Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Yhdysvallat on iskenyt Iraniin vastauksena helikopterihyökkäykseen, ja Belfastissa mielenosoitukset ovat äityneet levottomuuksiksi. Samalla Kelan etuusmenot kasvavat merkittävästi.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Nissan-kuljettaja törmäsi alakouluikäiseen lapseen suojatiellä Maskussa ja pakeni paikalta. Onnettomuus tapahtui Hemmingin koulun edustalla, mutta lapsi ei loukkaantunut. Poliisi pyytää havaintoja valkoisesta Qashqaista ja kuljettajasta.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Nissan-kuljettaja törmäsi alakouluikäiseen lapseen suojatiellä Maskussa ja pakeni paikalta. Onnettomuus tapahtui Hemmingin koulun edustalla, mutta lapsi ei loukkaantunut. Poliisi pyytää havaintoja valkoisesta Qashqaista ja kuljettajasta.
Aiheesta on julkaistu 4 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 13.5.2026 klo 11:45, pääluokka Liikenne.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat, Savon Sanomat, Iltalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Nissan-kuski törmäsi lapseen ja pakeni • Nissan-kuski pakeni suojatiellä tapahtuneesta onnettomuudesta • Autoilija töytäisi lasta suojatiellä.
Nissan-kuski törmäsi lapseen ja pakeni
Maskussa tapahtui onnettomuus, jossa Nissan-kuski törmäsi lapseen suojatiellä. Lapsi ylitti tietä pyöräänsä taluttaen. Kuljettaja ei pysähtynyt, vaan jatkoi matkaansa. Poliisi pyytää havaintoja kuljettajasta ja autosta.
Nissan-kuljettaja törmäsi alakouluikäiseen lapseen suojatiellä Maskussa ja pakeni paikalta. Onnettomuus tapahtui Hemmingin koulun edustalla, mutta lapsi ei loukkaantunut. Poliisi pyytää havaintoja valkoisesta Qashqaista ja kuljettajasta.
Poliisi etsii havaintoja valkoisesta Nissan Qashqaista, joka törmäsi lapseen suojatiellä Maskussa. Kuljettaja ei pysähtynyt onnettomuuden jälkeen, vaan jatkoi matkaansa etelään päin. Lapsi ei loukkaantunut, mutta poliisi pyytää silminnäkijöitä…
Maskussa tapahtui liikenneonnettomuus, jossa autoilija törmäsi suojatiellä kulkeneeseen alakouluikäiseen lapseen. Lapsi ei loukkaantunut, mutta kuljettaja pakeni paikalta. Poliisi pyytää havaintoja tapahtumasta.
Autoilija törmäsi suojatiellä kulkeneeseen lapseen Maskussa. Onnettomuus tapahtui perjantaina 8. toukokuuta, mutta lapsi ei loukkaantunut. Poliisi pyytää havaintoja tapahtuneesta.
Maskussa tapahtui liikenneonnettomuus, jossa autoilija törmäsi suojatiellä kulkeneeseen lapseen. Alakouluikäinen lapsi talutti polkupyöräänsä, mutta ei loukkaantunut. Poliisi pyytää havaintoja onnettomuudesta ja erityisesti…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Masku, #Liikenneonnettomuus
Siikajoella tapahtui vakava liikenneonnettomuus, jossa henkilöauton kuljettaja kuoli. Onnettomuus tapahtui, kun auto törmäsi vastaan tulleeseen kuorma-autoon perjantaina aamupäivällä.
Liikenne • jaetut avainsanat: #Liikenneonnettomuus
Usean auton onnettomuus aiheuttaa ruuhkaa Länsiväylällä Helsingissä. Onnettomuus tapahtui Lauttasaaren liittymän ja Porkkalankadun välillä, ja liikenne on hidastunut Helsingin suuntaan. Tarkempia tietoja…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Onnettomuus
Juuassa tapahtui traaginen onnettomuus, jossa 12-vuotias poika kuoli mopon ja pakettiauton törmäyksessä. Onnettomuus tapahtui lauantai-iltana, kun pakettiauto osui mopoilijaan, joka ylitti tietä.…
Liikenne
Onnettomuustietoinstituutin selvityksessä paljastuu, että raskaat ajoneuvot, kuten kuorma- ja linja-autot, ovat olleet mukana 579 kuolonkolarissa vuosina 2015–2024. Näistä onnettomuuksista suurin osa johtui…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Liikenneonnettomuus
Brysselin kansainväliselle lentokentälle johtavat tiet on suljettu tiistaiaamuna kaasuvuodon takia. Poliisi on estänyt pääsyn alueelle, ja lentokenttä on ilmoittanut asiasta sosiaalisessa mediassa.…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Poliisi
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu Lapissa. Etelä-Lapissa kukinta on enää heikkoa. Koivun kukinta on päättynyt maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu koivun siitepölyä. Heinät kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Koivun siitepölyä on Lapissa ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu vähän koivun siitepölyä. Heinän siitepölyä on maan etelä- ja länsiosissa pieniä ja kohtalaisia määriä. Muualla kukinta-alueella heinän siitepölyä on ilmassa vähän. Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Kukinnan huippu on maan eteläosissa jo ohitettu. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Cladosporium-homeitiöitä on ilmassa runsaasti maan eteläosissa ja kohtalaisesti maan keskiosissa. Sateet laskevat ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta päättyy Etelä-Lapissa ja jatkuu Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Koivun siitepölyä on kukinta-alueella ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Heinän siitepölymäärät ovat kukinta-alueella enimmäkseen pieniä, mutta saattavat maan eteläosissa nousta hetkittäin kohtalaisiksi. Sateet laskevat ilman siitepölymääriä.