Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Pääministeri Orpo tukee Garden Helsinki -hanketta, kun taas Ranska lähettää joukkoja Natoon Suomeen. Pääministeri Petteri Orpo on ilmaissut…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Englannissa kuljettaja jäi kiinni erikoisesta viritelmästä, joka tallentui poliisin kameraan. Tapahtuma on herättänyt huomiota ja video on saavuttanut miljoonia katselukertoja sosiaalisessa mediassa. Poliisi määräsi kuljettajalle sakot.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Englannissa kuljettaja jäi kiinni erikoisesta viritelmästä, joka tallentui poliisin kameraan. Tapahtuma on herättänyt huomiota ja video on saavuttanut miljoonia katselukertoja sosiaalisessa mediassa. Poliisi määräsi kuljettajalle sakot.
Aiheesta on julkaistu 12 juttua, 9 eri lähteestä, viimeisin päivitys 13.5.2026 klo 12:59, pääluokka Liikenne.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat, Keskisuomalainen, Savon Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Kuljettaja jäi kiinni viritelmästä • Joona Räsänen myönsi rattijuopumuksen • Joona Räsänen kommentoi rattijuopumustaan.
Kuljettaja jäi kiinni viritelmästä
Englannissa kuljettaja jäi kiinni erikoisesta viritelmästä. Poliisi tallensi tapahtuman kameralla. Video on saanut miljoonia katselukertoja Facebookissa. Kuljettajalle annettiin sakko.
Englannissa kuljettaja jäi kiinni erikoisesta viritelmästä, joka tallentui poliisin kameraan. Tapahtuma on herättänyt huomiota ja video on saavuttanut miljoonia katselukertoja sosiaalisessa mediassa. Poliisi määräsi kuljettajalle sakot.
SDP:n kansanedustaja Joona Räsänen on myöntänyt syyllistyneensä rattijuopumukseen. Hän puhalsi ratsiassa 0,68 promillea ja sai 40 päiväsakkoa. Räsänen on ilmoittanut, ettei hae jatkoa puoluehallituksessa tai piirin puheenjohtajana.
SDP:n kansanedustaja Joona Räsänen myönsi jääneensä kiinni rattijuopumuksesta. Hän kertoi asiasta eduskunnassa ja ilmoitti, että hänelle määrättiin 40 päiväsakkoa. Räsänen pyysi anteeksi tekoaan ja otti täyden vastuun tapahtuneesta.
SDP:n kansanedustaja Joona Räsänen on myöntänyt syyllistyneensä rattijuopumukseen. Hän puhalsi alkometriin 0,68 promillea ja kertoo häpeävänsä tapahtunutta. Räsänen on ilmoittanut asiasta puolueelleen ja on valmis keskustelemaan luottamustehtävistään.
SDP:n kansanedustaja Joona Räsänen on myöntänyt syyllistyneensä rattijuopumukseen. Hän puhalsi ratsiassa 0,68 promillea, mikä ylittää sallitun rajan. Räsänen on pahoillaan tapahtuneesta ja kertoi asiasta heti puolueelleen.
SDP:n kansanedustaja Joona Räsänen on myöntänyt syyllistyneensä rattijuopumukseen. Hän puhalsi ratsiassa 0,68 promillea, mikä ylittää laillisen rajan. Räsänen on pahoillaan teostaan ja kertonut asiasta puolueelleen.
SDP:n kansanedustaja Joona Räsänen on jäänyt kiinni rattijuopumuksesta. Hän ajoi kotiin yöllä ja pysähtyi poliisin ratsiaan, jossa alkotesteri näytti 0,68 promillea. Räsänen on valmis keskustelemaan luottamustoimistaan ja on…
SDP:n kansanedustaja Joona Räsänen on jäänyt kiinni rattijuopumuksesta. Hän ajoi kotiin vapaa-ajan illanvieton jälkeen ja pysähtyi poliisin ratsiaan, jossa hänen alkoholipitoisuutensa mitattiin 0,68 promilleksi. Räsänen on valmis keskustelemaan…
Demarien kansanedustaja Joona Räsänen on saanut sakot rattijuopumuksesta. Hän ajoi humalassa kotiin huhtikuussa ja jäi kiinni poliisin ratsiassa. Räsänen myöntää virheensä ja on jo maksanut sakon.
Kansanedustaja Joonas Räsänen on saanut sakot rattijuopumuksesta. Hän ajoi humalassa autoa Espoossa vapaa-ajan illanvieton jälkeen ja myöntää teon olevan väärin. Räsänen ilmaisee häpeänsä ja hyväksyy rangaistuksen.
Sdp:n kansanedustaja Joona Räsänen on myöntänyt syyllistyneensä rattijuopumukseen. Hän puhalsi 0,68 promillea ja kertoi asiasta Facebookissa. Räsänen sanoo tehneensä vakavan virhearvion ja että tilanne ei aiheuttanut muita rikkeitä…
Kansanedustaja Joona Räsänen on saanut sakot päihtyneenä ajamisesta. Hän kertoi asiasta Facebookissa, jossa paljasti ajaneensa humalassa kotiin vapaa-ajan illanvieton jälkeen. Tapahtuma sattui huhtikuun puolessa välissä.
Poliisi etsii havaintoja valkoisesta Nissan Qashqaista, joka törmäsi lapseen suojatiellä Maskussa. Kuljettaja ei pysähtynyt onnettomuuden jälkeen, vaan jatkoi matkaansa etelään päin. Lapsi…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Poliisi
Oulussa poliisi ajoi takaa holtitonta autoilijaa, joka aiheutti vaaratilanteita liikenteessä. Kuljettaja saatiin lopulta pysäytettyä Oulun keskustassa, ja hänet otettiin kiinni. Poliisi tutkii…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Poliisi, #Rattijuopumus
Kuusamossa 17-vuotias kuljettaja ajoi poliisia karkuun 181 kilometrin tuntinopeudella. Hänet pysäytettiin, ja seulonta-alkometri näytti törkeän rattijuopumuksen lukemat. Kuljettajaa epäillään törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta.
Liikenne • jaetut avainsanat: #Rattijuopumus, #Poliisi
Juuassa tapahtui traaginen onnettomuus, jossa 12-vuotias poika kuoli mopon ja pakettiauton törmäyksessä. Onnettomuus tapahtui lauantai-iltana, kun pakettiauto osui mopoilijaan, joka ylitti tietä.…
Liikenne
Siikajoella tapahtui vakava liikenneonnettomuus, jossa henkilöauton kuljettaja kuoli. Onnettomuus tapahtui, kun auto törmäsi vastaan tulleeseen kuorma-autoon perjantaina aamupäivällä.
Liikenne
Maskussa tapahtui liikenneonnettomuus, jossa autoilija törmäsi suojatiellä kulkeneeseen lapseen. Alakouluikäinen lapsi talutti polkupyöräänsä, mutta ei loukkaantunut. Poliisi pyytää havaintoja onnettomuudesta ja erityisesti…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Poliisi
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.