimassa luolia 50 metrin syvyydessä Vaavun atollilla, ja paikalliset viranomaiset tutkivat onnettomuutta. Kuolinsyy ei ole vielä selvillä, ja sukeltajat ilmoitettiin…
Viisi italialaista on kuollut sukellusonnettomuudessa Malediiveilla. Sukeltajat tutkivat luolia 50 metrin syvyydessä Vaavun atollilla, kun onnettomuus tapahtui. Paikalliset viranomaiset selvittävät tapahtunutta, mutta kuolinsyy ei ole vielä selvinnyt.
Viisi italialaista turistia on kuollut sukellusonnettomuudessa Malediiveilla Vaavu-atollilla. Onnettomuus tapahtui, kun sukeltajat tutkivat syvällä sijaitsevia luolia. Malediivien viranomaiset selvittävät onnettomuuden syitä.
Viisi italialaista sukeltajaa on menehtynyt onnettomuudessa Malediiveilla. Sukeltajat olivat sukeltamassa Vaavu Atollilla, kun heidät löydettiin kuolleina. Onnettomuuden syitä tutkitaan edelleen.
Ulkomaat • jaetut avainsanat: #Malediivit, #Sukellus
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump kertoi, että Kiinan presidentti Xi Jinping tarjosi apua Hormuzinsalmen avaamiseen. Xi kuitenkin ilmoitti, ettei hän aio lähettää sotilaskalustoa…
Ulkomaat
Tanskan kuningatar Margareeta on saanut sydänkohtauksen ja hänet on toimitettu sairaalaan. Kuningashuoneen mukaan 86-vuotias Margareeta on viikonlopun tarkkailussa ja lisätutkimuksissa. Hän on…
Ulkomaat
Latvian pääministeri Evika Silina on eronnut, mikä johti maan hallituksen kaatumiseen. Ero liittyy hallituksen kyvyttömyyteen käsitellä harhautuneita drooneja, jotka ovat tulleet Ukrainasta.…
Ulkomaat
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump saapui Kiinaan ilman puolisoaan Melania Trumpia. Asiantuntijat pohtivat, mitä Melanian vähäinen julkinen näkyvyys voi tarkoittaa. Psykologi Tracy King…
Ulkomaat
Kuuban pääkaupungissa Havannassa on järjestetty mielenosoituksia laajojen sähkökatkojen vuoksi. Protestoijat ovat vaativat sähköä paukuttamalla kattiloita ja huutamalla vaatimuksiaan. Samaan aikaan hallitus on…
Ulkomaat
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 22.05.2026 TILANNE Koivun kukintahuippu on nyt Etelä-Lapissa ja on alkanut Keski-Lapissa. Kukinta jatkuu etelämpänä maan pohjoisosissa ja heikkona maan keskiosissa. Maan eteläosissa koivun kukinta on päättynyt. Heinien kukinta on alkanut maan etelä- ja keskiosissa. Koivun siitepölymäärät ovat maan eteläosissa vähäisiä, maan keskiosissa kohtalaisia ja maan pohjoisosissa Keski-Lappiin asti runsaita. Myös Pohjois-Lappiin kulkeutuu kohtalaisia määriä siitepölyä. Heinien siitepölyä on ilmassa maan eteläosissa erittäin vähän, mutta määrät voivat olla korkeampia kukkivien kasvustojen läheisyydessä. ENNUSTE Koivun kukinta päättyy maan keskiosissa. Kukinta jatkuu maan pohjoisosissa Keski-Lappiin asti, mistä siitepölyä kulkeutuu etenkin lauantaina Pohjois-Lappiin ja myöhemmin maan eteläosiin asti. Heinien kukinta voimistuu maan etelä- ja keskiosissa. Runsaasti siitepölyä tuottavan männyn kukinta alkaa maan eteläosissa. Koivun siitepölyä on maan eteläosissa vähän. Määrät vaihtelevat maan keskiosista Keski-Lappiin ulottuvalla alueella kohtalaisista runsaisiin. Pohjois-Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähän maan etelä- ja keskiosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.