Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Latviassa Drīdža-järveen syöksynyt drooni räjähti lauantaina. Yhdysvallat suunnittelee mahdollisia uusia sotilaallisia iskuja Iraniin lähiviikkoina, kertovat useat mediat.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
NBA-pelaaja Brandon Clarke on kuollut 29-vuotiaana. Memphis Grizzlies ilmoitti asiasta tiistaina, mutta kuolinsyy ei ole vielä tiedossa. Clarke oli joukkueen ykköskierroksen varaus vuodelta 2019 ja pelasi uransa kaikki seitsemän kautta Grizzliesissä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
NBA-pelaaja Brandon Clarke on kuollut 29-vuotiaana. Memphis Grizzlies ilmoitti asiasta tiistaina, mutta kuolinsyy ei ole vielä tiedossa. Clarke oli joukkueen ykköskierroksen varaus vuodelta 2019 ja pelasi uransa kaikki seitsemän kautta Grizzliesissä.
Aiheesta on julkaistu 7 juttua, 7 eri lähteestä, viimeisin päivitys 12.5.2026 klo 22:14, pääluokka Koripallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Aamulehti, Keskisuomalainen, Savon Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Brandon Clarke, 29, on kuollut • Brandon Clarke kuoli 29-vuotiaana • Brandon Clarke kuoli 29-vuotiaana.
Brandon Clarke on kuollut 29-vuotiaana
Brandon Clarke, NBA-pelaaja, on kuollut. Hän oli 29-vuotias. Clarke pelasi Memphis Grizzliesissä koko uransa. Hänen kuolinsyynsä ei ole tiedossa.
NBA-pelaaja Brandon Clarke on kuollut 29-vuotiaana. Memphis Grizzlies ilmoitti asiasta tiistaina, mutta kuolinsyy ei ole vielä tiedossa. Clarke oli joukkueen ykköskierroksen varaus vuodelta 2019 ja pelasi uransa kaikki…
Memphis Grizzliesin laitahyökkääjä Brandon Clarke on kuollut 29-vuotiaana. Kuolinsyytä ei ole kerrottu, mutta Clarke oli tunnettu energisestä pelityylistään ja vahvasta puolustuksestaan. Hän pelasi koko uransa Grizzliesissä ja oli…
Memphis Grizzliesin laitahyökkääjä Brandon Clarke on kuollut 29-vuotiaana. Kuolinsyytä ei ole kerrottu, mutta Clarke oli tunnettu energisestä pelityylistään ja vahvasta puolustuksestaan. Hän pelasi koko uransa Grizzliesissä ja oli…
Memphis Grizzliesin laitahyökkääjä Brandon Clarke on kuollut 29-vuotiaana. Kuolinsyytä ei ole kerrottu, mutta Clarke pelasi koko uransa Grizzliesissä ja oli tärkeä osa joukkuetta. Hänet tunnettiin energisestä pelityylistään ja…
Brandon Clarke, 29-vuotias NBA-pelaaja, on kuollut. Hän pelasi Memphis Grizzliesissä ja oli varattu vuoden 2019 ykköskierroksella. Clarken kuolinsyy ei ole vielä tiedossa.
Brandon Clarke, 29, on kuollut. Hän edusti Memphis Grizzliesiä ja oli varattu NBA:n ykköskierroksella vuonna 2019. Kuolinsyy ei ole vielä tiedossa.
Memphis Grizzliesin pelaaja Brandon Clarke on löydetty kuolleena 29-vuotiaana. Clarken kuolemasta ei ole vielä julkaistu tarkempia tietoja. Uutista päivitetään myöhemmin.
Utah Jazz sai toisen varausvuoron kesäkuussa järjestettävään NBA:n varaustilaisuuteen. Ykkösvarauksen sai Washington Wizards, joka oli runkosarjan heikoin joukkue. Memphis Grizzlies puolestaan pääsee…
Koripallo • jaetut avainsanat: #NBA, #MemphisGrizzlies
Oklahoma City Thunder voitti Los Angeles Lakersin ratkaisevassa ottelussa ja eteni lännen konferenssifinaaleihin. Thunder on voittanut kaikki kahdeksan pudotuspeliotteluaan tänä keväänä, mikä…
Koripallo • jaetut avainsanat: #NBA
Washington Wizards voitti NBA:n varausloton ja varaa ensimmäisenä kesäkuussa. Utah Jazz ja Memphis Grizzlies saivat myös hyviä uutisia, varaten toisena ja kolmantena.…
Koripallo • jaetut avainsanat: #NBA, #MemphisGrizzlies
Oklahoma City Thunder on voiton päässä NBA:n konferenssifinaaleista, kun se voitti Los Angeles Lakersin 131–108. Oklahoma johtaa sarjaa jo 3–0 ja on…
Koripallo • jaetut avainsanat: #NBA
New York Knicks voitti Philadelphia 76ersin NBA:n itäisen konferenssin välierissä 108–94 ja johtaa sarjaa voitoin 3–0. San Antonio Spurs puolestaan voitti Minnesota…
Koripallo • jaetut avainsanat: #NBA
Detroit Pistons jatkoi voittoputkeaan NBA:n pudotuspeleissä kaatamalla Cleveland Cavaliersin 107–97. Cade Cunningham oli ottelun tähti, tehden 25 pistettä ja syöttäen 10 kertaa.…
Koripallo • jaetut avainsanat: #NBA
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 22.05.2026 TILANNE Koivun kukintahuippu on nyt Etelä-Lapissa ja on alkanut Keski-Lapissa. Kukinta jatkuu etelämpänä maan pohjoisosissa ja heikkona maan keskiosissa. Maan eteläosissa koivun kukinta on päättynyt. Heinien kukinta on alkanut maan etelä- ja keskiosissa. Koivun siitepölymäärät ovat maan eteläosissa vähäisiä, maan keskiosissa kohtalaisia ja maan pohjoisosissa Keski-Lappiin asti runsaita. Myös Pohjois-Lappiin kulkeutuu kohtalaisia määriä siitepölyä. Heinien siitepölyä on ilmassa maan eteläosissa erittäin vähän, mutta määrät voivat olla korkeampia kukkivien kasvustojen läheisyydessä. ENNUSTE Koivun kukinta päättyy maan keskiosissa. Kukinta jatkuu maan pohjoisosissa Keski-Lappiin asti, mistä siitepölyä kulkeutuu etenkin lauantaina Pohjois-Lappiin ja myöhemmin maan eteläosiin asti. Heinien kukinta voimistuu maan etelä- ja keskiosissa. Runsaasti siitepölyä tuottavan männyn kukinta alkaa maan eteläosissa. Koivun siitepölyä on maan eteläosissa vähän. Määrät vaihtelevat maan keskiosista Keski-Lappiin ulottuvalla alueella kohtalaisista runsaisiin. Pohjois-Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähän maan etelä- ja keskiosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.