Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
S-Pankki on ilmoittanut tekevänsä ostotarjouksen Oma Säästöpankista. Naisten osuus suomalaisissa pörssiyhtiöissä hallitusten jäsenistä on noussut 37 prosenttiin, mikä…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
KooKoo kohtaa SM-liigan seitsemännessä finaalissa merkittäviä loukkaantumisia. Joukkueelta puuttuvat kultakypärä Ville Meskanen sekä puolustajat Ari Gröndahl ja Jesper Ahlroth. Tapparalta on poissa vain Henrik Haapala.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
KooKoo kohtaa SM-liigan seitsemännessä finaalissa merkittäviä loukkaantumisia. Joukkueelta puuttuvat kultakypärä Ville Meskanen sekä puolustajat Ari Gröndahl ja Jesper Ahlroth. Tapparalta on poissa vain Henrik Haapala.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 13.5.2026 klo 12:07, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Iltalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa KooKoo kärsii loukkaantumisista finaalissa.
KooKoo on loukkaantunut finaalissa
KooKoo pelaa SM-liigan seitsemännessä finaalissa ilman tärkeitä pelaajia. Ville Meskanen ja puolustajat Ari Gröndahl sekä Jesper Ahlroth ovat loukkaantuneita. Tapparalta puuttuu vain yksi pelaaja, Henrik Haapala. KooKoon kokoonpano on heikentynyt merkittävästi.
KooKoo kohtaa SM-liigan seitsemännessä finaalissa merkittäviä loukkaantumisia. Joukkueelta puuttuvat kultakypärä Ville Meskanen sekä puolustajat Ari Gröndahl ja Jesper Ahlroth. Tapparalta on poissa vain Henrik Haapala.
Jääkiekon SM-liigan finaalisarja päättyy keskiviikkona Tampereella, kun Tappara ja KooKoo kohtaavat seitsemännessä ottelussa. Otteluvoitot ovat tasan 3–3, ja KooKoolla on mahdollisuus voittaa…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #SMliiga, #Tappara
KooKoo-joukkueella on mahdollisuus voittaa jääkiekon SM-mitali keskiviikkona, kun se kohtaa Tapparan seiskafinaalissa. Miska Siikonen, joka täyttää 30 vuotta, siirtää syntymäpäiväjuhlat myöhemmäksi mestaruusottelun…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #KooKoo, #SMliiga
Tappara jatkoi finaalisarjaa voittamalla KooKoon 2–1. KooKoon kapteeni Otto Paajanen totesi, että joukkueen esitys oli hyvä, vaikka voitto jäi haaveeksi. KooKoo johti…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Tappara, #KooKoo
Tappara voitti KooKoon tiukassa ottelussa ja eteni seitsemänteen finaaliin. Christian Heljanko menetti kiekon, mutta Jyrki Jokipakka pelasti tilanteen. Yleisö seurasi jännityksellä ottelun…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Tappara, #KooKoo
Tappara on kääntänyt kuudennen SM-liigan loppuottelun edukseen ja johtaa KooKoota 2–1. Toisessa erässä Joachim Blichfeld teki tasoitusmaalin, joka oli hänen seitsemäs osumansa…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Tappara, #KooKoo
KooKoon valmennus päätti olla haastamatta Tapparan voittomaalia, vaikka tilanteessa saattoi olla paitsio. Liigan urheilujohtaja Jussi Markkanen totesi, että haastosta olisi seurannut rangaistus…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #KooKoo, #Tappara
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.