Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Yhdysvallat on iskenyt Iraniin vastauksena helikopterihyökkäykseen, ja Belfastissa mielenosoitukset ovat äityneet levottomuuksiksi. Samalla Kelan etuusmenot kasvavat merkittävästi.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Jose Mourinho on neuvottelemassa paluustaan Real Madridin päävalmentajaksi. Hän on seuran ykkösvaihtoehto ja ainoa valmentaja, jonka kanssa neuvotteluja käydään. Mourinho korvaisi Alvaro Arbeloan, joka otti joukkueen ohjat Xabi Alonson lähdön jälkeen.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Jose Mourinho on neuvottelemassa paluustaan Real Madridin päävalmentajaksi. Hän on seuran ykkösvaihtoehto ja ainoa valmentaja, jonka kanssa neuvotteluja käydään. Mourinho korvaisi Alvaro Arbeloan, joka otti joukkueen ohjat Xabi Alonson lähdön jälkeen.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 12.5.2026 klo 19:51, pääluokka Jalkapallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Mourinho palaisi Real Madridiin 13 vuoden jälkeen • Mourinho palaa Real Madridiin • Mourinho palaa Real Madridiin.
Mourinho tulee takaisin Real Madridiin
Jose Mourinho on tekemässä paluuta Real Madridiin. Hän neuvottelee seuran kanssa päävalmentajan tehtävästä. Mourinho on ollut Benfica-joukkueen valmentaja, mutta nyt hän on Real Madridin ykkösvaihtoehto. Hän korvasi Alvaro Arbeloan, joka valmensi joukkueen hetken.
Jose Mourinho on neuvottelemassa paluustaan Real Madridin päävalmentajaksi. Hän on seuran ykkösvaihtoehto ja ainoa valmentaja, jonka kanssa neuvotteluja käydään. Mourinho korvaisi Alvaro Arbeloan, joka otti joukkueen ohjat Xabi…
Jose Mourinho on neuvottelemassa paluustaan Real Madridiin, jossa hän olisi uusi päävalmentaja 13 vuoden tauon jälkeen. Hän korvaisi Alvaro Arbeloan, joka otti ohjat tammikuussa. Mourinho on tällä hetkellä…
Jose Mourinho neuvottelee paluustaan Real Madridiin 13 vuoden tauon jälkeen. Hän on seuran ykkösvaihtoehto ja ainoa valmentaja, jonka kanssa Real Madrid käy tällä hetkellä neuvotteluja. Mourinho korvaisi Alvaro…
Entinen jalkapalloilija Timo Kautonen on kuollut 81-vuotiaana. Kautonen pelasi urallaan 51 A-maaottelua ja voitti useita mestaruuksia. Hänet tunnetaan myös palkinnoistaan, kuten Captain's…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Suomen alle 17-vuotiaiden tyttöjen jalkapallomaajoukkue kärsi 1–4-tappion Ranskalle EM-lopputurnauksen päätösottelussa. Tulos jätti Pikkuhelmarit ilman pisteitä B-lohkossa, jossa se sijoittui viimeiseksi. Valmentaja Akan…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Barcelona varmisti Espanjan mestaruuden voittamalla Real Madridin 2–0 El Clasico -ottelussa. Voitto nosti Barcelonan 14 pisteen päähän Realista, ja mestaruus on joukkueelle…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #RealMadrid
Suomen naisten alle 17-vuotiaiden jalkapallojoukkue kärsi 1–0-tappion Puolalle nuorten EM-kisoissa, mikä päätti heidän kisamatkansa lohkovaiheeseen. Ottelussa Puolan Zofia Burzan teki voittomaalin upealla…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Ilveksen ja AC Oulun välinen jalkapallo-ottelu keskeytettiin perjantaina, kun Ilveksen fanipäädyssä syttyi punaisia soihduja. Tilanteen vuoksi yksi järjestyksenvalvoja jouduttiin viemään hoitoon. Peli…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Kylian Mbappen toiminta on herättänyt suurta tyytymättömyyttä Real Madridin faneissa. Yli 13 miljoonaa kannattajaa on allekirjoittanut vaatimuksen, jossa he vaativat Mbappen potkuja…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #RealMadrid, #Jalkapallo
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu Lapissa. Etelä-Lapissa kukinta on enää heikkoa. Koivun kukinta on päättynyt maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu koivun siitepölyä. Heinät kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Koivun siitepölyä on Lapissa ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu vähän koivun siitepölyä. Heinän siitepölyä on maan etelä- ja länsiosissa pieniä ja kohtalaisia määriä. Muualla kukinta-alueella heinän siitepölyä on ilmassa vähän. Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Kukinnan huippu on maan eteläosissa jo ohitettu. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Cladosporium-homeitiöitä on ilmassa runsaasti maan eteläosissa ja kohtalaisesti maan keskiosissa. Sateet laskevat ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta päättyy Etelä-Lapissa ja jatkuu Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Koivun siitepölyä on kukinta-alueella ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Heinän siitepölymäärät ovat kukinta-alueella enimmäkseen pieniä, mutta saattavat maan eteläosissa nousta hetkittäin kohtalaisiksi. Sateet laskevat ilman siitepölymääriä.