Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Yhdysvallat on iskenyt Iraniin vastauksena helikopterihyökkäykseen, ja Belfastissa mielenosoitukset ovat äityneet levottomuuksiksi. Samalla Kelan etuusmenot kasvavat merkittävästi.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Mikkelin Toto75-raveissa Estelle Travian teki vaikutuksen voittamalla karsintakilpailun. 7-vuotias tamma juoksi toista rataa pitkin ja saavutti uuden ennätyksen 1.10,6a/1609 metriä. Ohjastaja Tommi Kylliäinen ja valmentaja Anne Luttinen olivat tyytyväisiä esitykseen.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Mikkelin Toto75-raveissa Estelle Travian teki vaikutuksen voittamalla karsintakilpailun. 7-vuotias tamma juoksi toista rataa pitkin ja saavutti uuden ennätyksen 1.10,6a/1609 metriä. Ohjastaja Tommi Kylliäinen ja valmentaja Anne Luttinen olivat tyytyväisiä esitykseen.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 13.5.2026 klo 22:14, pääluokka Ravit.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Estelle Travian voitti Mikkelin raveissa • Estelle Travian voitti Mikkelin raveissa • Estelle Travian voitti Mikkelin raveissa.
Estelle Travian voitti raveissa
Mikkelin raveissa Estelle Travian voitti kilpailun. Se juoksi toista rataa ja teki uuden ennätyksen. Tamma juoksi ajan 1.10,6a/1609 metriä. Ohjastaja ja valmentaja olivat tyytyväisiä suoritukseen.
Mikkelin Toto75-raveissa Estelle Travian teki vaikutuksen voittamalla karsintakilpailun. 7-vuotias tamma juoksi toista rataa pitkin ja saavutti uuden ennätyksen 1.10,6a/1609 metriä. Ohjastaja Tommi Kylliäinen ja valmentaja Anne Luttinen olivat…
Mikkelin Toto75-raveissa Estelle Travian teki vaikutuksen voittamalla haastajadivisioonakarsinnan. 7-vuotias tamma juoksi kovan matkavauhdin ja saavutti uuden ennätyksen 1.10,6a/1609 metriä. Ohjastaja Tommi Kylliäinen oli tyytyväinen tamman suoritukseen.
Mikkelin Toto75-raveissa Estelle Travian esitti huikean suorituksen, voittaen karsintakilpailun. 7-vuotias tamma juoksi uuden ennätyksensä 1.10,6a/1609 metriä, vaikka joutui juoksemaan toisen radan veturina. Ohjastaja Tommi Kylliäinen oli tyytyväinen tamman…
Suomalaisravuri Massimo Hoist on suuri kysymysmerkki tulevassa Finlandia-ajossa. Hänen osallistumisensa herättää epävarmuutta niin yleisössä kuin taustajoukoissaan. Odotukset ovat korkealla, mutta tilanne on…
Ravit • jaetut avainsanat: #Ravit
Mikkelin ravikilpailuissa nähtiin useita jännittäviä suorituksia. Ponilähdöissä voittajiksi nousivat Ekslätts Yatzy ja Donald Wee. Black Horse Cup -karsinnassa Alexander Evo oli nopein.
Ravit • jaetut avainsanat: #Mikkeli, #Ravit
Forssassa järjestettiin Toto75-ravit, joissa kilpailtiin useissa lähdöissä. Voittajaksi 9. Lähdössä nousi Knight Rider Hoss, ohjastajanaan Olli Koivunen. Muissa lähdöissä nähtiin tiukkoja kilpailuja…
Ravit • jaetut avainsanat: #Toto75, #Ravit
Helsingin ravikilpailuissa nähtiin jännittäviä suorituksia, kun Toto75-kilpailu päättyi. Voittajaksi ylsi Tintarella, jonka ohjasti Santtu Raitala. Muut kärkisijat menivät Truly Easylle ja Jarel…
Ravit • jaetut avainsanat: #Ravit, #Toto75
Matti Nisosen valmennettavat kilpailevat Mikkelissä keskiviikkona. Nisonen on keskittynyt Suomeen, kun hänen Ruotsin tallinsa tyhjentyi huhtikuussa. Lähtöpaikat ovat tärkeitä pikamaileilla.
Ravit • jaetut avainsanat: #Mikkeli, #Ravit
Keskiviikon Toto75-kilpailut käydään Mikkelin vauhtiradalla, jossa kaikki pääpelin kohteet ovat mailin ryhmäajoja. Sääennuste lupaa kuivaa keliä, mikä voi parantaa hevosten ennätyksiä. Suosikkina…
Ravit • jaetut avainsanat: #Mikkeli, #Toto75
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu Lapissa. Etelä-Lapissa kukinta on enää heikkoa. Koivun kukinta on päättynyt maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu koivun siitepölyä. Heinät kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Koivun siitepölyä on Lapissa ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu vähän koivun siitepölyä. Heinän siitepölyä on maan etelä- ja länsiosissa pieniä ja kohtalaisia määriä. Muualla kukinta-alueella heinän siitepölyä on ilmassa vähän. Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Kukinnan huippu on maan eteläosissa jo ohitettu. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Cladosporium-homeitiöitä on ilmassa runsaasti maan eteläosissa ja kohtalaisesti maan keskiosissa. Sateet laskevat ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta päättyy Etelä-Lapissa ja jatkuu Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Koivun siitepölyä on kukinta-alueella ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Heinän siitepölymäärät ovat kukinta-alueella enimmäkseen pieniä, mutta saattavat maan eteläosissa nousta hetkittäin kohtalaisiksi. Sateet laskevat ilman siitepölymääriä.