Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Pääministeri Orpo tukee Garden Helsinki -hanketta, kun taas Ranska lähettää joukkoja Natoon Suomeen. Pääministeri Petteri Orpo on ilmaissut…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
KooKoon valmennus päätti olla haastamatta Tapparan voittomaalia, vaikka tilanteessa saattoi olla paitsio. Liigan urheilujohtaja Jussi Markkanen totesi, että haastosta olisi seurannut rangaistus KooKoolle. Loppuottelusarjan seitsemäs peli pelataan keskiviikkona Tampereella.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
KooKoon valmennus päätti olla haastamatta Tapparan voittomaalia, vaikka tilanteessa saattoi olla paitsio. Liigan urheilujohtaja Jussi Markkanen totesi, että haastosta olisi seurannut rangaistus KooKoolle. Loppuottelusarjan seitsemäs peli pelataan keskiviikkona Tampereella.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 12.5.2026 klo 15:02, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Helsingin Sanomat, Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa KooKoo ei haastanut voittomaalia • KooKoo ei haastanut Tapparan voittomaalia.
KooKoo ei haastanut maalia
KooKoon valmennus päätti, ettei se haastanut Tapparan voittomaalia. Tilanteessa saattoi olla paitsio, mutta KooKoo ei halunnut riskeerata. Liigan urheilujohtaja sanoi, että haastosta olisi tullut rangaistus. Loppuottelusarja jatkuu keskiviikkona Tampereella.
KooKoon valmennus päätti olla haastamatta Tapparan voittomaalia, vaikka tilanteessa saattoi olla paitsio. Liigan urheilujohtaja Jussi Markkanen totesi, että haastosta olisi seurannut rangaistus KooKoolle. Loppuottelusarjan seitsemäs peli pelataan keskiviikkona…
KooKoon valmennus päätti olla haastamatta Tapparan voittomaalia finaaliottelussa, vaikka tilanteessa saattoi olla paitsio. SM-liigan urheilujohtaja Jussi Markkanen kertoi, että haastaminen olisi johtanut rangaistukseen KooKoolle. Finaalisarja ratkeaa seitsemännessä pelissä…
KooKoo on vienyt SM-liigan finaalisarjan tilanteeseen 3–2 Tapparaa vastaan. Maanantai-iltana joukkueella on mahdollisuus voittaa mestaruus Tampereella. Viime ottelussa KooKoo voitti Tapparan tiukasti…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #KooKoo, #Tappara
KooKoo-joukkueella on mahdollisuus voittaa jääkiekon SM-mitali keskiviikkona, kun se kohtaa Tapparan seiskafinaalissa. Miska Siikonen, joka täyttää 30 vuotta, siirtää syntymäpäiväjuhlat myöhemmäksi mestaruusottelun…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #KooKoo, #SMliiga
Tappara voitti KooKoon tiukassa ottelussa ja eteni seitsemänteen finaaliin. Christian Heljanko menetti kiekon, mutta Jyrki Jokipakka pelasti tilanteen. Yleisö seurasi jännityksellä ottelun…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Tappara, #KooKoo
Tappara on kääntänyt kuudennen SM-liigan loppuottelun edukseen ja johtaa KooKoota 2–1. Toisessa erässä Joachim Blichfeld teki tasoitusmaalin, joka oli hänen seitsemäs osumansa…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Tappara, #KooKoo
Tappara ja KooKoo kohtaavat SM-liigan seiskafinaalissa, joka päättää tiukan finaalisarjan. Molemmat joukkueet ovat voittaneet kolme ottelua, ja maalit ovat tasan. Finaalisarja on…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Tappara, #KooKoo
Tapparan ja KooKoon välinen SM-liigan finaalisarja on ollut yllätyksellinen, sillä kotietu ei ole ollut ratkaiseva. Kolme viidestä pelistä on päättynyt vierasvoittoon, mikä…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Tappara, #KooKoo
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.