Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Yhdysvallat on iskenyt Iraniin vastauksena helikopterihyökkäykseen, ja Belfastissa mielenosoitukset ovat äityneet levottomuuksiksi. Samalla Kelan etuusmenot kasvavat merkittävästi.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Ylivieskassa järjestettiin ravikilpailut, joissa nähtiin useita jännittäviä suorituksia. Toto5-kilpailussa Johan Coccola voitti ajalla 15,1. Toisena tuli MAS Grande ja kolmantena Diamonds Star.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Ylivieskassa järjestettiin ravikilpailut, joissa nähtiin useita jännittäviä suorituksia. Toto5-kilpailussa Johan Coccola voitti ajalla 15,1. Toisena tuli MAS Grande ja kolmantena Diamonds Star.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 14.5.2026 klo 16:41, pääluokka Ravit.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Ravituloksia Ylivieskasta • Ravituloksia Ylivieskassa.
Ylivieskassa on ravikilpailut
Ylivieskassa on ollut ravikilpailut. Johan Coccola voitti kilpailun ajalla 15,1. Toiseksi tuli MAS Grande ja kolmanneksi Diamonds Star. Kilpailut olivat jännittäviä ja niissä nähtiin hyviä suorituksia.
Ylivieskassa järjestettiin ravikilpailut, joissa nähtiin useita jännittäviä suorituksia. Toto5-kilpailussa Johan Coccola voitti ajalla 15,1. Toisena tuli MAS Grande ja kolmantena Diamonds Star.
Ylivieskassa järjestettiin Toto5-ponilähtöjä, joissa nähtiin useita karsintoja Pohjoiseen Poni-cupiin. Ensimmäisessä ponilähdössä voitti Wanheda Jennica Kärkkäisen ohjastamana. Muita kärkisijoja saavuttivat Ekslätts Chanel ja Ypäjä Unbeatable.
Kuopiossa järjestettiin Toto5-karsinnat, joissa kilpailtiin tammat ja monté-lähdöissä. Varsakunkku-karsinnassa Beemi voitti ajalla 27,1a. Idän Monté-Ässä karsinnassa Louis Bourbon oli ykkönen ajalla 1,16,5a.
Ravit • jaetut avainsanat: #Ravit, #Toto5
Suomalaisravuri Massimo Hoist on suuri kysymysmerkki tulevassa Finlandia-ajossa. Hänen osallistumisensa herättää epävarmuutta niin yleisössä kuin taustajoukoissaan. Odotukset ovat korkealla, mutta tilanne on…
Ravit • jaetut avainsanat: #Ravit
Lahden ravikilpailuissa nähtiin useita jännittäviä suorituksia 5. toukokuuta. Toto5-kilpailuissa Lurvige Larry voitti ponilähdön ajalla 2.32,0. Muissa lähdöissä voittoja saivat muun muassa North…
Ravit • jaetut avainsanat: #Ravit, #Toto5
Joensuussa järjestettiin ravikilpailut, joissa nähtiin useita kärkisijoituksia. Toto5-kilpailussa voittajaksi nousi Milda Matilda, jota ohjasti Väinö-Kalle Korhonen. Muissa lähdöissä menestyivät muun muassa Macho…
Ravit • jaetut avainsanat: #Ravit, #Toto5
Mikkelin Toto75-raveissa Estelle Travian teki vaikutuksen voittamalla karsintakilpailun. 7-vuotias tamma juoksi toista rataa pitkin ja saavutti uuden ennätyksen 1.10,6a/1609 metriä. Ohjastaja Tommi…
Ravit • jaetut avainsanat: #Ravit
Torstaina Seinäjoella järjestetään 11 ravilähtöä, joista kolme on kylmäverilähtöjä. Illan aikana kilpailee muun muassa Riina Rekilän luokkavarsa Viking Wania ja Mauri Korkiavuoren…
Ravit • jaetut avainsanat: #Ravit, #Toto5
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu Lapissa. Etelä-Lapissa kukinta on enää heikkoa. Koivun kukinta on päättynyt maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu koivun siitepölyä. Heinät kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Koivun siitepölyä on Lapissa ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu vähän koivun siitepölyä. Heinän siitepölyä on maan etelä- ja länsiosissa pieniä ja kohtalaisia määriä. Muualla kukinta-alueella heinän siitepölyä on ilmassa vähän. Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Kukinnan huippu on maan eteläosissa jo ohitettu. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Cladosporium-homeitiöitä on ilmassa runsaasti maan eteläosissa ja kohtalaisesti maan keskiosissa. Sateet laskevat ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta päättyy Etelä-Lapissa ja jatkuu Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Koivun siitepölyä on kukinta-alueella ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Heinän siitepölymäärät ovat kukinta-alueella enimmäkseen pieniä, mutta saattavat maan eteläosissa nousta hetkittäin kohtalaisiksi. Sateet laskevat ilman siitepölymääriä.