Nimipäivä:
Seppo
14°C Helsinki

Juho Tolppola ei osallistu Ice Cage 7:ään

Aihesivu: Juho Tolppola ei osallistu Ice Cage 7:ään

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Juho Tolppola on ilmoittanut, ettei hän ottele lauantaina Ice Cage 7 -tapahtumassa. Hänen tilalleen Abdul Husseinin vastustajaksi on valittu Aapo Rovanperä. Rovanperä on nuori nyrkkeilijä, joka on saanut tunnustusta urallaan.

  • 4 juttua
  • 3 lähdettä
  • Kamppailulajit
  • Päivitetty 13.5.2026 klo 13:44
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Aamun uutiset Päivän tilanne Päivän uutiset Arkisto
Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän uutiset.

Mistä aiheessa on kyse?

Juho Tolppola on ilmoittanut, ettei hän ottele lauantaina Ice Cage 7 -tapahtumassa. Hänen tilalleen Abdul Husseinin vastustajaksi on valittu Aapo Rovanperä. Rovanperä on nuori nyrkkeilijä, joka on saanut tunnustusta urallaan.

Aiheesta on julkaistu 4 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 13.5.2026 klo 13:44, pääluokka Kamppailulajit.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat, Helsingin Sanomat, Iltalehti.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Juho Tolppola ei osallistu Ice Cage 7:ään • Juho Tolppola ei ottele Ice Cagessa • Juho Tolppolan ottelu peruttiin Ice Cage -tapahtumassa.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 13.5.2026 klo 13:44.
  • Koosteessa on nyt 4 juttua 3 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Kamppailulajit.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #JuhoTolppola, #IceCage, #AapoRovanperä.

Selkokielinen yhteenveto

Tolppola ei ottele Ice Cage 7:ssä

Juho Tolppola ei ottele lauantaina Nokia-areenalla. Hänen tilalleen tulee Aapo Rovanperä. Rovanperä on nuori nyrkkeilijä, joka on voittanut useita otteluita. Hänet valittiin viime vuonna vuoden juniorinyrkkeilijäksi.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet

Luetuimmat juuri nyt


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.06.2026

TILANNE

Koivun kukinta jatkuu Lapissa. Etelä-Lapissa kukinta on enää heikkoa. Koivun kukinta on päättynyt maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu koivun siitepölyä. Heinät kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta.
Koivun siitepölyä on Lapissa ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu vähän koivun siitepölyä.
Heinän siitepölyä on maan etelä- ja länsiosissa pieniä ja kohtalaisia määriä. Muualla kukinta-alueella heinän siitepölyä on ilmassa vähän.
Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Kukinnan huippu on maan eteläosissa jo ohitettu. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille.
Cladosporium-homeitiöitä on ilmassa runsaasti maan eteläosissa ja kohtalaisesti maan keskiosissa.
Sateet laskevat ilman siitepölymääriä.


ENNUSTE

Koivun kukinta päättyy Etelä-Lapissa ja jatkuu Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta.
Koivun siitepölyä on kukinta-alueella ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Heinän siitepölymäärät ovat kukinta-alueella enimmäkseen pieniä, mutta saattavat maan eteläosissa nousta hetkittäin kohtalaisiksi.
Sateet laskevat ilman siitepölymääriä.