Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Latviassa Drīdža-järveen syöksynyt drooni räjähti lauantaina. Yhdysvallat suunnittelee mahdollisia uusia sotilaallisia iskuja Iraniin lähiviikkoina, kertovat useat mediat.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Miesten jääkiekon MM-kisat käynnistyvät 15. toukokuuta Sveitsissä. Suomi kohtaa avausottelussaan Saksan. Lohkovaiheessa Suomi pelaa Zürichissä yhdessä muiden A-lohkon joukkueiden kanssa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Miesten jääkiekon MM-kisat käynnistyvät 15. toukokuuta Sveitsissä. Suomi kohtaa avausottelussaan Saksan. Lohkovaiheessa Suomi pelaa Zürichissä yhdessä muiden A-lohkon joukkueiden kanssa.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 14.5.2026 klo 07:13, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Leijonat aloittaa MM-kisat Saksaa vastaan • Leijonat aloittaa MM-kisat Saksaa vastaan • Leijonat aloittaa MM-kisat Saksaa vastaan.
Leijonat pelaa MM-kisat
Miesten jääkiekon MM-kisat alkavat 15. toukokuuta. Suomi pelaa avausottelun Saksaa vastaan. Kaikki Suomen lohkovaiheen pelit ovat Zürichissä. Lohkossa ovat myös Sveitsi, Latvia, Itävalta, Iso-Britannia, Unkari ja USA.
Miesten jääkiekon MM-kisat käynnistyvät 15. toukokuuta Sveitsissä. Suomi kohtaa avausottelussaan Saksan. Lohkovaiheessa Suomi pelaa Zürichissä yhdessä muiden A-lohkon joukkueiden kanssa.
Miesten jääkiekon MM-kisat käynnistyvät 15. toukokuuta Sveitsissä. Suomi kohtaa avausottelussaan Saksan. Lohkovaiheessa Suomi pelaa Zürichissä muiden A-lohkon joukkueiden kanssa.
Miesten jääkiekon MM-kisat käynnistyvät 15. toukokuuta Sveitsin Zürichissä ja Fribourgissa. Suomi kohtaa avausottelussaan Saksan, ja kaikki lohkovaiheen pelit pelataan Zürichissä. A-lohkossa Suomea haastavat myös Sveitsi, Latvia, Itävalta, Iso-Britannia,…
Veikkauksen mukaan Suomen jääkiekkomaajoukkueella on 58 prosentin todennäköisyys saavuttaa mitali ja 17,5 prosentin mahdollisuus voittaa maailmanmestaruus. Kanada on suurin suosikki mestariksi 48…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Leijonat, #MMkisat
Sidney Crosby on liittynyt Kanadan jääkiekon miesten MM-joukkueeseen. Hän tuo mukanaan valtavaa kokemusta ja taitoa, sillä hän on voittanut urallaan useita mestaruuksia.…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #MMkisat, #Jääkiekko
Mikko Lehtonen, Turusta kotoisin oleva jääkiekkopuolustaja, ei osallistunut Leijonien mediapäivään. Hän valmistautuu seitsemänsiin MM-kisoihinsa tuoreena kahden lapsen isänä.
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Leijonat, #Jääkiekko
Suomen jääkiekkomaajoukkue treenaa Zürichissä ennen MM-turnausta. Joukkueen ketjukoostumukset paljastettiin ensimmäisissä harjoituksissa. Suomi kohtaa avausottelussaan Saksan perjantaina.
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Leijonat, #Jääkiekko
Tappara on miesten jääkiekkoliigan ratkaisufinaalissa 2–1 johdossa KooKoota vastaan. Avauserässä Ondrej Pavel ja Joachim Blichfeld veivät Tapparan 2–0-johtoon. KooKoon Miska Siikonen kavensi…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko
Suomen jääkiekkomaajoukkue Leijonat harjoitteli ensimmäistä kertaa Zürichissä ennen perjantaina alkavia MM-kisoja. Harjoituksissa oli mukana koko joukkue, mukaan lukien NHL-vahvistukset. Joukkueen kokoonpanoon kuuluu…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Leijonat, #MMkisat
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 22.05.2026 TILANNE Koivun kukintahuippu on nyt Etelä-Lapissa ja on alkanut Keski-Lapissa. Kukinta jatkuu etelämpänä maan pohjoisosissa ja heikkona maan keskiosissa. Maan eteläosissa koivun kukinta on päättynyt. Heinien kukinta on alkanut maan etelä- ja keskiosissa. Koivun siitepölymäärät ovat maan eteläosissa vähäisiä, maan keskiosissa kohtalaisia ja maan pohjoisosissa Keski-Lappiin asti runsaita. Myös Pohjois-Lappiin kulkeutuu kohtalaisia määriä siitepölyä. Heinien siitepölyä on ilmassa maan eteläosissa erittäin vähän, mutta määrät voivat olla korkeampia kukkivien kasvustojen läheisyydessä. ENNUSTE Koivun kukinta päättyy maan keskiosissa. Kukinta jatkuu maan pohjoisosissa Keski-Lappiin asti, mistä siitepölyä kulkeutuu etenkin lauantaina Pohjois-Lappiin ja myöhemmin maan eteläosiin asti. Heinien kukinta voimistuu maan etelä- ja keskiosissa. Runsaasti siitepölyä tuottavan männyn kukinta alkaa maan eteläosissa. Koivun siitepölyä on maan eteläosissa vähän. Määrät vaihtelevat maan keskiosista Keski-Lappiin ulottuvalla alueella kohtalaisista runsaisiin. Pohjois-Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähän maan etelä- ja keskiosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.