Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Pääministeri Orpo tukee Garden Helsinki -hanketta, kun taas Ranska lähettää joukkoja Natoon Suomeen. Pääministeri Petteri Orpo on ilmaissut…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Kolmen naisen ruumiit on löydetty Brightonista, Iso-Britanniasta. Poliisi sai ilmoituksen asiasta varhain keskiviikkoaamuna, ja ruumiit nostettiin vedestä Madeira Driven läheltä. Naisten henkilöllisyys ja kuoleman syy ovat vielä selvittämättä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Kolmen naisen ruumiit on löydetty Brightonista, Iso-Britanniasta. Poliisi sai ilmoituksen asiasta varhain keskiviikkoaamuna, ja ruumiit nostettiin vedestä Madeira Driven läheltä. Naisten henkilöllisyys ja kuoleman syy ovat vielä selvittämättä.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 13.5.2026 klo 15:36, pääluokka Ulkomaat.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti MTV Uutiset, Iltalehti, Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Kolme naista löytyi merestä • Kolme naista löytyi merestä • Kolme naista löytyi merestä.
Kolme naista löytyi merestä
Brightonissa, Iso-Britanniassa, on löytynyt kolmen naisen ruumiit. Poliisi sai ilmoituksen asiasta keskiviikkoaamuna. Ruumiit nostettiin vedestä Madeira Driven läheltä. Naisten henkilöllisyys ei ole vielä selvillä, ja poliisi tutkii tapausta.
Kolmen naisen ruumiit on löydetty Brightonista, Iso-Britanniasta. Poliisi sai ilmoituksen asiasta varhain keskiviikkoaamuna, ja ruumiit nostettiin vedestä Madeira Driven läheltä. Naisten henkilöllisyys ja kuoleman syy ovat vielä selvittämättä.
Iso-Britanniassa on löydetty kolmen naisen ruumiit merestä Brightonista. Poliisi tutkii tapausta ja yrittää selvittää naisten henkilöllisyyksiä. Tapaus on herättänyt huolta paikallisessa yhteisössä.
Brightonin edustalta on löytynyt kolmen naisen ruumiit. Pelastuslaitos sai hälytyksen, kun sivullinen oli huolissaan naisten voinnista merellä. Poliisi tutkii tapahtumia ja ruumiiden henkilöllisyys on vielä vahvistamatta.
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump aloittaa tänään kolmipäiväisen valtiovierailun Kiinaan. Vierailu on ensimmäinen lähes kymmeneen vuoteen, ja Trump aikoo pyytää Kiinan presidentti Xi…
Ulkomaat
Alankomaissa 15-vuotias tyttö kuoli juostessaan puolimaratonilla. Tapahtuma on herättänyt huolta, sillä tyttö ei olisi saanut osallistua, koska ikäraja on 16 vuotta. Kuolemantapauksen…
Ulkomaat
Euroopan ihmisoikeustuomioistuimen suuri jaosto on ottanut käsiteltäväksi tapauksen, jossa kaksi venäläistä lasta määrättiin palautettavaksi Suomesta Venäjälle. Lasten isä toi heidät Suomeen ilman…
Ulkomaat
Viimeiset hantavirustartuntojen vuoksi evakuoidut matkustajat on lennätetty Hollantiin. Kahdessa lentokoneessa oli yhteensä 28 henkilöä, mukaan lukien matkustajia ja henkilökuntaa. Laiva MV Hondius…
Ulkomaat
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump suuntaa Kiinaan tapaamaan presidentti Xi Jinpingiä. Mukana matkassa ovat miljardööri Elon Musk ja Nvidian toimitusjohtaja Jensen Huang. Tapaamisen…
Ulkomaat
Etiopialainen kestävyysjuoksija Yebrgual Melese, 36, kuoli yllättäen harjoitusten aikana. Hän sai sairauskohtauksen ja kuoli sairaalassa Addis Abebassa. Melese oli menestynyt maratonjuoksija, joka…
Ulkomaat
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.