Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Unkarissa tapahtui vakava bussiturma, jossa kuoli 12 ihmistä. Samanaikaisesti Romanian ilmatilassa espanjalainen F-18-hävittäjä ampui alas droonin.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Sony on julkistanut toukokuun PS Plus Extra- ja Premium -pelit, jotka tulevat saataville 19. toukokuuta. Uutena lisäyksenä on muun muassa Star Wars Outlaws sekä Red Dead Redemption 2, joka palaa Plus-katalogiin. Myös muita pelejä, kuten Bramble: The Mountain King, lisätään tilauksiin.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Sony on julkistanut toukokuun PS Plus Extra- ja Premium -pelit, jotka tulevat saataville 19. toukokuuta. Uutena lisäyksenä on muun muassa Star Wars Outlaws sekä Red Dead Redemption 2, joka palaa Plus-katalogiin. Myös muita pelejä, kuten Bramble: The Mountain King, lisätään tilauksiin.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 14.5.2026 klo 09:00, pääluokka Pelit.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Pelaaja.fi.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Toukokuu tuo uusia pelejä PS Plus -tilauksille.
Toukokuu tuo uusia pelejä PS Plus:lle
Sony on kertonut, mitkä pelit tulevat PS Plus Extra- ja Premium -tilauksille toukokuussa. Pelit tulevat saataville 19. toukokuuta. Uutena pelinä on Star Wars Outlaws ja Red Dead Redemption 2 palaa takaisin. Mukana on myös muita pelejä, kuten Bramble: The Mountain King.
Sony on julkistanut toukokuun PS Plus Extra- ja Premium -pelit, jotka tulevat saataville 19. toukokuuta. Uutena lisäyksenä on muun muassa Star Wars Outlaws sekä Red Dead Redemption 2,…
Sony julkaisee toukokuussa PS Plus Premium -tilaajille klassikkopelin, joka on valopyssypeli ja arcade-räiskintä. Peli julkaistiin alun perin vuonna 1995 ja se saapuu…
Pelit • jaetut avainsanat: #PSPlus
1990-luvun lopulla FPS-pelit kehittyivät monipuolisemmiksi, ja Monolith Productions yritti luoda kunnianhimoisen mecha-animeteemaisen pelin, Shogo: Mobile Armor Division, joka kuitenkin floppasi. Sen jälkeen…
Pelit • jaetut avainsanat: #PSPlus
Sony on julkaissut huhtikuun pelivalikoiman PlayStation Plus Premium- ja Extra -tilaajille. Mukana on muun muassa Horizon Zero Dawnin paranneltu versio ja The…
Pelit • jaetut avainsanat: #PSPlus
Assassin’s Creed Black Flag Resynced -pelin uusioversio julkaistaan 9. heinäkuuta. Vaikka pelimaailma pysyy samana, se on tiheämpi ja sisältää enemmän tutkittavaa. Uusioversioon…
Pelit
Full Circlen Skate-peliin on lisätty Nike SB -pop-up-tapahtuma. Tapahtuma mahdollistaa pelaajien skeittaamisen yöllä rajoitetun ajan. Pelaajat voivat voittaa uusia varusteita ja kokeilla…
Pelit
Wabisabi Games julkaisee uuden lumilautailupelin nimeltä HYPERyuki: Snowboard Syndicate. Peli tarjoaa modernin arcade-kokemuksen, joka muistuttaa klassista SSX-sarjaa. Pelaajat voivat kilpailla yhdeksällä erilaisella…
Pelit
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 14.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta ajoittain kohtalaisiksi. Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla siitepölyä on vähän. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin koko maassa Lappia lukuun ottamatta, Etelä-Lapissa siitepölyä on vähän. Sade laskee siitepölymääriä. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta jatkuu Lapin eteläpuolella, ja kukinta heikkenee Etelä-Lapissa. Heinien siitepölymäärät jäävät rannikkoalueilla pääosin kohtalaisiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta ajoittain kohtalaisiksi. Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä koko maassa Lappia lukuun ottamatta. Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on vähän. Sade laskee siitepölymääriä.