Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Espoon kaupunki on päättänyt hylätä korvausvaatimukset, jotka liittyvät Suvivirsi-kiistaan.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Maskussa tapahtui liikenneonnettomuus, jossa autoilija törmäsi suojatiellä kulkeneeseen lapseen. Alakouluikäinen lapsi talutti polkupyöräänsä, mutta ei loukkaantunut. Poliisi pyytää havaintoja onnettomuudesta ja erityisesti auton kuljettajaa ottamaan yhteyttä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Maskussa tapahtui liikenneonnettomuus, jossa autoilija törmäsi suojatiellä kulkeneeseen lapseen. Alakouluikäinen lapsi talutti polkupyöräänsä, mutta ei loukkaantunut. Poliisi pyytää havaintoja onnettomuudesta ja erityisesti auton kuljettajaa ottamaan yhteyttä.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 13.5.2026 klo 12:01, pääluokka Liikenne.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti MTV Uutiset, Keskisuomalainen.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Poliisi etsii havaintoja liikenneonnettomuudesta • Poliisi kaipaa havaintoja liikenneonnettomuudesta.
Poliisi etsii tietoja onnettomuudesta
Maskussa tapahtui onnettomuus, jossa auto törmäsi lapseen suojatiellä. Lapsi oli ylittämässä tietä polkupyöräänsä taluttaen. Hän ei loukkaantunut. Poliisi haluaa tietää lisää tapahtumasta ja pyytää kuljettajaa ottamaan yhteyttä.
Maskussa tapahtui liikenneonnettomuus, jossa autoilija törmäsi suojatiellä kulkeneeseen lapseen. Alakouluikäinen lapsi talutti polkupyöräänsä, mutta ei loukkaantunut. Poliisi pyytää havaintoja onnettomuudesta ja erityisesti auton kuljettajaa ottamaan yhteyttä.
Maskussa tapahtui liikenneonnettomuus, jossa autoilija törmäsi suojatiellä kulkeneeseen alakouluikäiseen lapseen. Lapsi ei loukkaantunut, mutta autoilija poistui paikalta. Poliisi pyytää havaintoja asiasta, erityisesti auton kuljettajalta.
Poliisi etsii havaintoja valkoisesta Nissan Qashqaista, joka törmäsi lapseen suojatiellä Maskussa. Kuljettaja ei pysähtynyt onnettomuuden jälkeen, vaan jatkoi matkaansa etelään päin. Lapsi…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Masku, #Poliisi
Siikajoella tapahtui vakava liikenneonnettomuus, jossa henkilöauton kuljettaja kuoli. Onnettomuus tapahtui, kun auto törmäsi vastaan tulleeseen kuorma-autoon perjantaina aamupäivällä.
Liikenne • jaetut avainsanat: #Liikenneonnettomuus
Juuassa tapahtui traaginen onnettomuus, jossa 12-vuotias poika kuoli mopon ja pakettiauton törmäyksessä. Onnettomuus tapahtui lauantai-iltana, kun pakettiauto osui mopoilijaan, joka ylitti tietä.…
Liikenne
Onnettomuustietoinstituutin selvityksessä paljastuu, että raskaat ajoneuvot, kuten kuorma- ja linja-autot, ovat olleet mukana 579 kuolonkolarissa vuosina 2015–2024. Näistä onnettomuuksista suurin osa johtui…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Liikenneonnettomuus
Usean auton onnettomuus aiheuttaa ruuhkaa Länsiväylällä Helsingissä. Onnettomuus tapahtui Lauttasaaren liittymän ja Porkkalankadun välillä, ja liikenne on hidastunut Helsingin suuntaan. Tarkempia tietoja…
Liikenne
Brysselin kansainväliselle lentokentälle johtavat tiet on suljettu tiistaiaamuna kaasuvuodon takia. Poliisi on estänyt pääsyn alueelle, ja lentokenttä on ilmoittanut asiasta sosiaalisessa mediassa.…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Poliisi
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu Lapissa. Etelä-Lapissa kukinta on enää heikkoa. Koivun kukinta on päättynyt maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu koivun siitepölyä. Heinät kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Koivun siitepölyä on Lapissa ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu vähän koivun siitepölyä. Heinän siitepölyä on maan etelä- ja länsiosissa pieniä ja kohtalaisia määriä. Muualla kukinta-alueella heinän siitepölyä on ilmassa vähän. Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Kukinnan huippu on maan eteläosissa jo ohitettu. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Cladosporium-homeitiöitä on ilmassa runsaasti maan eteläosissa ja kohtalaisesti maan keskiosissa. Sateet laskevat ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta päättyy Etelä-Lapissa ja jatkuu Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Koivun siitepölyä on kukinta-alueella ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Heinän siitepölymäärät ovat kukinta-alueella enimmäkseen pieniä, mutta saattavat maan eteläosissa nousta hetkittäin kohtalaisiksi. Sateet laskevat ilman siitepölymääriä.