Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Toukokuu oli Ukrainassa siviileille tuhoisin kuukausi neljään vuoteen, kertoo YK. Yhdysvallat on surmannut venezuelalaisen Tren de Aragua -rikollisjärjestön…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Anton Lundell on kehittynyt NHL:n eliittipelaajaksi Aleksander Barkovin ohjauksessa. Barkov toimii joukkueen esimerkkinä terveellisistä elämäntavoista ja valvoo pelaajien hyvinvointia. Lundell palaa Leijonien maajoukkueeseen viiden vuoden tauon jälkeen.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Anton Lundell on kehittynyt NHL:n eliittipelaajaksi Aleksander Barkovin ohjauksessa. Barkov toimii joukkueen esimerkkinä terveellisistä elämäntavoista ja valvoo pelaajien hyvinvointia. Lundell palaa Leijonien maajoukkueeseen viiden vuoden tauon jälkeen.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 13.5.2026 klo 14:17, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat, Iltalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Anton Lundell oppii Aleksander Barkovilta • Barkov ja Lundell lähtevät kisoihin.
Lundell oppii Barkovilta
Anton Lundell on tullut hyväksi pelaajaksi NHL:ssä. Hän oppii paljon kapteeni Aleksander Barkovilta. Barkov huolehtii, että joukkueen pelaajat elävät terveellisesti. Lundell pelaa Leijonissa MM-kisoissa viiden vuoden tauon jälkeen.
Anton Lundell on kehittynyt NHL:n eliittipelaajaksi Aleksander Barkovin ohjauksessa. Barkov toimii joukkueen esimerkkinä terveellisistä elämäntavoista ja valvoo pelaajien hyvinvointia. Lundell palaa Leijonien maajoukkueeseen viiden vuoden tauon jälkeen.
Florida Panthersin Anton Lundell ja Aleksander Barkov valmistautuvat jääkiekon MM-kisoihin. Lundell korosti Barkovin taitoja ja luottamusta hänen kykyihinsä pelata eri rooleissa. Leijonien sentterikalusto on vahva, ja joukkueella on…
Leijonien jääkiekkomaajoukkueen asiantuntija Topi Nättinen arvioi, että minimivaatimus MM-kisoissa on päästä välieriin. Kapteeni Aleksander Barkovilla on keskeinen rooli joukkueessa, ja Jesse Puljujärveltä…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Leijonat, #AleksanderBarkov
Joonas Korpisalo tekee paluun Leijonien maalille jääkiekon miesten MM-kisoissa lähes yhdeksän vuoden tauon jälkeen. Korpisalo vapautui joukkueen käyttöön Boston Bruinsin pudottua pudotuspeleistä.…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Leijonat, #MMkisat
NHL:n pudotuspelien 2. Kierroksella Montreal ja Buffalo pelasivat tasaisen ottelun, jonka Buffalo voitti 3–2. Voittojen määrä on nyt 2–2. Vegas puolestaan voitti…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Colorado Avalanche voitti Minnesota Wildin jääkiekon NHL-pudotuspelien toisella kierroksella. Ottelu päättyi 5-2, ja Colorado johtaa sarjaa voitoin 3-1. Minnesota tarvitsee voiton seuraavassa…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Vegas Golden Knights voitti Anaheim Ducksin jääkiekon NHL-pudotuspelissä jatkoajalla maalein 3–2. Voitto siirsi Vegasin sarjassa johtoon voitoin 3–2. Ottelussa nähtiin myös ulosajo,…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Aleksander Barkov, Leijonien kapteeni, palasi lukio-opintojen pariin ja osallistui pistokokeeseen. Kysymys Suomen presidenteistä osoittautui hänelle liian haastavaksi.
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #AleksanderBarkov, #Leijonat
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 12.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa, ja koivun siitepölyä kulkeutuu Etelä-Lappiin. Heinät kukkivat koko maassa. Koivun siitepölyä on ilmassa vähän Lapissa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat enimmäkseen vähäisiä maan pohjoisosissa. Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa. Kukinta lähestyy loppua maan eteläosissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Koivun siitepölymäärät jäävät Keski- ja Pohjois-Lapissa vähäisiksi. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä maan pohjoisosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.