Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Yhdysvallat on iskenyt Iraniin vastauksena helikopterihyökkäykseen, ja Belfastissa mielenosoitukset ovat äityneet levottomuuksiksi. Samalla Kelan etuusmenot kasvavat merkittävästi.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Edmonton Oilers on päättänyt irtisanoa päävalmentajansa Kris Knoblauchin. Tämä päätös tuli alavireisen kauden jälkeen, jossa joukkue putosi pudotuspeleistä ensimmäisellä kierroksella. Knoblauch oli valmentanut Oilersia marraskuusta 2023 lähtien.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Edmonton Oilers on päättänyt irtisanoa päävalmentajansa Kris Knoblauchin. Tämä päätös tuli alavireisen kauden jälkeen, jossa joukkue putosi pudotuspeleistä ensimmäisellä kierroksella. Knoblauch oli valmentanut Oilersia marraskuusta 2023 lähtien.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 14.5.2026 klo 15:22, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Helsingin Sanomat, Iltalehti, Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Edmonton Oilers irtisanoi päävalmentaja Knoblauchin • Edmonton Oilers irtisanoi päävalmentaja Knoblauchin • Edmonton Oilers vapautti päävalmentajan.
Oilers irtisanoi valmentaja Knoblauchin
Edmonton Oilers on erottanut päävalmentajansa Kris Knoblauchin. Tämä tapahtui heikon kauden jälkeen. Oilers putosi pudotuspeleistä ensimmäisellä kierroksella. Knoblauch oli valmentanut joukkuetta marraskuusta 2023 asti.
Edmonton Oilers on päättänyt irtisanoa päävalmentajansa Kris Knoblauchin. Tämä päätös tuli alavireisen kauden jälkeen, jossa joukkue putosi pudotuspeleistä ensimmäisellä kierroksella. Knoblauch oli valmentanut Oilersia marraskuusta 2023 lähtien.
Edmonton Oilers on vapauttanut päävalmentaja Kris Knoblauchin tehtävistään. Knoblauch johti joukkuetta kahden peräkkäisen Stanley Cup -finaalipaikan kautta, mutta kausi 2025–26 päättyi pettymykseen pudotuspelien avauskierroksella. Samalla myös Toronto Maple…
Edmonton Oilers on päättänyt vapauttaa päävalmentajansa Kris Knoblauchin tehtävistään. Uutisesta raportoi sisäpiiritoimittaja Ryan Rishaug. Muutoksia joukkueen valmennuksessa odotetaan tulevaisuudessa.
Colorado Avalanche nousi kolmen maalin takaa voittoon Minnesota Wildista ja eteni läntisen konferenssin finaaleihin. Voittomaalin teki Brett Kulak jatkoajalla, ja se oli…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
NHL:n pudotuspelien toisella kierroksella Colorado voitti Minnesota Wildin ottelussa 4–3. Tämä voitto varmisti Coloradolle paikan länsilohkon finaalissa, jossa se kohtaa joko Anaheim…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Ruotsin jääkiekkomaajoukkue saa vahvistuksen NHL:stä ennen MM-turnausta. Philadelphia Flyersin Carl Grundström liittyy joukkueeseen, kun taas Isac Hedqvist jää pois. Grundström on pelannut…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Elisa ilmoittaa, että MTV on kieltäytynyt ehdotuksesta jatkaa jääkiekon MM-kisojen lähetyksiä Elisan kanavilla. MTV:n kanavat lakkasivat näkymästä Elisan kaapeli-tv:ssä, koska jakelusopimus irtisanottiin.…
Jääkiekko
Tappara on voittanut jääkiekon Suomen mestaruuden ja juhlii voittoaan Tampereen areenassa. Yle näyttää kultajuhlan suorana lähetyksenä tänään kello 15. Juhlassa esiintyvät mestaruusjoukkueen…
Jääkiekko
Ville Peltonen on saanut uuden työn Sveitsissä, kun hänestä tuli HC Ajoien valmentaja. Seura, joka sijoittui viimeiseksi Sveitsin liigassa, ilmoitti Peltosen kahden…
Jääkiekko
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu Lapissa. Etelä-Lapissa kukinta on enää heikkoa. Koivun kukinta on päättynyt maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu koivun siitepölyä. Heinät kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Koivun siitepölyä on Lapissa ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu vähän koivun siitepölyä. Heinän siitepölyä on maan etelä- ja länsiosissa pieniä ja kohtalaisia määriä. Muualla kukinta-alueella heinän siitepölyä on ilmassa vähän. Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Kukinnan huippu on maan eteläosissa jo ohitettu. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Cladosporium-homeitiöitä on ilmassa runsaasti maan eteläosissa ja kohtalaisesti maan keskiosissa. Sateet laskevat ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta päättyy Etelä-Lapissa ja jatkuu Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Koivun siitepölyä on kukinta-alueella ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Heinän siitepölymäärät ovat kukinta-alueella enimmäkseen pieniä, mutta saattavat maan eteläosissa nousta hetkittäin kohtalaisiksi. Sateet laskevat ilman siitepölymääriä.