Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Toukokuu oli Ukrainassa siviileille tuhoisin kuukausi neljään vuoteen, kertoo YK. Yhdysvallat on surmannut venezuelalaisen Tren de Aragua -rikollisjärjestön…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Janni Hussi saavutti uransa ensimmäisen MM-rallin osakilpailuvoiton Portugalissa WRC2-luokassa. Voitto tuli yhteistyössä rallikuljettaja Teemu Sunisen kanssa, ja se oli heidän ensimmäinen yhteinen voittonsa. Hussi tähtää tulevaisuudessa WRC1-luokkaan.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Janni Hussi saavutti uransa ensimmäisen MM-rallin osakilpailuvoiton Portugalissa WRC2-luokassa. Voitto tuli yhteistyössä rallikuljettaja Teemu Sunisen kanssa, ja se oli heidän ensimmäinen yhteinen voittonsa. Hussi tähtää tulevaisuudessa WRC1-luokkaan.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 12.5.2026 klo 19:57, pääluokka Moottoriurheilu.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Helsingin Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Janni Hussi voitti ensimmäisen MM-rallin.
Janni Hussi voitti MM-rallin
Janni Hussi voitti ensimmäisen MM-rallin osakilpailun Portugalissa. Hän kilpaili WRC2-luokassa yhdessä Teemu Sunisen kanssa. Tämä voitto oli heidän ensimmäinen yhdessä. Hussi haluaa tulevaisuudessa kilpailla korkeimmassa WRC1-luokassa.
Janni Hussi saavutti uransa ensimmäisen MM-rallin osakilpailuvoiton Portugalissa WRC2-luokassa. Voitto tuli yhteistyössä rallikuljettaja Teemu Sunisen kanssa, ja se oli heidän ensimmäinen yhteinen voittonsa. Hussi tähtää tulevaisuudessa WRC1-luokkaan.
Janni Hussi ja Teemu Suninen saavuttivat ensimmäisen yhteisen rallivoittonsa WRC2-luokassa Portugalin MM-rallissa. Hussi, joka voitti ensimmäistä kertaa MM-tasolla, kertoi tunteistaan voiton jälkeen…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #JanniHussi, #TeemuSuninen
Janni Hussi saavutti uransa ensimmäisen voiton MM-rallissa, kun hän ja Teemu Suninen voittivat Portugalin WRC2-luokan osakilpailun. Tämä voitto oli myös heidän ensimmäinen…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #JanniHussi, #TeemuSuninen
Janni Hussi suuntaa matkalle Portugalin MM-ralliin. Hän toimii Teemu Sunisen kakkoskuljettajana ja valmistautuu kilpailuun nukkumalla hyvin vappuaattona. Hussi on myös perustanut uuden…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #JanniHussi, #TeemuSuninen
Sami Pajari pitää kolmatta sijaa Portugalin MM-rallissa, kun kilpailusta on jäljellä kolme erikoiskoetta. Pajari on noin 29 sekuntia perässä johtavasta Sebastien Ogierista…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #MMralli
Sami Pajari avasi päivän nopeimmin Portugalin MM-rallissa, kaventaen eron kärjessä olevaan Sebastien Ogieriin yhdeksään sekuntiin. Pajari oli 11. Erikoiskokeen nopein ja sijoittuu…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #MMralli
Hyundain Adrien Fourmaux oli nopein Portugalin MM-rallin avauserikoiskokeella. Toyotan Elfyn Evans ja Oliver Solberg jäivät vain sekunnin murto-osilla. Sami Pajari sijoittui viidenneksi,…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #MMralli
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 12.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa, ja koivun siitepölyä kulkeutuu Etelä-Lappiin. Heinät kukkivat koko maassa. Koivun siitepölyä on ilmassa vähän Lapissa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat enimmäkseen vähäisiä maan pohjoisosissa. Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa. Kukinta lähestyy loppua maan eteläosissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Koivun siitepölymäärät jäävät Keski- ja Pohjois-Lapissa vähäisiksi. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä maan pohjoisosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.