Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Espoon kaupunki on päättänyt hylätä korvausvaatimukset, jotka liittyvät Suvivirsi-kiistaan.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
NHL:n pudotuspelien 2. Kierroksella Montreal ja Buffalo pelasivat tasaisen ottelun, jonka Buffalo voitti 3–2. Voittojen määrä on nyt 2–2. Vegas puolestaan voitti Anaheimin 3–2 ja eteni seuraavalle kierrokselle.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
NHL:n pudotuspelien 2. Kierroksella Montreal ja Buffalo pelasivat tasaisen ottelun, jonka Buffalo voitti 3–2. Voittojen määrä on nyt 2–2. Vegas puolestaan voitti Anaheimin 3–2 ja eteni seuraavalle kierrokselle.
Aiheesta on julkaistu 15 juttua, 6 eri lähteestä, viimeisin päivitys 13.5.2026 klo 09:57, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat, Keskisuomalainen, Savon Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa NHL-pudotuspelit jatkuvat tiukkoina • Konsta Helenius loisti NHL:n pudotuspelissä • Spurs voitti Timberwolvesin NBA:n pudotuspeleissä.
NHL-pudotuspelit jatkuvat tiukkoina
Montreal ja Buffalo pelasivat jääkiekkoa. Buffalo voitti pelin 3–2. Nyt voitot ovat tasan 2–2. Vegas voitti Anaheimin 3–2 ja pääsi jatkoon.
NHL:n pudotuspelien 2. Kierroksella Montreal ja Buffalo pelasivat tasaisen ottelun, jonka Buffalo voitti 3–2. Voittojen määrä on nyt 2–2. Vegas puolestaan voitti Anaheimin 3–2 ja eteni seuraavalle kierrokselle.
Konsta Helenius esitti erinomaisia otteita ensimmäisessä NHL:n pudotuspelissään, kun Buffalo Sabres voitti Montreal Canadiensin 3–2. Helenius, joka pelasi uransa kymmenennen ottelun, oli yksi joukkueensa parhaista pelaajista ja sai…
San Antonio Spurs voitti Minnesota Timberwolvesin 126–97 ja siirtyi ottelusarjassa johtoon 3–2. Victor Wembanyama oli ottelun tähti, tehden 27 pistettä ja keräten 17 levypalloa. Wembanyama teki historiaa, ollen…
San Antonio Spurs voitti Minnesota Timberwolvesin 126–97 ja siirtyi ottelusarjassa johtoon 3–2. Victor Wembanyama oli ottelun tähti, tehden 27 pistettä ja keräten 17 levypalloa. Wembanyama teki historiaa, ollen…
San Antonio Spurs voitti Minnesota Timberwolvesin 126–97 ja siirtyi ottelusarjassa johtoon 3–2. Victor Wembanyama oli ottelun tähti, tehden 27 pistettä ja keräten 17 levypalloa. Hänestä tuli historian kolmanneksi…
Buffalo Sabres voitti Montreal Canadiensin 3–2 pudotuspelissä ja tasoitti ottelusarjan 2–2:een. Konsta Helenius ja maalivahti Ukko-Pekka Luukkonen saivat kiitosta päävalmentaja Lindy Ruffilta. Helenius pelasi uransa ensimmäisen pudotuspeliottelun, mutta…
Buffalo Sabres voitti Montreal Canadiensin 3–2 pudotuspelissä, tasoittaen ottelusarjan 2–2:een. Ukko-Pekka Luukkonen valittiin ottelun ykköstähdeksi torjuttuaan 28 laukausta, ja Konsta Helenius pelasi erinomaisesti ensimmäisessä pudotuspeliottelussaan. Helenius oli lähellä…
Konsta Helenius teki vaikutuksen uransa ensimmäisessä NHL:n pudotuspeliottelussa, kun hän auttoi Buffalo Sabresin voittoon Montreal Canadiensista 3–2. Helenius pelasi 12.53 minuuttia ja oli yksi joukkueensa parhaista pelaajista, luoden…
Buffalo Sabres voitti Montreal Canadiensin NHL:n pudotuspeleissä maalein 3–2. Voitto tasoitti pudotuspelisarjan voitot 2–2:een. Ukko-Pekka Luukkonen torjui ottelussa 28 kertaa ja valittiin ykköstähdeksi.
Buffalo Sabres voitti Montreal Canadiensin NHL:n pudotuspeleissä 3–2 ja tasoitti sarjan voitot 2–2:een. Ukko-Pekka Luukkonen torjui ottelussa 28 kertaa ja oli joukkueensa avainpelaaja. Voittomaalin teki Zach Benson päätöserässä.
Buffalo Sabres voitti Montreal Canadiensin NHL:n pudotuspeleissä 3–2 ja tasoitti sarjan voitot 2–2:een. Ukko-Pekka Luukkonen oli joukkueensa avainpelaaja torjumalla 28 laukausta. Buffalo siirtyi johtoon, mutta Montreal nousi hetkellisesti…
Buffalo Sabres tasoitti NHL:n pudotussarjan Montreal Canadiensia vastaan voittamalla vierasottelun 3–2. Ukko-Pekka Luukkonen torjui 28 kertaa Buffalon maalilla, ja ratkaisuosuma syntyi ylivoimalla Zach Bensonin toimesta. Sabresin tasoitusmaali oli…
Buffalo Sabresin suomalaislupaus Konsta Helenius on nousemassa joukkueen kokoonpanoon ensimmäisessä NHL:n pudotuspelissään. Sabres kohtaa Montreal Canadiensin pudotuspelisarjassa tiistain ja keskiviikon välisenä yönä.…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #KonstaHelenius, #BuffaloSabres
Buffalo Sabresin Beck Malenstyn ja Montreal Canadiensin Arber Xhekaj saivat NHL:ltä maksimisakot. Malenstynin sakko on noin 3 500 dollaria ja Xhekaj’n noin…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL, #MontrealCanadiens
Montreal Canadiens voitti Buffalo Sabresin pudotuspelissä 6–2. Ottelussa nähtiin paljon jäähyjä, yhteensä 80 minuuttia. Törkein tilanne tapahtui, kun Sabresin Beck Malenstyn kaatoi…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #MontrealCanadiens, #BuffaloSabres
Colorado Avalanche voitti Minnesota Wildin jääkiekon NHL-pudotuspelien toisella kierroksella. Ottelu päättyi 5-2, ja Colorado johtaa sarjaa voitoin 3-1. Minnesota tarvitsee voiton seuraavassa…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Vegas Golden Knights voitti Anaheim Ducksin jääkiekon NHL-pudotuspelissä jatkoajalla maalein 3–2. Voitto siirsi Vegasin sarjassa johtoon voitoin 3–2. Ottelussa nähtiin myös ulosajo,…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Ukko-Pekka Luukkonen torjui Buffalon voittoon Montrealista lukemin 3–2. Ottelusarja on nyt tasan 2–2, ja seuraava peli pelataan Buffalossa. Luukkonen valittiin ottelun ykköstähdeksi…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #UkkoPekkaLuukkonen, #NHL
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu Lapissa. Etelä-Lapissa kukinta on enää heikkoa. Koivun kukinta on päättynyt maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu koivun siitepölyä. Heinät kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Koivun siitepölyä on Lapissa ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu vähän koivun siitepölyä. Heinän siitepölyä on maan etelä- ja länsiosissa pieniä ja kohtalaisia määriä. Muualla kukinta-alueella heinän siitepölyä on ilmassa vähän. Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Kukinnan huippu on maan eteläosissa jo ohitettu. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Cladosporium-homeitiöitä on ilmassa runsaasti maan eteläosissa ja kohtalaisesti maan keskiosissa. Sateet laskevat ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta päättyy Etelä-Lapissa ja jatkuu Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Koivun siitepölyä on kukinta-alueella ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Heinän siitepölymäärät ovat kukinta-alueella enimmäkseen pieniä, mutta saattavat maan eteläosissa nousta hetkittäin kohtalaisiksi. Sateet laskevat ilman siitepölymääriä.