Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Antti Lindtman jatkaa SDP:n puheenjohtajana, ja Latviassa drooni putosi järveen räjähtäen. Suomalaiset aktivistit palasivat myös Israelista.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Real Madridin puheenjohtaja Florentino Pérez piti lehdistötilaisuuden, jossa hän puolusti itseään ja seuraansa. Hän syytti mediaa ja Espanjan La Ligaa organisoidusta kampanjasta, joka hyödyntää seuran heikkoa menestystä. Pérez esiintyi kiihtyneenä ja suorasanaisesti, ja tilaisuus järjestettiin vain pari tuntia etukäteen.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Real Madridin puheenjohtaja Florentino Pérez piti lehdistötilaisuuden, jossa hän puolusti itseään ja seuraansa. Hän syytti mediaa ja Espanjan La Ligaa organisoidusta kampanjasta, joka hyödyntää seuran heikkoa menestystä. Pérez esiintyi kiihtyneenä ja suorasanaisesti, ja tilaisuus järjestettiin vain pari tuntia etukäteen.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 13.5.2026 klo 14:45, pääluokka Jalkapallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Helsingin Sanomat, Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Florentino Pérez kritisoi mediaa lehdistötilaisuudessa • Florentino Pérez kritisoi mediaa ja La Ligaa.
Pérez kritisoi mediaa ja liigaa
Real Madridin puheenjohtaja Florentino Pérez piti lehdistötilaisuuden. Hän sanoi, että media ja Espanjan liiga hyödyntävät seuran huonoa menestystä. Pérez puolusti itseään ja Real Madridia. Hän oli kiihtynyt ja sanoi, että tilaisuus järjestettiin nopeasti.
Real Madridin puheenjohtaja Florentino Pérez piti lehdistötilaisuuden, jossa hän puolusti itseään ja seuraansa. Hän syytti mediaa ja Espanjan La Ligaa organisoidusta kampanjasta, joka hyödyntää seuran heikkoa menestystä. Pérez…
Real Madridin puheenjohtaja Florentino Pérez piti lehdistötilaisuuden, jossa hän puolustautui häntä vastaan kohdistuvilta syytöksiltä. Hän väitti, että media ja La Liga ovat osalistaneet häntä ja seuraa. Pérezin mukaan…
Real Madrid kohtaa Barcelonan El Clasicon ilman Kylian Mbappéa, joka ei toipunut lihasvammastaan. Mbappé jäi pois ottelusta viime hetken päätöksellä, sillä hän…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #RealMadrid, #KylianMbappe
Barcelona varmisti Espanjan mestaruuden voittamalla Real Madridin 2–0 El Clasico -ottelussa. Voitto nosti Barcelonan 14 pisteen päähän Realista, ja mestaruus on joukkueelle…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #RealMadrid
Barcelona voitti Real Madridin 2–0 El Clásicossa ja varmisti Espanjan liigan mestaruuden. Marcus Rashford teki avausmaalin vapaapotkusta, ja Ferran Torres lisäsi johdon…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #RealMadrid
FC Barcelona ilmoitti surullisesta uutisesta ennen Real Madrid -ottelua. Seuran päävalmentajan Hansi Flickin isä on menehtynyt, ja Barcelona jakoi osanottonsa. Myös Real…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #RealMadrid, #LaLiga
Real Madridin kannattajien tyytymättömyys Kylian Mbappeen kasvaa. Yli 30 miljoonaa ihmistä on allekirjoittanut vetoomuksen hänen lähtönsä puolesta. Tyytymättömyyden syynä on muun muassa…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #KylianMbappe, #RealMadrid
Kylian Mbappen toiminta on herättänyt suurta tyytymättömyyttä Real Madridin faneissa. Yli 13 miljoonaa kannattajaa on allekirjoittanut vaatimuksen, jossa he vaativat Mbappen potkuja…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #KylianMbappe, #RealMadrid
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 22.05.2026 TILANNE Koivun kukintahuippu on nyt Etelä-Lapissa ja on alkanut Keski-Lapissa. Kukinta jatkuu etelämpänä maan pohjoisosissa ja heikkona maan keskiosissa. Maan eteläosissa koivun kukinta on päättynyt. Heinien kukinta on alkanut maan etelä- ja keskiosissa. Koivun siitepölymäärät ovat maan eteläosissa vähäisiä, maan keskiosissa kohtalaisia ja maan pohjoisosissa Keski-Lappiin asti runsaita. Myös Pohjois-Lappiin kulkeutuu kohtalaisia määriä siitepölyä. Heinien siitepölyä on ilmassa maan eteläosissa erittäin vähän, mutta määrät voivat olla korkeampia kukkivien kasvustojen läheisyydessä. ENNUSTE Koivun kukinta päättyy maan keskiosissa. Kukinta jatkuu maan pohjoisosissa Keski-Lappiin asti, mistä siitepölyä kulkeutuu etenkin lauantaina Pohjois-Lappiin ja myöhemmin maan eteläosiin asti. Heinien kukinta voimistuu maan etelä- ja keskiosissa. Runsaasti siitepölyä tuottavan männyn kukinta alkaa maan eteläosissa. Koivun siitepölyä on maan eteläosissa vähän. Määrät vaihtelevat maan keskiosista Keski-Lappiin ulottuvalla alueella kohtalaisista runsaisiin. Pohjois-Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähän maan etelä- ja keskiosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.