Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Pääministeri Orpo tukee Garden Helsinki -hanketta, kun taas Ranska lähettää joukkoja Natoon Suomeen. Pääministeri Petteri Orpo on ilmaissut…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Sidney Crosby on liittynyt Kanadan jääkiekon miesten MM-joukkueeseen. Hän tuo mukanaan valtavaa kokemusta ja taitoa, sillä hän on voittanut urallaan useita mestaruuksia. Kisat alkavat Sveitsissä perjantaina.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Sidney Crosby on liittynyt Kanadan jääkiekon miesten MM-joukkueeseen. Hän tuo mukanaan valtavaa kokemusta ja taitoa, sillä hän on voittanut urallaan useita mestaruuksia. Kisat alkavat Sveitsissä perjantaina.
Aiheesta on julkaistu 4 juttua, 4 eri lähteestä, viimeisin päivitys 13.5.2026 klo 14:45, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Aamulehti, Keskisuomalainen, Savon Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Sidney Crosby liittyy Kanadan MM-joukkueeseen • Sidney Crosby liittyy Kanadan MM-joukkueeseen • Sidney Crosby liittyy Kanadan MM-joukkueeseen.
Sidney Crosby tulee Kanadan joukkueeseen
Sidney Crosby pelaa jääkiekon MM-kisoissa Kanadan joukkueessa. Hän on voittanut urallaan monta mestaruutta, kuten Stanley Cupin ja olympiakultaa. Crosby on 38-vuotias ja on pelannut koko uransa Pittsburgh Penguinsissa. MM-kisat alkavat Sveitsissä perjantaina.
Sidney Crosby on liittynyt Kanadan jääkiekon miesten MM-joukkueeseen. Hän tuo mukanaan valtavaa kokemusta ja taitoa, sillä hän on voittanut urallaan useita mestaruuksia. Kisat alkavat Sveitsissä perjantaina.
Sidney Crosby on liittynyt Kanadan jääkiekkomaajoukkueeseen MM-kisoissa, mikä vahvistaa joukkueen kokoonpanoa. Loukkaantunut Matthew Barzal jää pois joukkueesta. Keskustelu käy kuumana siitä, kuka tulee olemaan joukkueen kapteeni, sillä aiemmin…
Sidney Crosby, Pittsburgh Penguinsin tähtihyökkääjä, liittyy Kanadan jääkiekkomaajoukkueeseen MM-kisoissa. Hän korvasi loukkaantuneen Matthew Barzalin. Crosbyn liittyminen herättää keskustelua joukkueen kapteenivalinnasta, sillä aiemmin kapteeniksi nimettiin Macklin Celebrini.
Sidney Crosby on liittynyt Kanadan jääkiekkomaajoukkueeseen MM-kisoissa, mikä vahvistaa joukkuetta merkittävästi. Loukkaantunut Matthew Barzal on jäänyt pois joukkueesta. Crosbyn liittyminen on herättänyt keskustelua kapteenin valinnasta, sillä aiemmin kapteeniksi…
Sidney Crosby on liittynyt Kanadan jääkiekon MM-joukkueeseen. Hän tuo mukanaan valtavaa kokemusta ja taitoa, sillä hän on voittanut urallaan useita mestaruuksia. MM-kisat…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #SidneyCrosby, #Kanada
Sveitsi on nimennyt joukkueensa jääkiekon MM-kisoihin, jotka pelataan kotimaassa. Joukkue tavoittelee historiallista mestaruutta, ja se koostuu pääasiassa maan oman pääsarjan pelaajista. Kotikenttä…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko, #MMkisat
Tshekin jääkiekkoliitto on julkaissut joukkueensa tuleviin MM-kisoihin. Mukana on kaksi pelaajaa, jotka ovat pelanneet Suomen liigassa, Dominik Pavlat ja Jiri Tichacek. Tshekki…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko, #MMkisat
Tappara voitti KooKoon tiukassa ottelussa ja eteni seitsemänteen finaaliin. Christian Heljanko menetti kiekon, mutta Jyrki Jokipakka pelasti tilanteen. Yleisö seurasi jännityksellä ottelun…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko
Miesten jääkiekkoliigan mestaruus ratkaistaan tänään, kun Tappara ja KooKoo kohtaavat seitsemännessä finaalissa. Ottelu pelataan Nokia-areenassa kello 18.30. Tappara tavoittelee 21. Mestaruuttaan, kun…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko
Aleksander Barkov, Suomen jääkiekkomaajoukkueen kapteeni, palasi jääkiekon pariin MM-kisoja varten. Hän ilmoitti olevansa valmis kisoihin, vaikka ei ollut pelannut pitkään aikaan. Viime…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko, #MMkisat
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.