Nimipäivä:
Lyydia, Lyyli
12°C Helsinki

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Päivän uutiset
Päivitetty 20:01

Antti Lindtman jatkaa SDP:n puheenjohtajana, ja Latviassa drooni putosi järveen räjähtäen. Suomalaiset aktivistit palasivat myös Israelista.


Aleksander Barkov palasi jääkiekkokentille

Aihesivu: Aleksander Barkov palasi jääkiekkokentille

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Aleksander Barkov, Suomen jääkiekkomaajoukkueen kapteeni, palasi jääkiekon pariin MM-kisoja varten. Hän ilmoitti olevansa valmis kisoihin, vaikka ei ollut pelannut pitkään aikaan. Viime viikon Ruotsin EHT-turnaus vahvisti hänen pelikuntonsa.

  • 2 juttua
  • 1 lähdettä
  • Jääkiekko
  • Päivitetty 12.5.2026 klo 16:51
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän uutiset.

Mistä aiheessa on kyse?

Aleksander Barkov, Suomen jääkiekkomaajoukkueen kapteeni, palasi jääkiekon pariin MM-kisoja varten. Hän ilmoitti olevansa valmis kisoihin, vaikka ei ollut pelannut pitkään aikaan. Viime viikon Ruotsin EHT-turnaus vahvisti hänen pelikuntonsa.

Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 12.5.2026 klo 16:51, pääluokka Jääkiekko.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Iltalehti.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Aleksander Barkov palasi jääkiekkokentille • Heinola teki maajoukkueuransa avausmaalin.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 12.5.2026 klo 16:51.
  • Koosteessa on nyt 2 juttua 1 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Jääkiekko.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #AleksanderBarkov, #Jääkiekko, #MMkisat.

Selkokielinen yhteenveto

Barkov palasi jääkiekkoon

Aleksander Barkov on Suomen jääkiekkomaajoukkueen kapteeni. Hän on palannut jääkiekon pariin MM-kisoja varten. Barkov ei ollut pelannut pitkään aikaan, mutta hän on treenannut paljon. Viime viikon turnaus Ruotsissa näytti, että hän on pelikunnossa.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 22.05.2026

TILANNE

Koivun kukintahuippu on nyt Etelä-Lapissa ja on alkanut Keski-Lapissa. Kukinta jatkuu etelämpänä maan pohjoisosissa ja heikkona maan keskiosissa. Maan eteläosissa koivun kukinta on päättynyt. Heinien kukinta on alkanut maan etelä- ja keskiosissa.
Koivun siitepölymäärät ovat maan eteläosissa vähäisiä, maan keskiosissa kohtalaisia ja maan pohjoisosissa Keski-Lappiin asti runsaita. Myös Pohjois-Lappiin kulkeutuu kohtalaisia määriä siitepölyä.
Heinien siitepölyä on ilmassa maan eteläosissa erittäin vähän, mutta määrät voivat olla korkeampia kukkivien kasvustojen läheisyydessä.


ENNUSTE

Koivun kukinta päättyy maan keskiosissa. Kukinta jatkuu maan pohjoisosissa Keski-Lappiin asti, mistä siitepölyä kulkeutuu etenkin lauantaina Pohjois-Lappiin ja myöhemmin maan  eteläosiin asti. Heinien kukinta voimistuu maan etelä- ja keskiosissa.
Runsaasti siitepölyä tuottavan männyn kukinta alkaa maan eteläosissa.
Koivun siitepölyä on maan eteläosissa vähän. Määrät vaihtelevat maan keskiosista Keski-Lappiin ulottuvalla alueella kohtalaisista runsaisiin. Pohjois-Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin.
Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähän maan etelä- ja keskiosissa.
Sade laskee ilman siitepölymääriä.