Nimipäivä:
Sulevi
17°C Helsinki

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Päivän uutiset
Päivitetty 20:02

Ukrainalainen meridrooni räjähti perjantaina Romanian Constanțan satamassa. Keskustanuoret ja keskustaopiskelijat ovat julkaisseet kannanoton, jossa he vetoavat puoluejohtoon, ettei…


Jukka Kainulainen siirtyy Revenion talousjohtajaksi

Aihesivu: Jukka Kainulainen siirtyy Revenion talousjohtajaksi

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Jukka Kainulainen on nimitetty Revenion uudeksi talousjohtajaksi. Hän siirtyy tehtävään Kempowerista, jossa hän toimi talousjohtajana. Kainulainen aloittaa Reveniossa 1. syyskuuta, mutta jatkaa Kempowerissa syyskuuhun asti.

  • 2 juttua
  • 1 lähdettä
  • Talous
  • Päivitetty 13.5.2026 klo 18:38
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän uutiset.

Mistä aiheessa on kyse?

Jukka Kainulainen on nimitetty Revenion uudeksi talousjohtajaksi. Hän siirtyy tehtävään Kempowerista, jossa hän toimi talousjohtajana. Kainulainen aloittaa Reveniossa 1. syyskuuta, mutta jatkaa Kempowerissa syyskuuhun asti.

Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 13.5.2026 klo 18:38, pääluokka Talous.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Kauppalehti.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Jukka Kainulainen siirtyy Revenion talousjohtajaksi • Kempowerin talousjohtaja siirtyy uusiin tehtäviin.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 13.5.2026 klo 18:38.
  • Koosteessa on nyt 2 juttua 1 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Talous.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #JukkaKainulainen, #Kempower, #Talousjohtaja.

Selkokielinen yhteenveto

Kainulainen siirtyy Revenioon talousjohtajaksi

Jukka Kainulainen on uusi talousjohtaja Reveniossa. Hän on aiemmin työskennellyt Kempowerin talousjohtajana. Kainulainen aloittaa uudessa tehtävässään syyskuussa. Hän tuo mukanaan paljon kokemusta talousjohtamisesta.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet

Luetuimmat juuri nyt


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 05.06.2026

TILANNE

Koivun kukinta jatkuu maan keski- ja pohjoisosissa ja lähestyy loppuaan maan eteläosissa. Heinät kukkivat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Heinän kukinta on alkamassa eteläisessä Lapissa.
Koivun siitepölymäärät ovat vähäisiä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa määrät ovat enimmäkseen kohtalaisia. Lapissa määrät vaihtelevat kohtalaisista runsaaseen.
Heinien siitepölymäärät ovat kohtalaisia maan lounaisosissa. Muualla maan etelä- ja keskiosissa sekä Etelä-Lapissa määrät ovat enimmäkseen vähäisiä.
Kuusi ja mänty kukkivat maan etelä- ja keskiosissa, ja kukinta on alkanut myös Etelä-Lapissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille.
Sade laskee ilman siitepölymääriä.


ENNUSTE

Koivun kukinta jatkuu maan pohjoisosissa, heikkenee maan keskiosissa ja päättyy maan eteläosissa. Heinien kukinta jatkuu maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Kukinta on alkanut myös Etelä-Lapissa.
Koivun siitepölymäärät jäävät maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisiksi. Lapissa määrät ovat enimmäkseen kohtalaisia, mutta voivat nousta ajoittain runsaiksi.
Heinien siitepölyä on ilmassa kohtalaisia määriä maan lounaisosissa ja Uudellamaalla. Määrät jäävät enimmäkseen vähäisiksi muualla maan etelä- ja keskiosissa sekä Etelä-Lapissa.
Sade laskee ilman siitepölymääriä.