Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Espoon kaupunki on päättänyt hylätä korvausvaatimukset, jotka liittyvät Suvivirsi-kiistaan.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Usean auton onnettomuus aiheuttaa ruuhkaa Länsiväylällä Helsingissä. Onnettomuus tapahtui Lauttasaaren liittymän ja Porkkalankadun välillä, ja liikenne on hidastunut Helsingin suuntaan. Tarkempia tietoja onnettomuudesta ei ole vielä saatavilla.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Usean auton onnettomuus aiheuttaa ruuhkaa Länsiväylällä Helsingissä. Onnettomuus tapahtui Lauttasaaren liittymän ja Porkkalankadun välillä, ja liikenne on hidastunut Helsingin suuntaan. Tarkempia tietoja onnettomuudesta ei ole vielä saatavilla.
Aiheesta on julkaistu 4 juttua, 4 eri lähteestä, viimeisin päivitys 13.5.2026 klo 08:34, pääluokka Liikenne.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti MTV Uutiset, Iltalehti, Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Onnettomuus hidastaa liikennettä Helsingissä • Viiden auton onnettomuus Länsiväylällä • Usean auton kolari ruuhkautti Länsiväylän Helsingissä.
Onnettomuus hidastaa liikennettä
Useita autoja on ollut onnettomuudessa Helsingissä. Onnettomuus tapahtui Länsiväylällä Lauttasaaren ja Porkkalankadun välillä. Liikenne on ruuhkautunut Helsingin suuntaan. Tietoa onnettomuudesta ei ole vielä paljon.
Usean auton onnettomuus aiheuttaa ruuhkaa Länsiväylällä Helsingissä. Onnettomuus tapahtui Lauttasaaren liittymän ja Porkkalankadun välillä, ja liikenne on hidastunut Helsingin suuntaan. Tarkempia tietoja onnettomuudesta ei ole vielä saatavilla.
Länsiväylällä tapahtui keskiviikkoaamuna viiden auton peräänajo. Pelastuslaitoksen mukaan onnettomuudesta ei ole raportoitu henkilövahinkoja. Liikenne Helsingissä on ruuhkautunut onnettomuuden vuoksi.
Länsiväylällä tapahtui usean auton onnettomuus Lauttasaaren liittymän ja Ruoholahden välillä. Onnettomuus aiheuttaa ruuhkaa aamuliikenteessä Helsinkiin päin ajettaessa, mikä hidastaa liikennettä alueella. Finntraffic varoittaa liikenteen häiriöistä.
Helsingin Länsiväylällä tapahtui usean ajoneuvon onnettomuus, joka aiheutti ruuhkaa aamuliikenteessä. Onnettomuus tapahtui Lauttasaaren liittymän ja Porkkalankadun välillä. Tietoja onnettomuudesta ei ole vielä saatavilla.
Elokapinan mielenosoittajat ovat estäneet liikenteen Helsingissä Kaivokadulla. Poliisi ohjaa liikennettä kiertoreitille, mutta raitioliikenne jatkuu normaalisti. Mielenosoittajat vaativat hallitusta vähentämään fossiilisten polttoaineiden käyttöä.
Liikenne • jaetut avainsanat: #Helsinki, #Liikenne
Lahdessa tapahtui onnettomuus, jossa yhdistelmärekka törmäsi liikenteenjakajaan. Onnettomuudessa ei loukkaantunut ketään, mutta tie on suljettu liikenteeltä. Pelastuslaitos ohjaa liikennettä ja torjuu polttoainevuotoa.
Liikenne • jaetut avainsanat: #Onnettomuus, #Liikenne
Humalassa ajaminen sähköpotkulaudoilla on yleistynyt Helsingissä. Viime vuonna poliisi tavoitti 1 244 humalassa ajanutta. Eniten sakkoja jaettiin Varsinais-Suomessa, jossa rikkomuksia oli 339.
Liikenne • jaetut avainsanat: #Helsinki, #Liikenne
Nurmijärvellä tapahtui traaginen auto-onnettomuus, jossa 19-vuotias nuori mies kuoli ja kolme muuta matkustajaa loukkaantui vakavasti. Onnettomuus tapahtui, kun auto suistui liikenneympyrän reunakiveykseen…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Onnettomuus, #Liikenne
Helsingissä järjestetään mielenosoituskulkue, joka häiritsee liikennettä useilla alueilla. Kulkuetta odotetaan kulkevan keskustan läpi, mikä voi aiheuttaa ruuhkia ja viivästyksiä. Viranomaiset suosittelevat vaihtoehtoisten…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Helsinki, #Liikenne
Takatalvi yllätti autoilijat Oulaisissa, kun lumisateet ja loska aiheuttivat vaarallisia olosuhteita teillä. Useita autoja ajautui ojaan, ja pelastuslaitos sai hälytyksiä onnettomuuksista. Autoilijat…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Liikenne, #Onnettomuus
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu Lapissa. Etelä-Lapissa kukinta on enää heikkoa. Koivun kukinta on päättynyt maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu koivun siitepölyä. Heinät kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Koivun siitepölyä on Lapissa ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu vähän koivun siitepölyä. Heinän siitepölyä on maan etelä- ja länsiosissa pieniä ja kohtalaisia määriä. Muualla kukinta-alueella heinän siitepölyä on ilmassa vähän. Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Kukinnan huippu on maan eteläosissa jo ohitettu. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Cladosporium-homeitiöitä on ilmassa runsaasti maan eteläosissa ja kohtalaisesti maan keskiosissa. Sateet laskevat ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta päättyy Etelä-Lapissa ja jatkuu Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Koivun siitepölyä on kukinta-alueella ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Heinän siitepölymäärät ovat kukinta-alueella enimmäkseen pieniä, mutta saattavat maan eteläosissa nousta hetkittäin kohtalaisiksi. Sateet laskevat ilman siitepölymääriä.