Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Pääministeri Orpo tukee Garden Helsinki -hanketta, kun taas Ranska lähettää joukkoja Natoon Suomeen. Pääministeri Petteri Orpo on ilmaissut…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Helsingin poliisi on käynnistänyt etsinnät kadonneen 58-vuotiaan naisen löytämiseksi. Nainen nähtiin viimeksi Lauttasaaressa keskiviikkona 13. toukokuuta. Poliisi pyytää kansalaisia ilmoittamaan havainnoistaan hätänumeroon 112.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Helsingin poliisi on käynnistänyt etsinnät kadonneen 58-vuotiaan naisen löytämiseksi. Nainen nähtiin viimeksi Lauttasaaressa keskiviikkona 13. toukokuuta. Poliisi pyytää kansalaisia ilmoittamaan havainnoistaan hätänumeroon 112.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 13.5.2026 klo 21:15, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat, MTV Uutiset.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Helsingin poliisi etsii kadonnutta naista • Helsingin poliisi etsii kadonnutta naista.
Poliisi etsii kadonnutta naista
Helsingin poliisi etsii kadonnutta 58-vuotiasta naista. Hänet on nähty viimeksi Lauttasaaressa keskiviikkona. Naisella on sininen takki ja lenkkarit. Hän on noin 160 senttimetriä pitkä ja liikkuu huojuen. Poliisi pyytää ilmoittamaan havainnoista hätänumeroon 112.
Helsingin poliisi on käynnistänyt etsinnät kadonneen 58-vuotiaan naisen löytämiseksi. Nainen nähtiin viimeksi Lauttasaaressa keskiviikkona 13. toukokuuta. Poliisi pyytää kansalaisia ilmoittamaan havainnoistaan hätänumeroon 112.
Helsingin poliisi on käynnistänyt etsinnät 58-vuotiasta naista, joka katosi Lauttasaaressa keskiviikkoiltana. Nainen on nähty viimeksi metroaseman läheisyydessä ja saattaa käyttää julkisia liikennevälineitä. Poliisi pyytää kansalaisia ilmoittamaan havainnoistaan hätänumeroon.
Oululainen yrittäjä Veikko Lesonen on kuollut 68-vuotiaana Parkinsonin taudin vuoksi. Hänen ystävänsä, muun muassa entinen pääministeri Juha Sipilä, muistelevat Lesosen ideoita ja…
Kotimaa
Lappeenrannassa sijaitsevalta pihalta poistettiin hakaristilippu, joka herätti huolta paikallisissa asukkaissa. Poliisi sai useita ilmoituksia lipusta ja on kirjannut asiasta rikosilmoituksen. Tapauksen mahdollinen…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi
Helsingin hovioikeus hylkäsi syytteen 57-vuotiaalta naiselta, joka oli tarkastellut Koskelan teinisurmaajan tietoja. Nainen oli aiemmin saanut tuomion käräjäoikeudelta tietosuojarikoksesta, mutta hovioikeus katsoi,…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Helsinki
Lappeenrannassa omakotitalon lipputangossa nostettiin hakaristilippu tiistaina. Lipun nostanut Aleksi Lehto myöntää olevansa kansallissosialisti ja uhkaili rikosilmoituksella haastattelun aikana. Poliisi tutkii tapausta kiihottamisena…
Kotimaa
Suomessa tapahtuu vuosittain useita rakennuspaloja, joita voitaisiin ehkäistä paremmalla paloturvallisuudella. Asiantuntijat korostavat, että keittiö on erityisen riskialtis paikka tulipaloille, ja hellan ympäristö…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Helsinki
Lappeenrannassa poliisi tutkii miestä, joka liputti hakaristilipulla omalla pihallaan. Tapaus liittyy esitutkintaan kiihottamisesta kansanryhmää vastaan, vaikka hakaristilippu ei ole Suomessa rikollinen. Asiantuntijat…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.