Nimipäivä:
Tiina, Kirsti, Kirsi, Kiia, Krista, Kristiina, Tinja
17°C Helsinki

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Aamun uutiset
Päivitetty 09:15

Espanjassa on julistettu hätätila maastopalojen vuoksi, ja Yhdysvaltain presidentti Trump on asettanut uusia tuontitulleja. Metson tilauskertymä ylitti odotukset.


Manuela Bosco avasi uuden gallerian Helsingissä

Aihesivu: Manuela Bosco avasi uuden gallerian Helsingissä

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Kuvataiteilija Manuela Bosco on avannut uuden gallerian, ateljeen ja joogastudion Helsingin Punavuoressa. Hänen näyttelynsä "Barococo Now!" sisältää 40 teosta, ja hän yhdistää taiteen ja henkisen valmennuksen. Manuela uskoo, että luovuus on jokaisen ihmisen ydinluontoa.

  • 1 juttua
  • 1 lähdettä
  • Kulttuuri
  • Päivitetty 14.5.2026 klo 08:00
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Aamun uutiset Päivän tilanne Päivän uutiset Arkisto
Viimeisin päivitysvaihe tänään: Aamun uutiset.

Mistä aiheessa on kyse?

Kuvataiteilija Manuela Bosco on avannut uuden gallerian, ateljeen ja joogastudion Helsingin Punavuoressa. Hänen näyttelynsä "Barococo Now!" sisältää 40 teosta, ja hän yhdistää taiteen ja henkisen valmennuksen. Manuela uskoo, että luovuus on jokaisen ihmisen ydinluontoa.

Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 14.5.2026 klo 08:00, pääluokka Kulttuuri.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Manuela Bosco avasi uuden gallerian Helsingissä.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 14.5.2026 klo 08:00.
  • Koosteessa on nyt 1 juttua 1 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Kulttuuri.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #ManuelaBosco, #Helsinki, #BarococoNow.

Selkokielinen yhteenveto

Manuela Bosco avasi gallerian

Kuvataiteilija Manuela Bosco on avannut uuden gallerian Helsingissä. Hänellä on myös ateljee ja joogastudio. Hänen näyttelynsä nimi on "Barococo Now!" ja siinä on 40 teosta. Manuela yhdistää taiteen ja henkisen valmennuksen. Hän uskoo, että jokainen ihminen on luova.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet

Luetuimmat juuri nyt


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 22.07.2026

TILANNE

Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo koko sen levinneisyysalueella maan eteläosista Etelä-Lappiin.
Heinien siitepölyä on koko maassa Lappia lukuun ottamatta enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin.
Pujon siitepölyä on maan eteläosissa enimmäkseen kohtalaisesti, ja muualla sen Etelä-Lappiin asti ulottuvalla levinneisyysalueella vähän.
Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.


ENNUSTE

Heinien ja pujon kukinta jatkuu.
Heinien siitepölyä on koko maassa Lappia lukuun ottamatta enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin.
Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisesti maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia.
Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.