Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
K-ryhmän rekka on herättänyt huomiota Khamenein hautajaisissa, kun taas S-Pankki on käynnistänyt ostotarjouksen Oma Säästöpankista. Kaupan logo näkyi…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Muuramessa tapahtui tulipalo, joka tuhosi noin 50 neliömetrin kokoisen autotallin ja sen sisällä olleen henkilöauton. Onneksi palo ei aiheuttanut henkilövahinkoja eikä levinnyt ympäristöön. Pelastuslaitos sai hälytyksen ennen puolta kolmea ja paikalla oli kahdeksan yksikköä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Muuramessa tapahtui tulipalo, joka tuhosi noin 50 neliömetrin kokoisen autotallin ja sen sisällä olleen henkilöauton. Onneksi palo ei aiheuttanut henkilövahinkoja eikä levinnyt ympäristöön. Pelastuslaitos sai hälytyksen ennen puolta kolmea ja paikalla oli kahdeksan yksikköä.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 14.5.2026 klo 07:54, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Tulipalo tuhosi autotallin ja auton Muuramessa.
Tulipalo tuhosi autotallin ja auton
Muuramessa syttyi tulipalo, joka tuhosi autotallin ja auton. Autotalli oli noin 50 neliömetrin kokoinen. Onneksi palo ei vahingoittanut ihmisiä. Pelastuslaitos sai hälytyksen ennen puolta kolmea. Paikalla oli kahdeksan pelastusyksikköä.
Muuramessa tapahtui tulipalo, joka tuhosi noin 50 neliömetrin kokoisen autotallin ja sen sisällä olleen henkilöauton. Onneksi palo ei aiheuttanut henkilövahinkoja eikä levinnyt ympäristöön. Pelastuslaitos sai hälytyksen ennen puolta…
Nokialla syttyi tulipalo kerrostalohuoneistossa keskiviikko-iltana. Pelastuslaitos sai hälytyksen Tanhuankadulle noin kello 20.45, ja palo on nyt sammutettu. Tilanne ei aiheuta vaaraa asukkaille.
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Tulipalo, #Pelastuslaitos
Levillä sijaitseva ravintola syttyi tuleen tiistain ja keskiviikon välisenä yönä. Pelastuslaitos sai hälytyksen noin puoli yhdeltä yöllä, mutta ravintolassa ei ollut asiakkaita…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Tulipalo
Kirkkonummella syttyi raju tulipalo, joka tuhosi täysin omakotitalon. Pelastuslaitos sai hälytyksen iltapäivällä, ja paikalle saapui 13 yksikköä. Palo ei aiheuttanut henkilövahinkoja, mutta…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Tulipalo, #Pelastuslaitos
Ravintola tuhoutui pahoin tulipalossa Levillä tiistain ja keskiviikon välisenä yönä. Pelastuslaitos sai hälytyksen savusta ja sai tulipalon nopeasti hallintaan. Onneksi henkilövahinkoja ei…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Tulipalo
Lappeenrannassa omakotitalon lipputangossa nostettiin hakaristilippu tiistaina. Lipun nostanut Aleksi Lehto myöntää olevansa kansallissosialisti ja uhkaili rikosilmoituksella haastattelun aikana. Poliisi tutkii tapausta kiihottamisena…
Kotimaa
Levillä sijaitseva Pizzeria Via Tribunali -ravintola sai pahoja vahinkoja tulipalossa keskiviikkoyönä. Pelastuslaitos sai hälytyksen rakennuspalosta ja sai palon nopeasti hallintaan. Onneksi henkilövahinkoja…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Tulipalo
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.