Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
S-Pankki on ilmoittanut tekevänsä ostotarjouksen Oma Säästöpankista. Naisten osuus suomalaisissa pörssiyhtiöissä hallitusten jäsenistä on noussut 37 prosenttiin, mikä…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Kreikka sai positiivista palautetta Euroviisu-esityksestään Wienissä. Akylas esitti energisen numeron, jossa hän käytti skuuttia ja pyroefektejä. Vedonlyöntitilastoissa Kreikka on noussut Suomen jälkeen toiselle sijalle voittomahdollisuuksillaan.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Kreikka sai positiivista palautetta Euroviisu-esityksestään Wienissä. Akylas esitti energisen numeron, jossa hän käytti skuuttia ja pyroefektejä. Vedonlyöntitilastoissa Kreikka on noussut Suomen jälkeen toiselle sijalle voittomahdollisuuksillaan.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 12.5.2026 klo 22:29, pääluokka Kulttuuri.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Kreikka esiintyi Euroviisuissa hyvin.
Kreikka esiintyi Euroviisuissa hyvin
Kreikka esitti Euroviisuissa energisen esityksen. Akylas käytti skuuttia ja pyroefektejä. Yleisö piti esityksestä ja liput liehuivat. Vedonlyöntitilastoissa Kreikka on noussut toiseksi Suomen jälkeen.
Kreikka sai positiivista palautetta Euroviisu-esityksestään Wienissä. Akylas esitti energisen numeron, jossa hän käytti skuuttia ja pyroefektejä. Vedonlyöntitilastoissa Kreikka on noussut Suomen jälkeen toiselle sijalle voittomahdollisuuksillaan.
Linda Lampenius ja Pete Parkkonen edustavat Suomea Wienissä viisuviikolla. Brittilehti Mirror nostaa heidät kisan ennakkosuosikeiksi, ja Suomi johtaa vedonlyöntitilastoja. Lampenius on aiemmin…
Kulttuuri • jaetut avainsanat: #Euroviisut, #Wien
Kreikan Akylas esiintyi vaikuttavasti Euroviisujen kenraaliharjoituksissa. Esitys sai yleisöltä ja mediasta innostuneen vastaanoton, ja se sisälsi monia visuaalisia elementtejä. Kreikka on vedonlyöntitilastoissa…
Kulttuuri • jaetut avainsanat: #Kreikka, #Euroviisut
Suomen euroviisuesityksen harjoitukset Itävallassa ovat edenneet hyvin, ja artistit ovat erinomaisessa kunnossa. Tiistaina alkavat Euroviisut, joissa Linda Lampenius ja Pete Parkkonen tavoittelevat…
Kulttuuri • jaetut avainsanat: #Euroviisut, #Wien
Linda Lampenius ja Pete Parkkonen herättivät suurta kiinnostusta Euroviisujen avajaisseremoniassa Wienissä. He ovat vedonlyöntitilastoissa ennakkosuosikkeja 37 prosentin voittomahdollisuudella. Lampenius saa myös poikkeusluvan…
Kulttuuri • jaetut avainsanat: #Euroviisut, #Wien
Timo Jutila on Wienissä opintomatkalla Euroviisujen aikana. Hän tutustuu tapahtuman tuotantoon ja organisointiin Jetsetclubin yhteistyökumppanin kautta. Jutila on innoissaan kokemastaan ja haluaa…
Kulttuuri • jaetut avainsanat: #Euroviisut, #Wien
Suomi ja Kreikka ovat nousseet Euroviisujen ennakkosuosikeiksi. Kreikkaa pidetään kovana vastustajana Suomen edustajille, Linda Lampeniukselle ja Pete Parkkoselle, jotka kilpailevat semifinaalissa. Kilpailu…
Kulttuuri • jaetut avainsanat: #Euroviisut, #Kreikka
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.